Începerea rutei - Sankt Petersburg
Harta lungimii km

Traseu În partea de sus
Membri: mama-tata si copil de 10 ani.
Au ajuns de la Petersburg la Suedia, Ore cu mașina + feribot Turku-Stockholm, s-au dovedit 2 zile de drum neobosit.

În Suedia, în stațiunea Ore, am fost deja. Cu câțiva ani în urmă am mers aici pentru săptămâna de Anul Nou. Apoi nu mi-a plăcut cu adevărat: deși pârtiile de schi sunt bine aprinse, iar ascensoarele sunt rapide, dar aproape tot timpul este o zi întunecoasă și o vreme întunecoasă.
Prin urmare, acum a decis să meargă în primăvară - să ia în considerare, unde este noi suntem :)
În sezonul de primăvară, Ore le-a plăcut incomparabil mai mult: peisaje superbe superbe suedeze, soare cald stațiune, cer albastru și zăpadă strălucitoare pe pante.

În cele din urmă, feribotul a sosit în Suedia. La feribot, au luat cina în bufet, în care introduceți diferite feluri de mâncare pe o farfurie și la casa de bani pe care o plătiți pentru greutatea totală. Există mai multe feluri de mâncare fierbinți, carne, pește, iar copilul preferă cartofii fierți :).
Am găsit o masă lângă fereastră, un muzician care a jucat pe scenă. Am stat puțin și am adormit. Dimineața am avut timp să admirăm răsăritul soarelui de pe punte, insulele mici prin care trece bacul, vederea de la Stockholm de la mare.

În Stockholm, nu sa oprit, tocmai sa dus la Ore, la 650 km până la poartă.
Scump tot timpul este interesant să privești fereastra, îmi plac peisajele din nord. Natura variază semnificativ de la sud la nord. Am văzut multe lebede. Casele din fermele rutiere sunt adesea neobișnuite pentru noi arhitectura, frumoase și neobișnuite.

Când au fost deja obosiți să meargă, au văzut de pe șosea un pointer în zona de recreere și au oprit drumul să se odihnească. Sa dovedit că aceasta este o mică rezervație naturală - parcul acvatic Sapokka. Potecile de lemn duc spre insula din lac, există o masă cu bănci, lângă standul despre păsările locale. Am băut ceai cu sandwich-uri, am făcut o plimbare, am condus-o.

Rezervația naturală Sapokka pe drumul către stațiunea de schi Ore

Au sosit în orele Bjornen în 4 zile.
Și aici totul este trist: +6 grade, ploaie ușoară, nu există nicio zăpadă în pădure, totul este gri. Pe pârtiile de schi ale stațiunii există zăpadă, desigur, dar este liberă și complet în bălți. Apoi, copilul și-a îndepărtat gâtul. Suntem deprimați.

Dar camera noastră la hotel (nu sunt Björnen, Ekrorren 1) selectat pentru că a fost cel mai ieftin, a fost neașteptat de succes: Situat chiar în clădirea de recepție, teleferic 50 metri, circuitul de prag. Acest lucru sa dovedit a fi deosebit de util, deoarece din cauza cantității mici de zăpadă în acel an, un trasee speciale de schi în jurul satului nu au fost de lucru, iar locuitorii au trebuit să recurgă la teleschiurile la Stomp pe jos sau du-te cu mașina.

Studioul nostru, cu o canapea și un pat supraetajat, o mini-bucătărie, o fereastră panoramică cu o priveliște uimitoare a versanților. Un mic hotel construit la toate nivelurile, multe zone comune, o saună, o bibliotecă! cu fotolii și dulapuri din lemn sculptate cu cărți de aur (nu sunt clare, dar foarte elegante), o cameră cu un televizor, o cameră pentru copii cu jucării. În general, ne-a plăcut totul acolo. Pentru schi există o cameră specială cu dulapuri personale chiar în fața ieșirii de la casă până la pârtiile de schi.

