Insula Cozumel

Băieți, salut! Îți amintești că am scris că tatăl meu, fratele și familia mea ar veni să mă viziteze? Deci, ne-am întâlnit cu ei și ne-am așezat în micul oraș litoral Playa del Carmen de pe coasta Caraibelor. Voi scrie mai târziu despre Plaia, pentru că suntem încă aici și continu să mă familiarizez cu acest loc și astăzi vă voi spune despre insula Cozumel, unde am petrecut 2 zile.

Cozumel este cea mai mare insulă din Mexic, dar are un singur oraș construit - San Miguel. Privind la el, n-aș fi ghicit niciodată că 90% din teritoriul insulei nu a fost deloc stăpânit - se pare că peste tot există drumuri, case, magazine!

Insula Cozumel se află foarte aproape de continent și este la doar 45 de minute de mers cu mașina de la Playa del Carmen. De la plaja din Playa, puteți vedea chiar și clădirile înalte din Cozumel.

În ziua în care am navigat pe această insulă, vremea sa deteriorat brusc brusc - cerul sa târât cu nori și chiar a început să plouă. Pe mare, din cauza tuturor acestor lucruri, o mică furtună de aproximativ 4 puncte s-a dovedit a fi atât de neclintită.

Două tipuri de feriboturi care merg la Cozumel din Playa del Carmen

Pe Cozumel am navigat pe o barcă albastră, închisă

Barca albastră în interior - trei rânduri de scaune

Dar am navigat în mod normal, și când am ieșit, soarele a ieșit afară și sa încălzit, iar umiditatea a crescut de asemenea brusc din cauza unei astfel de condiții meteorologice. Ei s-au târât în ​​hotel. Unde să meargă nu știu, sa dus în stânga digului. Străzile sunt a doua, a patra, a șasea ... Și avem nevoie între 5 și 7. Sa dovedit că numerotarea merge într-un mod atât de ciudat - la nord de dig, chiar străzi, spre sud - ciudat. La naiba! Am întrebat unul dintre tovarășii noștri, ne-a trimis în direcția opusă. Probabil că nu voi învăța niciodată să nu-l încredeți pe mexicanii! Ei bine, nu știți, ei bine, spuneți așa! Nooo, principalul lucru este să spui cu încredere, ajutor, ca să spun așa! Și ceea ce nu știi cu siguranță este gunoi.

Ei bine, găsiți un hotel. Au navigat timp de 45 de minute și au fost obosiți, ca și cum ar fi lucrat toată ziua!

Seara ne-am dus pentru a explora insula. Vapor Pier Playa del Carmen și alte câteva dane pentru navele de croazieră sunt situate pe partea de vest a insulei, pe teritoriul orașului San Miguel (care este modul în care unul din San Miguel a ajuns la celălalt). Acesta se întinde de-a lungul promenada malul mării și un mic trotuar autostradă. Periodic, vedere la mare din acest trotuar închis diverse clădiri comerciale sau case particulare. Intreaga coasta de aici este acoperit cu vechi plaje de nisip de corali și nu, cu toate că apa de mare este albastru și foarte transparentă.

Insula Cozumel

Nu departe de locul unde am navigat de la Playa este un alt dig. Acolo pur și simplu opri ogromennye nave de croazieră cu un număr foarte mare de americani. Și apoi toate aceste mulțimi de turiști în jurul valorii de mers pe jos de cealaltă parte a terasamentului, în cazul în care mexicani inteligente înființat propriile magazine și să vândă suveniruri standard (pălării, tequila, textile Oaxaca), adăugând la acest argint și trabucuri cubaneze. La fel ca și în Egipt, stă în fața clicker și oferă produsele.

O navă imensă imorală

Când se încheie rândul cu magazinele, începe o serie de restaurante și divertisment - Starbucks, Hooters, Margaritaville. Prețurile în astfel de instituții sunt cel mult la nivelul prețurilor din SUA, dar de obicei mai scumpe. În peso, nimeni nu calculează aici - toate etichetele de preț în dolari.

Insula Cozumel

Cozumel este renumit pentru recifele sale de corali și fauna bogată subacvatică, motiv pentru care îi aduce turiștilor la scufundări sau înotând cu o mască. Cu toate acestea, o mare ambuscadă pentru noi, ca turiști fără mașină, a fost că nu există plaje în oraș și toate locurile unde puteți găsi un picnic sunt destul de departe de dig și, prin urmare, de la hotelul nostru.

Harta plajelor insulei Cozumel

În general, am ajuns complet nepregătit, considerând că toate plajele de pe Cozumel ar fi undeva în apropierea digului. Apoi au studiat situația, au fost supărați, dar ei au decis să meargă în căutare pentru cea mai apropiată plajă. Ne-am mutat spre sud de-a lungul digului de-a lungul autostrăzii. Mai aproape de centru erau încă cafenele, restaurante și un spa, dar după 10 minute totul se sfârși - pe o parte a autostrăzii era marea, iar pe de altă parte - gardul. Și oamenii de pe stradă aproape că nu erau, dar mașinile și scuterele erau purtate tot timpul.

Insula Cozumel

Coasta de coastă tot timpul

Marea Caraibelor de pe insula Cozumel

O altă chei pentru navele de croazieră

Am mers mult timp, dar de-a lungul digului, numai coralii vechi vechi erau încă vizibili și am vrut să găsim o plajă normală cu nisip, cum a fost în Playa! Aici am întâlnit o cafenea în cazul în care oamenii au fost luați să se scufunde și snorkel. Semnul a spus cu mândrie că au propria lor plajă de nisip. Uh-huh! De fapt, era o zonă cimentată, acoperită cu nisip mare, și de-a lungul mării se înălța încă coralii pietrificați.

