De la Izhevsk la Crimeea cu mașina

Călătorie - De la Izhevsk la Crimeea cu mașina - o realitate de succes! Am verificat-o singură. Am ceva de împărtășit cu cititorii, dar și să ofer sfaturi utile călătorilor viitori.

Pregătirea călătoriei cu o lungime de 2.400 km constă din mai multe puncte: mașina ar trebui să fie - în ordine perfectă, ar trebui să fie - toate uneltele necesare pe șosea; traseul de călătorie cu opriri planificate pentru o noapte trebuie să fie clar definit; șoferul mașinii trebuie să fie pregătit pentru o mașină lungă de conducere.

Întreținerea vehiculului în showroom-am petrecut în portbagaj a pus diverse instrumente, Jack, pompă, baterie încărcător de urgență semn rutier, trusă de prim ajutor, rezervor de stingere a incendiilor, roata de rezerva, antigel, lichid de frână și de apă. O întrebare separată despre hartă - este necesară pe drum și aveți nevoie de un navigator: aceste două subiecte vă vor oferi un progres inconfundabil de-a lungul pistei.

Starea de spirit pentru un drum lung a apărut conștient. În legătură cu faptul că călătorilor din dreptul de a conduce o mașină există doar eu și responsabilitatea de conducere pune numai pe mine, așa că am planificat o oprire completă pentru noapte în hoteluri, precum și o oprire frecvent după 2-3 ore într-o cafenea pe marginea drumului. După ce am studiat traseul, am decis că ar fi necesar să faceți 3 opriri peste noapte. Și pentru a nu avea greutăți mari în prima zi a călătoriei, am decis să nu plecăm dimineața, dar la prânz să nu petrecem mai mult de 6-7 ore de conducere.

Prima oprire pentru noapte a fost la ora 22 la Nadezhdino. Hotelul cu același nume ne-a întâmpinat într-o cameră prietenoasă, cu 2 paturi pentru mine, cu fiica mea a fost liberă, am avut condiții confortabile cu un duș și un televizor, unde am avut o odihnă. Plata pentru cazare în această cameră dublă confortabilă pe noapte este de 1600 de ruble. La hotel există o parcare păzită pentru o mașină - 50 de ruble. cafenele cu mâncăruri bune dar gustoase și servicii prietenoase.

În cea de-a treia zi a călătoriei, ne-am oprit frecvent, călătorind fără incident în partea planificată a traseului, am ajuns în Marea Azov. În această zi, am fost plăcut surprinși de drumurile netede și de aterizările agricole din Teritoriul Krasnodar. Câmpurile de semințe ale culturilor fără buruieni, chiar în rânduri, ne-au mulțumit cu o comandă specială. Nu ați văzut nici o singură zonă care nu a fost semănată: fie o cultură, fie o anumită iarbă parfumată, și câmpuri cu flori de floarea-soarelui - bine, doar o sărbătoare pentru ochi. Regiunea Krasnodar diferă de celelalte regiuni în abordarea sa maestră. Ca și în seara precedentă, în aceeași zi cerul sa înnorat de nori, a apărut pe orizont mișcări tunete. Am decis să căutăm noaptea, înainte de a ajunge la port - Caucazul. Aici am avut dificultăți - în hoteluri nu existau locuri, deoarece în aceste locuri majoritatea au avut deja odihnă. Timp de o oră am încercat să găsim un număr gratuit: nici în Temryuk, nici în Golubitskaya nu erau. Ultima pagină - Peresyp în fața portului ne-a adăpostit. Pierderea speranței a fost făcută într-o căsuță de oaspeți privată pe drum, iar în acesta era o suită gratuită cu vedere la Marea Azov și un preț relativ mic pentru o noapte de 3000 de ruble. El a fost doar un cadou pentru noi în această seară târzie ploioasă (era cam la ora 11).

Și a doua zi, ne-am odihnit bine, ne-am grăbit să ajungem în portul din Kavkaz. Înainte de a ajunge în port, semnul de la Ilyich ne-a spus că era necesar să se mute în dispozitivul de stocare, să treacă o inspecție și să plătească transferul numai într-un singur loc. Aici am aflat că, din cauza furtunii de ieri, a existat o defecțiune cu electricitate, în timpul șederii a existat o adunare mare a celor care voiau să treacă de cealaltă parte. Au fost trimiși la feribot până dimineața. Până când am sosit, nu era prea multă mașină. Timp de o jumătate de oră am condus inspecția, am plătit traversarea feribotului, am plătit pentru cei doi și mașina - doar aproximativ 2 mii de ruble. apoi s-au transformat pentru a trece la trecere.

