Prima experiență

Măgar de echitatie

Acest turneu și acum este în cea mai mare parte zagashniki operatorii de turism. Promite un fan de neuitat - te conduci pe un măgar la ruinele unei mănăstiri antice și apoi te întorci înapoi. Apoi urmează sărbătoarea, care este, de asemenea, atractivă.

Când s-au întors la fermă, au fost deja așezate mese acolo. A fost necesar să se apropie plăcile cu "plăci" și să se pună mâncarea în sine - un bufet în general. Dar, într-un fel, el nu a fost complet gândit, deoarece carnea sa terminat repede, și nu toată lumea a avut destule. dar vinul era suficient.

La înălțimea sărbătorii, tuturor i sa acordat o diplomă care conferă dreptul de a conduce măgarul. Aici.

Prima experiență

Apoi discoteca a început. Ei bine și apoi toți au purtat hoteluri.

Un alt "tur", pe care l-am ales, a fost numit.

Cipru noapte

Ca și "călăria pe măgari" această excursie este oferită chiar și acum (primul text găsit de căutare a fost luat de pe unul dintre site-uri).

Cipru noapte. Turiștii sunt invitați să experimenteze întregul farmec al nopții de la Cipru și să facă o excursie la taverna din Munții Troodos. Aici veți gusta feluri de mâncare din bucătăria națională: miezul de carne, care include gustări și mâncăruri fierbinți, încercați vin de casă. Bucurându-vă de o cină delicioasă și de o atmosferă plăcută, veți asculta muzică grecească, urmăriți dansuri populare și participați la ele.

Mai întâi am fost luați din Limassol cu ​​un autobuz mare, dar apoi am transplantat în sate mici, explicând că era imposibil să mergem mai departe. Unde am plecat? - Ne-am gândit în acel moment. Într-adevăr, drumul a devenit mult mai îngust, serpentina a început. Uneori, autobuzul a tras atît de aproape de margine încât a fost uluitor. Ca rezultat, ne-a adus la o tavernă, a cărei mărimea am fost uimiți - trei sute de locuri! Autobuzele au sosit și au sosit până când aproape nu erau locuri libere în tavernă. Apoi au început să ducă mâncare și vin. După un timp, sufletul care devenise atât de slab de vin a început să aștepte spectacolele promise. și a așteptat.

Am fost prezentat un mic spectacol, compus din cântece și dansuri naționale. Punctul culminant al programului pe nopțile cipriote este, de obicei, un dansator cu ochelari pe cap. Având o performanță suficient de lungă, construiesc o "coloană" de ochelari. și, într-un anumit moment, distras din nou de la farfurie cu alimente, observați brusc că coloana a crescut la dimensiuni înfricoșătoare și, în principiu, poate să vă aterizeze dacă dansatorul nu este prea priceput. Ei bine, după spectacol, toată lumea sa dus în joc, dar mintea încă nu a încercat să repete "trucurile" cu ochelarii.

Apoi, obosiți, dar fericiți, aceleași autobuze, am fost trimiși acasă. "Ne-a încălzit" era deja și nu era deloc teribil să treci peste abrupturile abrupte. mai ales noaptea, când acestea nu sunt deosebit de vizibile. De-a lungul autobuzului, în același timp, cântatul coral coral se răspândea: "În Cipru, tancurile sunt ciudate".

Rezumă

Înapoi în Peter, am realizat brusc că, de fapt, Cipru, ca atare, nu am văzut. Da, au văzut plaja, da măgarii, chiar și dansuri cu ochelari. dar ei nu au văzut Cipru. Apropo, de aici, de la aceiași "turiști", ca noi, am auzit apoi opinia că nu există nimic de văzut în Cipru.

Pentru a cunoaște încă Cipru, am reușit să ne întoarcem din nou aici. deja în cinci ani. Dar aceasta este o poveste separată, dar pentru moment, haideți să rezumăm.

Dacă oferiți o duzină de excursii în Cipru, alegeți să călătoriți pe măgari sau nopți cipriote. atunci veți avea ceva de amintit mai târziu, dar cel mai probabil vă veți plânge, de asemenea, că nu ați văzut Cipru.

Astăzi, nopțile cipriote în "sezonul de vârf" vă vor fi oferite în multe taverne - și nu este nevoie să mergeți nicăieri. Dacă nu vă deranjează 10 minute, atunci vizionați doar videoclipul pe care l-am găsit pe Youtube - un dans cu ochelari într-o tavernă tradițională.

Luminile de dimensiuni încorporate Încorporați acest videoclip pe site-ul dvs.

Și acum să vorbim despre excursii bune în general și despre individ în particular. Pentru a face acest lucru, treceți la următoarea poveste.