Sa dus la "plaja nisipoasă" ...

Insula Cozumel

Ieșiți la mare. Probabil mai bine decât nu ....

"Te omor, barci ..." :)

Cu bucurie și anticipare de viață frumoasă subacvatice a fugit în apă, dar chiar și atunci am fost dezamăgiți! Coralii în jurul erau mici, morți, cresc prea mult, și în jurul lor plutea 2-3 pești mici gri. În timpul am stat acolo, apa a fugit nu un mic grup de turisti - oricine cu scufundări, cineva doar cu o masca-snorkel. Sincer, nu am înțeles ceea ce au vrut să arate, dacă nu e nimic acolo, și apoi ce au spus aceste persoane despre biroul (Sunset Beach), probabil, promițătoare cele mai bune snorkelling scufundări din lume pe frumoasa insula Cozumel pentru o mulțime de bani.

Casa se ajunge cu taxiul, iar seara a mers pentru o plimbare în jurul insulei. Sa dovedit că tocmai a plecat mai departe un bloc de la malul mării, începe orașul mexican cele mai frecvente - cu case mici colorate, școli pentru copii și cafenele locale necostisitoare. Dacă brusc va face apel la Cozumel, uita-te la cafenelele din Las Iguanele pe strada 5-6 blocuri din 7 adâncime - alimente foarte decente pentru 60 de pesos și un întreg mini-site-ul pentru copii (lucru super-pentru persoanele cu copii).

Culori strălucitoare precum și Cozumel

Transportul preferat al locuitorilor din Kosumel (sau al cetățenilor din Cozumel?)

Case drăguțe, dar nu toată lumea vrea să trăiască pe insulă, așa că multe dintre ele sunt de vânzare

Insula Cozumel

Arborele pare ca a fost făcut de copiii din grădiniță

Mega - mic dejun, prânz și cină :))

Am avut planificat inițial să rămână pe insula Cozumel la fel de mult la fel de mult ca și 5 zile, dar, după cum știți, ne-am îngrămădite, tocuri intermitent, după 2)) Și am navigat înapoi la Playa. De data aceasta a decis să încerce cealaltă barcă - galben. Au observat că există o punte deschisă!

Insula Cozumel

Înapoi la Playa a navigat pe o barcă galbenă

Ședința în aer liber este mult mai plăcută, dar mai rigidă - în interiorul scaunelor sunt moi și confortabile :)

S-a găsit că am un nas mare :)

Insula Cozumel

Eu personal nu am fost impresionat de insula Cozumel, dar existau mai multe motive pentru asta - în primul rând. în cele două zile în care eram acolo era vreme rea - nori și ploi, astfel încât marea nu arăta atât de frumoasă albastră, ca în fotografiile altor persoane. În al doilea rând. plajele nisipoase așteptate și găsite doar coral stâncos. Nu este rău, dar nu este ceea ce dorim, iar pentru copii nu este foarte confortabil. În al treilea rând. lipsa transportului public și prețurile ridicate pentru taxiuri, care ne-au limitat foarte mult mișcarea. Ar fi știut imediat că la plajele normale trebuie să mergeți departe, să închiriați o mașină sau un scooter. Acesta este întotdeauna cazul, experiența este ceva care vine imediat după ce este necesar. )

Informații utile

Cum să ajungem acolo?

Feriboturile spre insula Cozumel pleacă de la dig în centrul orașului Playa (Calle 1 Sur).

Transportul este efectuat de două companii: Waterjets din Mexic (albastru, închis, barcă) și UltraMar (galben, cu o punte deschisă).

Programul poate fi vizualizat pe site-urile oficiale. Dacă nu doriți să vă deranjez în care înotați, atunci ei merg, alternând, în fiecare oră. Timpul primului și ultimului zbor ar trebui clarificat în prealabil.

Costul feribotului este același pentru ambii transportatori - 163 pesos (11 $) într-o direcție, 326 pesos (22 $) în ambele direcții.

Bagajele mari și cărucioarele sunt înmânate în compartimentul pentru bagaje.

În cabina feribotului funcționează aerul condiționat, deci e mai bine să aduci ceva cald.

Cazare pe insulă: stațiuni scumpe, hoteluri, apartamente private. Am stat la Hanul Safari. Revizuirea mea cu imagini aici.

Unde să mănânci?

Dacă doriți să mâncați ieftin, atunci merită să vă îndepărtați de strada principală. Am fost doar într-o singură cafenea - Las Iguanaas pe a șaptea stradă a cartierelor 5-6 adâncime. Bucătării delicioase, mari și ieftine, plus un mini-teren de joacă pentru copii.

Unde să înoți?

Dacă nu există timp sau poate că undeva să mergem, atunci între străzile 5 și 7 există un mic dig, de unde bărbații captează uneori pește. Deci, pe părțile laterale ale acestui dig, există mici arii de nisip în apă. Acolo l-am scos pe Claire în ziua plecării. Apa este curată și transparentă, deci dacă nu confundă locația - aceasta este probabil cea mai centrală plajă.

Cum să vă mișcați?

Puteți călări în jurul insulei cu taxiul (preț minim de 40 pesos, 3 USD) sau puteți închiria o mașină (35-50 USD / zi) sau un scooter (20-25 USD / zi).