Veneția în zori și mutându-se în Milano, blog Alexey Brozlavets

Nostru de ședere de o săptămână în Italia, ne-am împărțit în două părți - trei zile și jumătate am decis să dedicăm Veneția și patru mai mult - Milano. Prin urmare, imediat după sosirea în Veneția și verificați în hotel, ne-am dus la gara Santa Lucia (este situat literalmente o aruncătură de băț de Universo de hotel Nord, unde am trăit) și am cumpărat bilete la Milano. Biletele au fost preluate de trenul de transport Eurostar la mașina de clasa I (am plecat deja de la Roma la Florența). În măsura în care înțeleg, diferența principală dintre mașinile de clasa I și restul sunt locuri garantate. În general, 2 bilete la Milano pentru un tren de zi într-o zi lucrătoare costă 85 de euro.

Deci, a venit ziua plecării noastre din Veneția. Ne-am trezit devreme, la ora 5 ora locală, și chiar înainte ca majoritatea turiștilor să se trezească, să se plimbe de-a lungul Canalului Mare până în Piața San Marco. Recepționerul hotelului a fost extrem de surprins de ascensiunea noastră timpurie și a continuat să spună că era încă închis. Dar pentru noi principalul lucru a fost că vaporetto-ul a început deja să-i ducă pe muncitori locali, printre care și turiștii rari care au decis să se bucure de Veneția fără mulțimi și hassle.

După ce am făcut o plimbare magnifică de-a lungul principalei "străzi" din Veneția, spre piața principală și spate, la începutul micului dejun am fost deja la hotel.

De fapt, creșterea timpurie este "pâinea" fotografului, așa-numitul "regim de timp". Cerul are nuante frumoase, nu sunt albe, ca la prânz. În jurul valorii de toate este iluminat de razele soarelui în ascensiune și aruncă umbre lungi. Lumina și umbra creează volum. Și, spre deosebire de orele "regimului" de seară, aerul este curat și transparent, pentru că Pentru o noapte, praful avea timp să se așeze, iar oamenilor și, în special, turiștilor, nu este suficient.

Veneția în zori și mutându-se în Milano, blog Alexey Brozlavets

Dar, înapoi la oile noastre, adică să se mute în Milano. Trenul nostru era pe jumătate secundă, așa că am avut încă timp să luăm micul dejun și să ne pregătim.

Când au aterizat în mașină, încă nu au putut găsi un loc pentru valiza noastră gravă. Am încercat să o atașăm la vestibul și așa și așa. Sa dovedit mult mai ușor - între spatele scaunelor (mașina este așezată) este doar locul pentru bagaje și este lăsat acolo atât de mult încât să puteți arunca cu ușurință și câteva valize atât de mari ca ale noastre.

La trimiterea de la Veneția, mașina noastră era aproape goală, dar pe măsură ce te apropii de Milano, el mai mult și mai completat la sfârșitul călătoriei nu a existat un singur scaun gol. Eurostar este un tren foarte rapid, am măsurat viteza cu ajutorul unui navigator GPS, în unele locuri accelerând până la 200 km / h. În același timp, întreaga călătorie ar trebui să dureze 2,5 ore. Dar, în ciuda o astfel de viteză, trenul este încă întârziere de aproape o oră - o dată a stat pe drum timp de aproximativ 30 de minute, iar rata a fost cea mai mare parte 150-160 km / h, și nu întotdeauna 200 ca, probabil, ar trebui să fie. Pe scurt, căile ferate italiene nu sunt punctuale, la fel ca în Rusia și, mai ales, în URSS.

Pe drum prin fereastra plutit mai degrabă măturată peisajele minunate ale Veneto și Lombardia, Alpii la orizont. De asemenea, face o oprire în frumosul oraș din Verona, Brescia și Padova (ne pare rău, nu a avut timp să iasă și asigurați-vă de ea personal, ei bine, nimic nu - este încă să vină).

Sosind la gara centrală din Milano am luat un taxi la hotelul Mozart, unde trebuia să trăim 4 zile. Am condus 40 de minute, ținând cont de blocajele rutiere și distanța, iar această călătorie ne-a costat exact 10 euro (la fel, la Veneția, timp de 15 minute de la Roma la Roma, am plătit 41 de euro.

În exterior, hotelul a făcut o primă impresie plăcută, iar noi, oaspeții care nu erau deosebit de exigenți, nu am dezamăgit. Și în comparație cu hotelul Universo Nord, în care am locuit (pentru aceiași bani sau chiar mai scumpi) în Veneția, "Milanul" milanez a arătat ca un palat.

Era deja seara și, după ce ne-am așezat repede și ne-am așezat în cameră, ne-am dus să câștigăm impresii din Milano. În mod firesc, în primul rând, s-au mutat în faimoasa catedrală Duomo ...

Dar voi vorbi despre asta în posturile mele următoare.

Între timp - fotografii!

Veneția în zori și mutându-se în Milano, blog Alexey Brozlavets

Milano. Catedrala Duomo. Seara.

Alte fotografii ale orașului Milano pot fi vizualizate aici.