Pescarul a murit (comunicatele arhivei - casei pescarilor

Recent, un pescar cunoscut a murit. Bunicul. Nu știu cât de în vârstă era, dar l-am ajutat să lanseze o barcă de cauciuc mică. Și cum a bombardat BAMB-ul pe Gumuri. Puteți vedea că știa ceva. Și recent am aflat că nu mai este. A venit la Desna, a înotat în groapă și a plecat. și-a abandonat Leningradul. așa că l-au găsit în barcă seara.

DEZVOLTAREA PREZENTĂ A PESCUITULUI.
Fie ca apa să fie paradisul lui.

Acest lucru este real.
Probabil cel mai fericit.

Și lăsați râul să fie Casa lui.

Pământul jos!
Articolele Oleg Vladimirovici s-au remarcat întotdeauna printre restul, își aminteau. Este păcat.

Pământul jos. (
Cel puțin nu l-am cunoscut personal, dar mulți dintre prietenii mei știau că au răspuns cu asprime.

Și Th a murit? Era foarte tânăr, la urma urmei. (Ca într-un anecdot, din ceea ce a murit decedat, așa și pe coroane de flori scrise de la prieteni - de la angajați.
El a murit de subtilitate și invidie umană. și aceasta nu este numai opinia mea. mulți oameni cred asta. mulți vor înțelege ce vreau să spun. nebun: și la diagnostic - trombul a ieșit :(

Am fost șocat: (de câteva ori am mers la magazinul de la Serafimovich.) A fost foarte plăcut și interesant de a comunica cu Oleg Vyunnik.
Pământul este în memorie în jos și veșnică.

mult Oleg Veinik a plecat după el însuși!

Împărăția cerurilor, odihna pământului.

Eu scriu, dar nu-mi vine să cred!

În cel de-al 94-lea an de viață, bunicul bunicului meu a murit. bătrânul bun era drept. pescar al vechii școli. sincer iubitor și respectând natura. și pur și simplu - o persoană umilă bună. este păcat că fs-ul lor este mai mic și mai mic
chiar de la înmormântare.
se întâmplă de la o persoană atât de znaesh - și resisa - nu fsyo znaesh. acest bătrân modest și îngrijit, așezat pe țărm cu o tijă de pescuit, ne-a povestit - doi pescari novice Fsyak, vrăjitori, semne, povestiri Fsyak. și nu știu că ascultați FSE este că lângă tine e IEREA UNIUNII SOVIETICE. divizia generalului Rybalko. Podul Bukrinsky a luat
Memorie strălucitoare a bunicului Vanya

IERO DIN UNIUNEA SOVIETICĂ. divizia generalului Rybalko. Podul Bukrinsky a luat
Poate că puteți invidia doar o persoană care a trăit o viață atât de lungă și interesantă. Lăsați-l să se odihnească în pace.
Dacă aveți o mică referință istorică. Rybalko nu a poruncit o diviziune, ci a 3-a armată a rezervorului.

Rybalko nu a poruncit divizării, dar a treia armată a rezervorului. Mulțumesc. În cele din urmă aș putea întotdeauna să știu "armata mareșalului Rybalko". Da, aici, la înmormântarea pe care le-a exprimat gazda - așa: (Am crezut că m-am înșelat, mulțumesc pentru amendament

Nu știu, pescarul sau nu. Dar omule!
Cine va fi lângă teatru, întreabă-l în numele pescarului :(
Memorie veșnică!
[Legături numai la membrii sindicale.]

Ieri, în Bubnovaya Sloboda, un angajat sa înecat.
Mare om, pescar. tată. în general, o persoană bună.
Sa scapat de barca. fără veste de salvare. a lua it, l-am luat .. PPS oameni. a ajutat .. aici. și pentru a reveni la viață nu a fost posibil.
El se odihnește în pace cu el. împărăția cerurilor.
Fii vigilent pe apă.

Ieri, în Bubnovaya Sloboda, un angajat sa înecat.
Mare om, pescar. tată. în general, o persoană bună.
El se odihnește în pace cu el. împărăția cerurilor.
Fii vigilent pe apă.