Și aici am avut un eveniment de neuitat. De când m-am mutat în spatele mașinii albe Nissan, nu m-am îngrijorat prea mult, gândindu-mă că oamenii din fața mea știau unde merg. Dar când au ajuns la o băltoacă mare de apă (cum ar fi un lac), care a închis întreaga pistă și Nissan (SUV) au continuat să conducă mai departe - toate partea de jos a aparatului ascuns sub apă, m-am întrebat, și vom merge acolo? Dar nu m-am oprit! Din moment ce nu era obișnuit să se retragă în fața unor dificultăți, cu curaj m-am mutat mai departe pe lui SUZUKI Splash și ea mi-a avut în acest bazin imens nu a dezamăgit, am condus-o în liniște fericit. După un pic mai mult, Nissan sa oprit la o grămadă de muncitori, se transformă și șoferul de pe feribot, călătorind pentru prima dată. Lucrătorii i-au spus că avem deja nevoie de o întoarcere pe feribot și că trebuie să ne întoarcem. Pentru Nissan am revenit și noi. Înainte de a intra din nou în această apă imensă, m-am rugat ca mașina mea să nu moară în mijlocul bălții. Ce s-ar fi întâmplat atunci? Este greu de imaginat - adâncimea apei din piscină a ajuns până la 70-80 cm. Prin deschiderea ușii mașinii, apa murdară ar inunda toată cabina? Cu Dumnezeu în suflet - rugându-ne, am lăsat iazul înapoi! Restul dificultăților de trecere pentru mine păreau a fi nonsens, chiar și cum am plecat și am părăsit nivelul inferior al feribotului (unghiul de înclinare de aproximativ 60 de grade)! Nu toate mașinile se pot ridica de la primul apel, dar noi - e ușor! Intrând în țara Crimeei, m-am simțit ca un câștigător al concursului pentru o distanță lungă.

Trecând de-a lungul țării Crimeei, am aderat și la linia noastră: am oprit pentru o scurtă odihnă în cafenelele de pe marginea drumului. Mașinile de pe feribotul nostru au plecat în direcția lor și am început încet să ne bucurăm de frumusețile din Crimeea. Așa că am ajuns în siguranță în Simferopol, unde a fost oprirea noastră. În Sevastopol a fost planificat să plece într-o altă zi!
De la Izhevsk la Crimeea cu mașina
    La începutul articolului, am promis să-mi enumăr sfatul viitorilor călători:
  • - Pregătește-ți mașina în avans, ca să nu te lase jos;
  • - pe cale de a se comporta calm, nu se grăbesc să respecte regulile de circulație, deoarece indicatoarele rutiere vă va ajuta să alegeți strategia corectă pentru mișcare, un nou venit - drumul este necunoscut, poate fi o surpriza neplacuta sub forma unei umflături neașteptate sau rândul său ascuțit;
  • - fac opriri frecvente - după 3 ore, cel puțin 15 minute, pentru a nu pune vigilența șoferului la somn;
  • - Utilizați un navigator și o hartă, mai ales atunci când mergeți prin drumul de by-pass spre un oraș mare;
  • - pentru sejurul de noapte trebuie să se oprească în locurile echipate unde există hoteluri și parcare;
  • - pe feribot pentru a se conforma tuturor reglementărilor, în casieria de a cumpăra un bilet trebuie să luați: pașaportul (certificatul de naștere) al tuturor călătorilor, un bilet cu măsurătorile mașinii și banii; este necesar să fii atent la semnele și toate semnele de pe șosea; dacă vă îndoiți de ceva - este mai bine să întrebați în plus.

La sfârșitul articolului, vreau să-i urez tuturor o călătorie sigură și plăcută!

De la Izhevsk la Crimeea cu mașina

Multumesc pentru traseu, am folosit-o. Totul a mers bine și confortabil în călătoria noastră!