După ce ați ridicat o linie uriașă, intrați în Vatican - o revizuire a Muzeelor ​​Vaticanului, Vaticanului, Italiei

După ce a stat o linie uriașă, ajungi la Vatican # x201d;

Mulțumesc, Tatyana B!

Întrebați-l pe Tatyana B despre Muzeele Vaticanului

Această opinie este subiectivă pentru utilizatori, nu pentru TripAdvisor.

când mergeam să vizităm Vaticanul era deja la prânz, am fost avertizați că vor fi mulți oameni și că este mai bine să mergem acolo de dimineață, ceea ce ne-a surprins a fost că am ajuns și am ajuns calm și peste tot fără cozi. Am văzut că fetele care erau îmbrăcate în pantaloni scurți sau fuste erau forțate să poarte un fel de batistă. astfel încât consiliul pentru fete trebuie să meargă acolo cu umeri acoperiți. Vaticanul este frumos, o zi nu va fi de ajuns. dar va vizita cel puțin pentru a vedea zona și catedrala.

2 Mulțumesc, AlexRud!

# x201c; frumoasa Italia, magnifica Roma, vechiul Vatican # x201d;

Deci, am mers prin Vaticanul de seară, am stat pe pietre (acolo fac totul) și au mers să ia cina într-un restaurant din apropiere pe colț. instituția este mică, dar felurile de mâncare din bucătăria lor uimește mintea. porțiunile sunt foarte, foarte mari, astfel încât să puteți lua în siguranță primele două feluri de mâncare și o salată (veți avea destule pentru o companie de trei persoane).
Totul este foarte gustos și util!

A doua zi am făcut o excursie la Vatican, la palat. Coada de la intrare este uriașă. Este adevărat că este extrem de dificil să-l aperi în căldură (

I sa întâmplat să întâlnesc un ghid turistic american și l-au întrebat dacă grupul lor pentru a ajunge în interior, la care el a spus foarte amabil că, desigur, nici o problema, am cumparat bilete pentru compania mea stil cu el (ghid) a primit un fel de reducere pentru studenti (care este foarte frumos) și voila. am coborât înăuntru)
Am primit mini-vorbitori, astfel încât despre fiecare obiect ai putea înțelege ce a fost! Și discursul ghidului a fost mereu în audiere. În general, totul a mers bine! Sălile incredibile ale palatului. Ceea ce merită singura capul lui Sextin (trebuie să fie tăcut, o persoană începe la 50 de ani și dă cam 10 minute de tăcere.) Toată lumea arată, se minunează și trece!
Voi spune că era confortabil pentru turiștii americani să meargă, nu fac zgomot, arată toți. dar, desigur, această opțiune vă va potrivi, dacă aveți un nivel bun de limbă, altfel nu veți înțelege nimic (

Apoi am trecut pe întregul teritoriu (minim 3 ore) și apoi ne-am oprit de la ei și am început să ne plimbăm singuri!
Deci, pe scurt. Emoția este marea, starea de spirit este pozitivă.

1 Mulțumesc, C_Konstantin!

Înainte de a merge la Roma, am vrut să cumpăr bilete la Muzeele Vaticanului prin Internet. Dar apoi sa răzgândit, în cele din urmă, stând în linie pentru doar o oră, am ajuns la muzee. Este ireal să privim totul cu totul la o dată. Este necesar să alegeți! În mod firesc, trebuie văzută Capela Sixtină! Pot să spun totul. ceea ce am reusit sa vad - foarte interesant si frumos! Vă sfătuiesc să luați un ghid audio. În toate camerele, atenție la plafoane - este, de asemenea, o operă de artă.

Cereți sil555 despre Muzeele Vaticanului

Această opinie este subiectivă pentru utilizatori, nu pentru TripAdvisor.