Condoleanțele mele adresate rudelor, prietenilor și colegilor mei.

Fraților, familia are nevoie de ajutor! Fiul Vitalie și Valentina - Constantin Terletskii a deschis carte în Privatbank - 4405-8858-2629-8306, din păcate, în următoarele 7 zile pentru a umple cardul prin intermediul terminalului nu va fi posibilă, există limitări ale Privatbank, dar transferul este posibil la bănci și prin intermediul internetului. Ajută-i pe frați dacă este posibil.

Vitaly a fost o persoană activă și veselă, un prieten adevărat și o crapă foarte bună, pe care mulți dintre noi am primit-o datorită acestui sport, mulți dintre noi am învățat de la el înțelepciunea pescuitului de crap. Frate de memorie veșnică.

Să ne amintim.
[Linkuri numai la membrii sindicali.] ([Linkuri numai la membrii sindicali.]) [Legături numai la membrii sindicali.]

Pashka, te odihnești în pace.
Vă vom aminti de vesel și vesel

[Legături numai la membrii sindicale.]

De ce merge cel mai distractiv și vesel :(
Împărăția Cerurilor, pentru voi Pasha.

Cum poate fi aceasta? De ce. Nu-mi vine să cred. Totul urma să-l cheme, să afle cum nu auzise. Nu vorbi. (
Pasha, lăsați pământul să coboare.
. Foarte îmi pare rău :(

Azi a murit cel mai bun prieten al meu - Pasha Shevchuk (Sheriff).
Nu-mi vine să cred.

[Linkuri numai la membrii sindicali.] ([Linkuri numai la membrii sindicali.])

Andrei, ține-te. Condoleanțele mele față de familie, prieteni și personal.

Sasha în paradis. Împreună cu fratele meu Sasha. Sunt sigur! Și ei mușcă!

Ultima dată când Sanya a comunicat Paștelui, la salutat.
El știa totul. a vorbit.

Dar mi-a umorat până la capăt. Mi-a promis că va înscrie un loc pentru bastoane.
Este păcat că a părăsit o astfel de persoană pozitivă.
Pământ în jos, frate.

Ieri, la vârsta de 78 de ani, Yuri Alekseevich Vakarev a părăsit această lume. personalitatea legendară a Bubnovaya Sloboda. bărbat, pescar și doar o persoană bună. Timp de 40 de ani de la an la an a înființat o tabără în zona Bubnovka. el era cunoscut ca "Comandantul țărmului" sau "Pan Leshchinsky". un om bun, un pescar bun, un om care a fost sincer atent la natura. cei care au călătorit cu mine să-l viziteze - întotdeauna își amintesc aceste călătorii cu un cuvânt bun.
După cum a spus Alexeyevici
- Apoi am numărat: rolleyes: Am trăit pe aceste țărmuri timp de 12 ani: eek :: D
Eu voi muri - cine va primi locul rămas: confuz: rece: voi gadyonyshi toate în sorokoshi lor merge - ouă acolo iradiate: nebun :: confuz: și aici, astfel de locuri. Îmi pare rău să lași pe cineva :(

în fiecare an, timp de 10 ani consecutivi, m-am dus la sfârșitul lunii mai pentru a-mi ajuta tabăra. deja în acest an au convenit: (nu destin.
dormi liniștit Les Leschinsky: (tufișuri mari și grăsci în grăsimi din râurile paradisului:

Pământul în jos și Împărăția Cerurilor, au crezut și sperat sincer că totul va funcționa și ne vom cunoaște cu siguranță în viața reală, nu este destin:

Sanya, cum este? Pământul jos.

Da, cum este.
M-am dus la glume și acolo.
I-am dat lui Sana o styalka, trebuia să spele haina.
Și mi-a spus pivasa.
Mă duc la SRT. Deci, pe puțini. Mâinile de aur. Din calculul meu, o mulțime de recunoștință, și mi-a spus din nou pivas.
Omul bun și un glumă, probabil toți oamenii mari sunt așa.
Am căzut de acord să mergem împreună. Sunt așa, pentru ca firma să stea (alimentatorul nu a fost mult timp al meu).
Nu a funcționat.
Împărăția cerurilor este pentru tine, amice!
Memorie veșnică.