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Hotel in Are inchiriat la Skistar, a fost surprinzator de confortabil

Skysas a cumpărat timp de 6 zile de schi în toate regiunile stațiunii Ore (aproximativ 215E pe adult, 180E pe copil 8-15 ani).
De fapt, stațiunea Are este împărțită în trei regiuni de schi: Duved, Are Village, Bjornen. Aceste regiuni sunt conectate printr-un sistem comun de lifturi de schi și Wagen-s - drumuri lungi de schi. Puteți cumpăra o pârtie de schi doar într-una din regiuni, este puțin mai ieftină, dar face imposibilă deplasările pe distanțe lungi, schiul pe o varietate de trasee și utilizarea celor 40 de teleschiuri.

Pârtie de schi montană în Orașul Björnen dimineața

Ascensoarele funcționează de la ora 9 dimineața (11 în calea noastră); noi, fără stres, aveam timp doar pentru descoperirea lor.
Inainte de masa de prânz undeva intenționat am mers, alpinism și de alunecare în jos diferite ascensoare în alte văi în conformitate cu informațiile primite pe hartă Reseption pante Statiune de schi și planul său.
Apoi am călătorit puțin acolo unde am mers. Apoi, copilul era deja obosit și am mers cu el să prăjească cârnații pe care i-au adus cu ei.
Am descoperit o nouă proprietate a casei noastre preferate pentru foc de tabără: acestea sunt relativ întunecate și vă puteți relaxa de la neobișnuit de strălucitoare chiar și prin măștile soarelui montan.

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Ascensorul din Ore Björn, o vedere a regiunii vecine "înaltul munte" al comunei Ore. Până la acel munte îndepărtat, cu zăpadă, poți ajunge pe schiuri timp de 40 de minute, traversând văi și urcând pe ascensoarele potrivite

Focul de foc pe pârtia de schi din Ore. Ei se odihnesc aici, cârnați. Pe stradă există, de asemenea, locuri pentru grătar și odihnă. Puteți, în același timp, să faceți plajă - stațiunea!

După cină, de obicei am însoțit copilul acasă. Stațiunea dispune de un sistem convenabil de piste lungi de schi lungi - wagens (Wagen), prin care puteți trece ușor mai multe văi și puteți ajunge rapid la hotel. În general, timp de o jumătate de oră și două ascensoare am ajuns din zona montană până la hotel.
Acolo l-am părăsit pe fiul meu și am mers pe jos - până la închiderea pârtiilor la ora 16.30.

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Sunt wagen. Acest drum lung de schi cu o panta usoara traverseaza toate cele 3 vai ale statiunii Ore. Puneți schiurile în paralel - și vă duceți singur, admirând peisajele suedeze

Am fost norocoși și vremea pentru toate cele 6 zile de schi a fost bună și variată: apoi s-au îngrămădit zăpada, apoi soarele și înghețul strălucitor.
Numai o zi, la mijlocul săptămânii, a avut succes. Foarte rece, pantele erau înghețate. Câinii de zăpadă noaptea i-au zgâriat ușor, dar gheața nu a lovit-o. Traseele erau în cochilii de gheață. Multe ascensoare au fost închise.
Noi, evaluând în mod eronat situația, am continuat să schițăm. Dar soarta ne-a salvat: aproape imediat copilul a căzut și a lovit genunchiul său, ușor, dar vizibil. Am fost ușurați să ne întoarcem la hotel să ne odihnim. Piciorul seara a trecut.

Mi-a plăcut schiul în zona montană înaltă a muntelui Oreskutan, unde conduce o caravană sau cabine. Chiar și atunci când era caldă și umedă mai jos, există îngheț și o zăpadă alunecoasă "corectă".
Una dintre liniile ascensoarelor conduce de la vârf la circul imens și acolo puteți merge fără urme: mergeți acolo unde privesc ochii. Acolo a trebuit să învăț să conduc rapid pe sol virgin, pentru că Mi-a fost frică să pierd copilul din vedere, dar nu am putut ajunge din nou la asta. Dar, în general, mi-au plăcut astfel de pârtii de schi.

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Zona de înaltă altitudine a stațiunii Ore, stația superioară a teleschiului

Ore, zona de munte înalt, schi fără trasee printre peisajele dure din nordul Suediei

În cel mai înalt punct al muntelui Oreskutan de la stația de sus a liftului este transportat în tractă pentru un snowmobil. Rope, în bucle speciale, introduceți bastoane - și înainte. 5E c persoana. Fiul meu și cu mine am mers, e minunat!
Dar poți merge și mergi pe jos, există un drum. În vârful cabanei, cafenea. De fapt, acoperișul cabanei, acoperit în mod evident de zăpadă, este cel mai înalt punct al cartierului, toată lumea urcă acolo și este fotografiată.
Caytiștii se plimbă pe câmpuri plane în apropierea vârfului Orekutan.

