Fata și scuterul cum să învețe să meargă cu ochii deschiși All-rus scooter club

Fata și scuterul: Cum să înveți să conduci cu ochii deschisi?

Ciudat, dar pe drumul către fete este o atitudine destul de diferită față de viața obișnuită. Pe drum, suntem adesea certați la intersecții și în centrele de îngrijire a autoturismelor, când depășim și frânăm brusc. În plus, există o mulțime de probleme - trebuie să obțineți dreptul, să învățați să conduceți cu ochii deschiși, indiferent cât de teribil este pe șosea, parcare fără a atinge pe alții.

Sa întâmplat așa că de foarte mult timp eram cu bikers. Și după un timp m-am îndrăgostit de motociclete. Multe fete doresc să meargă pe un fier frumos, bine, pentru a deveni o prietena a unui tip motociclist este doar un vis albastru pentru ei. Dar la mine această etapă a trecut repede și am vrut să devin proprietarul motocicletei.

Indiferent de modul în care i-am cerut iubitei mele să mă învețe cum să conduc o bicicletă, nimic nu a venit din ea. Odată ce ne-am dorit să înceapă lecții de conducere, a început unele ciudățenii - ploaie torențială a mers, rezervorul nu sa dovedit a benzină și pungă au dispărut banii, prietenul meu a început să tremure tot corpul la vederea mea în spatele roții bicicletei, pe care l-au privat abilitatea de a mă învăța, atunci doar nu a vrut să înceapă o bicicletă. Apoi mi-am dat seama că trebuie să fac totul singur.

I-am cerut prietenilor să mă ajute să găsesc vehiculul potrivit. Și acest lucru a fost găsit - o mică motocicletă internă pentru două sute de dolari. Am economisit bani și am cerut unui prieten să mă ajute să-mi cumpăr acasă. Dar nu am mers la Podolsk lângă Moscova, dar la niște garaje și acolo am văzut un animal blestemat numit scooter. A fost la talia mea.

Nu m-am dus la școală pentru mult timp, era ca și cum aș fi călătorit cu bicicleta. Adevărul este, mi-am rupt genunchii nasul (sa) jupuite (scuter) și sunt speriați de moarte a mai multor pietoni. Dar când am oprit confuziile legate de gaz și frâne, am decis să merg pe drumul cel mare.

Acum, eu vă pot spune cu mândrie despre toate meritele tehnice ale scuterul curios - cum ar fi lipsa de unelte necesare, maslopodache automată, precum consumul de combustibil slabe.

Dar cea mai interesantă a fost reacția populației masculine a traseului la o creatură mică în același mopedik mic. Apoi am descoperit multe avantaje ale vehiculului meu:
- Pot să conduc în locuri atât de îndepărtate, unde trebuie să călcați pe jos (de exemplu, pe plaja de lângă râu);
- Pot să călătoresc cu 50 km / h fără a provoca furia șoferilor înconjurători, pentru că am destule benzi de biciclete sau bordură. Dacă mă descurc, nu voi crea plută
- la orice lumină de trafic, o să ajung la începutul pârâului, și asta nu va provoca un baraj de expresii obscene;

- când părăsesc drumul principal cu unul secundar, nu este necesar să aștepți un lumen într-un șir de mașini - trebuie doar să faci o expresie înfricoșată înfricoșată pe fața mea și imediat să mă lași să trec;
- Nu am nevoie de a avea o licență și o cască, și eu pot conduce cu ușurință la controlorul de trafic de mișcare, și de a cere „ceea ce face pictograma rotundă pe post“
- în orice loc de parcare, mă pot ridica gratuit și chiar sub nasul de securitate - e convenabil și asigură siguranța scuterelor mele.

Dar cel mai important - am devenit o femeie adevărată în spatele volanului. Când am nevoie pentru a deșuruba piulița, sau pompa o alta decât armă feminină pot folosi anvelope? Nu știu cum să folosească un pistol la o stație de gaz, nu conduce un set de instrumente, din moment ce nu am nevoie de ea. Pur și simplu conduce până la cel mai apropiat om să-i înfățișeze pe fața suferinței și spune, de exemplu, eu nu știu ce rezervorul de gaz, dar nici un combustibil motoreta mea nu merge și cere ajutor. Ca urmare, pe o rază de cinci kilometri de casa mea sunt mulți oameni care sunt întotdeauna gata să ajute.

Apropo, dacă o fată suferă de o lipsă de atenție masculină, acest mod de abordare a opiniilor altora va fi doar o mântuire, testată pe cont propriu - lucrări perfecte.

Dar, cu toate acestea, ce simț al independenței și al satisfacției morale, îmi dă vehiculul meu preferat. Și sunt foarte recunoscător acelui nebun care a împins această nebunie - să nu fie "ceva serios", ci doar o jucărie. Acum joc. Și nu numai că joc, dar câștig!