Deși nu-l cunoștea pe Iuri Alekseevici, dar, în calitate de pescar, îi era amintit pe Bukhara cu un cuvânt călduros, pământul a căzut.

Pi. Am aflat doar. Se pare că au comunicat recent când a venit ultima oară la Bukhara. Memorie puternică. Pământul jos: (

Ieri, la vârsta de 78 de ani, Yuri Alekseevich Vakarev a părăsit această lume.

Pământul jos, împărăția cerească. :(

Așa cum spunea Alexeyevici

dormi în liniște Les Leschinsky: (tu bream mare și prăjiturele plumed în râurile de paradis: (
Am auzit despre acest bărbat, când de la Prohorovka până la 101 Baikon au coborât, odată au fost locuri de aur.
Restul în pace. Eternă memorie.

Împărăția Cerurilor, Pământul este în jos. Un om bun a fost!

Amintește-ți, Doamne, Dumnezeul nostru, în credință și speranță burta vechnago prestavlshagosya servitorul tău, fratele nostru, Alexander Iurcenko, căci a lor este bună și Iubitorule de oameni, păcate otpuschayay și nelegiuire potreblyayay, relaxați-vă, ierta și iartă toate Freestyle păcatul și involuntar său, dă suferința veșnică și foc geenskago, și dă-i împărtășania și se bucură de binecuvântările tale veșnice pregătit pentru cei ce te iubesc: Dacă voi Bo, și păcatul, dar nu se depărta de tine, și nesumnenno Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, Dumnezeu, te în slavimago Treime, Verov și unități în Trinitate și Trinitatea în unitate este ortodoxă chiar înainte ghețarul senzației de mărturisire. Astfel, reușind să trezească mila și credința care se varsă în tine în loc de cazuri a fost imputată, și cu sfinții tăi ai odihnă milostiv: pentru a aduce omul bo, cine va trăi și nu păcat. Dar tu ești doar vsyakago cu excepția păcatului, și adevărul adevărul Tău pentru totdeauna, și Tu ești Dumnezeul una cu milă și compasiune, și umanitatea, și Tu ne atribuim slava, Tatălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor. Amin.

Mâine Sashka (Dixan). 38 de ani ar fi fost. [Legături numai la membrii sindicale.]

P.S. Umple: Negrese, care ridică uneori de luptă 100g poate de tradiția maritimă, a treia pâine prăjită, fără ochelari ciocnind să-și amintească toți frații noștri decedați și o memorie mai bună ar fi o captură bună, și a plecat pentru un loc curat.
Am fost pe apă, am luat tija Seryozhin, una veche, l-am actualizat puțin, în general este foarte simbolic faptul că am ridicat primul pește exact pe tija lui. Nu am atașat fotografia - o corectez. Aici este Sergunka noastră.

Bright Memory. Ceea ce rămâne pentru noi este să trăim și să ne amintim.

Bărbații, pe ferma tanc dracului ucis pe fratele nostru cu eroism pasiune Basovskiĭ Anton Alexandrovici - Foc de salvare a 15-lea stat și unitatea de salvare foc. Avea doar 24 de ani. Nu a fost înregistrat în casă, dar a vizitat adesea site-ul nostru și a comunicat cu mulți pescari. Era o minunată persoană și un excelent pescar.
Împărăția Cerurilor, Pământul este în jos.

Baieti, la ferma tanara, fratele nostru intr-un hobby a murit eroic: Anton Antonovich Basovsky - pompier-salvator al celei de-a 15-a unitari de pompieri si de salvare.
pământ jos: (somn liniștit hero :( :( :(

Bărbații, pe ferma tanc dracului ucis pe fratele nostru cu eroism pasiune Basovskiĭ Anton Alexandrovici - Foc de salvare a 15-lea stat și unitatea de salvare foc. Avea doar 24 de ani. El nu a fost înregistrat pe casa, dar de multe ori au vizitat site-ul nostru și comunicat cu mulți pescari. El a fost un om minunat și un pescar mare.
Împărăția Cerurilor, Pământul este în jos.