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Ore, drumul spre vârf pentru leneși :)

Mi-a plăcut zona de schi Are Bjornen, traseele sale au început chiar în pragul hotelului nostru. O varietate de pârtii de schi de dificultate (albastru, roșu), există trasee dreapta prin pădure, între copaci (copilul plăcut, și inima mea sa scufundat la început); peisaje frumoase în jur.

Ore Bjornen (Sunt Bjornen). Skating în pădure

Această zonă de schi este considerată copilăresc, în multe locuri pe trasee sunt amenajate scene sculptate vesele din viața familiei ursilor. (Bjorn este un urs suedez). Povestea lor generală este că familia ursului vine într-o stațiune de schi mediană. Aici primesc cheile de la recepție, aici cumpără în magazin, aici este un pui de urs de echitatie pe un snowboard, etc. În cele mai neașteptate locuri din pădure îi puteți întâlni. Amuzată casa de distracții cu o inimă taiată pe ușă (toaletă, care este), copilul, desigur, uitat - și există un pui de urs pe oală :)

Statiunea de schi au (sunt) in Suedia, cu masina din Sankt Petersburg

Ore Bjornen. Casă cu urs. Poți să deschizi ușa și să te uiți. În interior, totul este ca oricine altcineva - adulții poartă somnul în pat, copiii sunt furioși. Iar conducta, apropo, se pregătește să urce pe Moș Crăciun cu un sac în spatele lui

În plus față de schi, a mers la atracțiile locale - cascada Tannoforsen (Tannforsen). Înainte de a ajunge de la Ore aproximativ 20 km, este considerată cea mai mare cascadă din Suedia, înălțimea sa este de 38 de metri.

Totul este confortabil și adaptat cu gust pentru o inspecție sigură. Înainte de cascadă de la parcare pentru aproximativ 5 minute mers pe drumul forestier.
Lângă parcare este o mică casă, în ea este o cafenea, este și un mini-muzeu al lorei locale; există un magazin de suveniruri folclorice suedeze. Aici trebuie să cumpărați bilete (ieftine, aproximativ 5E).

Este recomandat insistent proprietarul pentru a pune pe pantofi speciale „pisică“ pe gingii și ia poli (totul este pregătit și inclus în preț). Acest lucru sa dovedit a fi foarte util, pentru că pistele erau înghețate și, în ciuda mizelor din locurile abrupte, drumul nu era ușor.
Există mai multe platforme de vizualizare sigure și spectaculoase; în întuneric includ o iluminare multicolor atât a cascadei, cât și a copacilor de-a lungul căii forestiere, arată minunat.

Am ajuns acolo la apus, și nu pot să tastați cuvintele pentru a transmite splendoarea unui lac de munte cascadă și în mijlocul dure brazii de nord și roci.

Puncte de interes în Ore. Cascada din Tannoforsen

Rezultatele.
Comparativ cu iarna, în sezonul de primăvară, impresia stațiunii Ore este incomparabil mai bună. O zi lungă de lumină, și peisajele suedeze sunt magnifice. În primăvară, o vreme mai stabilă și mai prietenoasă, aproape toate stațiunile din stațiune sunt deschise.

Pentru bani sa dovedit: 750E locuințe și rutier (7 nopti Hotel 250E, 200E abur 300 E benzină și carte verde) + 650 ° Permise de schi și sporturi de asigurare.

Hotelul a fost rezervat timp de 6 luni; Cu 41 de zile înainte de călătorie trebuie să plătiți întreaga sumă, care nu se întoarce. Biletele pentru feribot către Suedia au cumpărat timp de 4 luni, dar, dacă acestea ar putea fi trecute fără sancțiuni speciale. Skysas a cumpărat deja la stațiune; la ordinul preliminar ar fi posibil să economisiți 10%, dar nu riscați, deoarece banii, dacă nu, nu se întorc. Alimentele din supermarket erau aproape la fel ca la Sankt-Petersburg, s-au pregătit.