Recenzii ale filmului spion (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Un film grozav, arăta distractiv! În opinia mea, una dintre cele mai bune comedii spion. Umor și acțiune în film la altitudine. Dar unele scene sunt prea vulgare, chiar și în teren nu se potrivesc. Orice altceva în film în locul și în cantitatea potrivită.
Melissa McCarthy a jucat doar genial. Ea surprinde plăcut cu talentul său de actorie. În plus, în pereche cu Sandra Bullock în filmul "Armed and Dangerous". Jason Steytym, de asemenea, mulțumit. A fost interesant să-l privim ca pe un agent prost. Mi-a plăcut mențiunea parodică a celorlalte roluri ale sale.
Un film bun, sfătuiesc pe toată lumea să vadă și să râdă, 9/10.

Recenzile filmului spion (2015)

Prima dată îl văd pe Jason Staitem într-un rol de comedie, ceva neobișnuit, nu lui, dar, în general, acest film este o parodie a filmelor spion cu simțul umorului american. 7,8 din 10.

O comedie americană foarte bună, în care din primul minut începe să alunece modele plictisitoare. Operațiunile secrete super-profesionale pentru a salva lumea de terorism sunt acoperite de acțiunile dezordonate ale unuia dintre participanții la operațiune. Apoi vine în ajutorul unui secretar gros, care visează să participe la operațiuni speciale. Filmul "Spy" este mulțumit în multe feluri. Alea bine aleasă. Mellis McCarthy se potrivește perfect în filmele de comedie, bine, un cuplu de Jason Stethem si Jude Law remarcabil făcut față cu personajele lor, oferind o mulțime de momente amuzante. În ceea ce privește filmul despre povestea tsrushnik, m-am gândit, foarte proaspete, și prezența a cel puțin banal este foarte vizualizat, pentru care, desigur, este un scenarist plus imens. Filmul este minunat, există unde să râdeți.

Destul de o comedie interesantă, uneori haotică din cauza unor scene deschise, fără de care era destul de posibil să se facă. Dar opinia răsfățată într-o singură lovitură nu distruge întregul film. Filmul își justifică genul, comedia este o comedie. Și avantajul său principal este că un spion în filmul nu este un spion talentat sau calificare agent de grațios, și femeia magnifica cea mai comuna de personaj care îndrăznește să facă treaba, să se răzbune pentru prietenul său. O actriță destul de densă, în mod ideal, arată în mod ideal o imagine tristă a tot ce se întâmplă cu ea, că este imposibil să nu o regreți pentru o clipă. Cu toate acestea, o femeie puternică și inteligentă, un pic greu, devine un erou al filmului, eclipsând întreaga distribuție. Setul amuzant al producătorilor de film merita cu siguranță să se uite.

Filmul filmului este destul de obișnuit - un șoarece de culoare gri, de obicei cu forme pompoase, încearcă să demonstreze tuturor ce este cu adevărat. Directorii de aici nu au surprins prea mult. Dar sunt gata să recunosc că iubesc scenaristul Paul Figo pentru acest umor divin din film. Am râs, ca ultima dată în viața noastră! Distribuția a fost potrivită perfect, toată lumea și-a îndeplinit sarcina pentru întregul 200 la sută. Valoarea estetică acest film nu reprezintă nimic din ce nu puteți ieși de acolo, nu puteți suporta nimic nou pentru voi înșivă. Dar dacă doriți să vă relaxați, căutați un film pentru o companie prietenoasă sau doar doriți să vă înveseliți, acest film vă va ajuta mai mult decât oricând. Vă recomandăm să vizionați în limba ucraineană, în acest caz, cuburile de presă pentru râs sunt garantate pentru tine!

O comedie grozavă, cu o distribuție excelentă.

Film amuzant. Umor negru, glume proaste. Statham joacă rolul unor cretini înapoi. Sa descurcat perfect cu sarcina. În general, filmul nu este rău, dacă nu îl considerați o imagine serioasă. Poți să te uiți la relaxant pentru o dată.

Tot nu primesc fraza "Știu că te ascunzi, există un transplant de față", rostit de personajul lui Stethem. O carte de benzi desenate, cu o mare cantitate de dinamică și care lasă povestea, se bazează din nou pe salvarea lumii de la o bombă, dar este încă interesant să te uiți. Regizorul a încercat deja, filmul este luminos, iar distribuția este magnifică. Lowe ca agent narcisist este încă acceptabil, dar Statham ca agent al unui ratat, a fost ceva, dar cum a jucat Jason. Evenimentele din film sunt suficiente pentru a clipi o dată, pentru a sări peste întreaga scenă. Un complot saturat vă face să nu anticipați ce se va sfârși, ci pur și simplu cu plăcere să observați ce se întâmplă. Acest film de comedie se va relaxa și se va distra.

Recenzile filmului spion (2015)

De fapt, a fost din cauza statham. Ei bine, nu mă așteptam să văd o reîncarnare atât de șocantă, într-un format atât de necunoscut pentru film, cu o prezentare atât de neobișnuită. Combinația dintre stilul de comedie, care depășește în mod repetat în depunerea sa în acest film în sine este un thriller, excelent, și chiar și acele efecte speciale, aplicate în mod constant provoca un zâmbet. Este de remarcat faptul că au fost utilizate în mod specific în acest format, pentru a obține o calitate mai bună a filmului. Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost combinația complet iluzorie de acompaniament muzical, doar îngrozitor și nu a fost ales în mod corespunzător. O combinație reușită de actori au fost capabili să transmită piesa incredibil de senzuală, care lipsește chiar și în drame. Regizorul a prezentat o reprezentare excelentă din gen, puteți privi cu plăcere.

Dacă pot spune așa, atunci sunt îndrăgostit de această comedie. Într-un fel este foarte simplu și probabil că ar fi căzut pe viață. Nu puteam rezista și o priveam mai mult decât o dată, și de trei sau patru ori cu siguranță. Foarte bine joacă un complot despre emoțiile și sentimentele privitorului față de personajul principal. Deși aparent o comedie, dar situațiile care se întâmplă cu personajele, forțat nu numai pentru a rade de stângăcie sau acțiunile lor ridicole, incapacitatea de ceva, dar, de asemenea, de a empatiza cu ei în momente dificile. Momentele vulgare prelungite, frivole, sunt asuprite. Da, ele sunt amuzante, dar mi se pare că nu merită să ne concentrăm mai ales asupra lor. Actrita pentru rolul unui spion este ridicata chic, doar nebuna despre ea. Și statul Jason, ca întotdeauna, joacă fără egal. În general, recomand să văd pe oricine care iubește astfel de motive de spionaj.

Nu m-am asteptat prea mult la film, caci, in principiu, nu ma astept mult de la casetele acestui gen. Dar în filmul "Spy" este surprinzător de fuziune organică de comedie și film de acțiune. Melissa McCarthy ca vice-super-spion este pur și simplu superb, iar trucurile se face de către o femeie greutatea ei, nu poate ajuta, dar Admire (deși de mult este deja testat în „Hotul de identitate“). Și, în general, distribuția este bine aleasă. Și abundența momentelor comedice neconvenționale uneori duce doar la râsul animal - care este o scenă de lilieci care zboară!