Așteaptă bine, prietenos. Ai făcut tot ce ai putut și mai mult.
Bright Memory.

Îmi cer scuze pentru dată, nu am observat. Eu, la urma urmei, cine știe, timp de mulți ani a dat flota, inclusiv afacerea de salvare. Iar în Ucraina, sa dat multă energie pentru crearea unui serviciu de salvare pe apă. Prin urmare, pentru mine, această tragedie este foarte apropiată. Apoi am devenit inutile și ne-am scăpat de noi, iar acum este o asemenea durere. Ei întreabă "cine este vina și ce trebuie să facă". Știu, dar până la punct.
Fii, prieteni, de trei ori atent. Amintiți-vă că viața este dată o singură dată. Aveți grijă de voi și de cei dragi.
În curând, sezonul este înghețat. Amintiți-vă de funiile și de unghiile. Amintiți-vă regulile de comportament pe gheață și regulile de asistență. Întoarce-ți mereu capul și dezactivează emoțiile.
Toate NHNCH.

Kostya, vânătorul, a murit de la baza UOOR din România
Un om bun a fost întotdeauna și a ajutat pe toată lumea
Bright Memory

Te rog ajută prietenul nostru. Foarte mult vă întreb.
Pentru marele regret cu Edik Kovalevsky, situația este extrem de dificilă. Influența N1H1 a trecut în inflamații bilaterale bilaterale ale plămânilor. De miercuri, situația sa deteriorat brusc, a trebuit să conectăm ventilația artificială. Sâmbătă, a avut loc stop cardiac. Astăzi am conectat un rinichi artificial. Totul se face. Ajutați familia să nu rănească. Cardul Privatbank 4149 6258 0531 3648 Kovalevskaya Elena.

Ed este directorul magazinului. [Legături numai la membrii sindicatelor.]
Constructorul zbura, câștigătorul concursurilor pentru tricotarea zboară în stilul lui Spey, este o persoană foarte decentă.

Multe mulțumiri tuturor pentru sprijinul lor. Astăzi nu era un om remarcabil. Vreau multe despre el rassaazat, dar fără cuvinte. Ai o odihnă în pace, Ed.

Mâine la cimitirul Baykovoye la ora 12 va fi locul de înmormântare al lui Nikolai Voitov (Djigit). Cine a cunoscut-o pe Kolya, toată lumea poate să-i ia rămas bun de la el și să-și petreacă ultima călătorie.
Lasă pământul să fie în jos.

Cine vrea să ajute familia decedatului, soția lui Julia și a patru copii, poate face acest lucru conform informațiilor de mai jos, acum au nevoie foarte mult de ajutorul nostru.

Card Privat Bank 4149 4378 6323 8497
Voytova Iulia Nikolaevna.

(Ieri tatăl tatălui meu a murit.
Excelent gribolov pescar. Viața a fost tăiat scurt de bont. Nu a reușit, dar nu a putut obține spânzurat pentru o lungă perioadă de timp pe gheață, a cerut ajutor, dar nici unul dintre care sunt pinguini de pe gheață, și nu l-au, și au existat aproximativ 15 de persoane - toate poveștile MChSniki, care au fost discutate în continuare. Trecerea de un om (MOE) sa grăbit la ajutor, a tras ceva de genul. Am chemat o ambulanță, care „merge oooooochen repede“ dus la spital, dar există un pescar a murit, potrivit medicilor, de la hipotermie. (:( :(
Apropo, gheața a fost de 15 cm. Pescarul nu a băut niciodată.
Remarcat dotsya mic: (

(Ieri tatăl tatălui meu a murit.
Un pescar excelent, ciuperci. Viața a fost tăiată de proști. a cerut ajutor, dar nici unul dintre pinguinii de pe gheață, și nu a avut-o.