Două zile de aventură în Tallinn

Ei bine, iată-i a doua zi la Tallinn. Aseară, fiica mea ma asigurat că dimineața se va întoarce la spa mai devreme pentru a avea totul planificat, dar când am început so trezesc la ora 7:40 ea a ales un vis.

Ca urmare, ne-am adunat pentru doar micul dejun nouă dimineața trecut-jumătate. Hotelul este 8:00 - 11:00 și este inclus în tariful camerei. Micul dejun este foarte bogat, care a mers pe feriboturi Tallink va avea o idee, aici este aceeași. Mai multe tipuri de fierbinte (omletă, cârnați, chiftele, varză fiert, pulpe de pui prăjite, coapte cartofi mici, roșii coapte, ouă fierte, etc.), Cut (branza, brie, Roquefort brânză, soiuri semisolide de cârnați, șuncă), pate (foarte gustos), o varietate de cereale, iaurt, felii de legume proaspete și conservate, salate cu frunze, mai multe tipuri de produse de patiserie, clătite și curds cu 4 tipuri de gem, salată de fructe sau de fructe tselikom.Dva fel de sucuri, ceai, cafea de la un distribuitor automat și baril. Din mașina nu era gustos, nu puternic și amar. Cu siguranță, încă nu mi-am amintit ceva. Restaurantul este mare, dar oamenii de la micul dejun foarte mult, nu am găsit imediat o masă liberă pe chetveryh.Zavtrak ne-a plăcut tuturor, chiar mici-nalopalsya mancat clatite cu gem de căpșuni.

După micul dejun a fost timpul să ieșim din hotel și, în sfârșit, am mers până la etajul 5 al hotelului pentru a privi orașul.

Două zile de aventură în Tallinn

Plătiți pentru hotel, am pus toate lucrurile în mașină, l-am lăsat în parcarea hotelului (se poate face fără probleme) și ne-am dus la Portul de zbor al Muzeului Maritim din Tallinn. Chiar în spatele hotelului există un drum pietonal, așa-numitul "kilometru cultural", care duce direct la muzeu. Drumul este așezat de-a lungul țărmului maritim. Mai ales cultura aceasta cale este greu de apelat, acoperirea pe ea este pietriș gri, iar după câteva minute pantofii noștri au schimbat culoarea, dar cât de distractiv a fost să rustle aceste pietre mici cu pietre mici!

Pe drum, la marginea digului, am văzut o piață mică și l-am înfășurat în mirosul de pește afumat. După cum sa dovedit, există, de asemenea, o selecție largă de pește proaspăt și prețurile sunt destul de bune. Este păcat, dar nu putem ajunge acasă.

Peștele din carne de porc afumat subțire sa dovedit a fi oh - foarte gustos!

Două zile de aventură în Tallinn

Următorul obiect al inspecției a devenit brusc pentru noi. INCHISOARE. Ei bine, cum să treci prin, dacă ea atât de zazyvnala deschis porțile lor.

Mici totul era interesat, unde sunt toți bandiți, dar l-am asigurat că nu a mai rămas niciunul, toate au fost corectate și au devenit bune. Utopia, nu? Dar ar fi minunat.

Aici am cumpărat o înghețată delicioasă manuală.

Două zile de aventură în Tallinn
În curtea închisorii, Orhideea Baltică a crescut. Și această frumusețe simbolică va salva lumea!

Nici în fața clădirii penitenciarelor, nici înăuntru nu am găsit birouri de bilete cu bilete de intrare, am mers oriunde ne-am dorit și unde s-au împrăștiat firele ghimpate. Chiar și în clădirile abandonate am urcat.

Închisoarea se află pe partea portului.

Două zile de aventură în Tallinn

După ce am părăsit închisoarea și ne-am întors în colț, am ajuns în sfârșit la Harbour Flying (Lennusadam). Aici am vrut cel mai mult să mergem. Această ramură a Muzeului Maritim este situată în hangare pentru hidroplanele construite în 1916-17.

Iar din orașul vechi (prin Poarta Mării) și din port, drumul către acest muzeu va dura 20 de minute pe jos. Este cel mai convenabil să ajungeți la același "kilometru cultural".

OAMENI DE DESCHIDERE ȘI PREȚURI DE BILETE

Biroul de bilete se închide la ora 18.00

În zilele de sărbătoare legală (sărbătorile legale din Estonia: 1.1 / 18.4 / 1.5 / 23.-24.6 / 20.8 / 24.-25.12)

suntem deschiși între orele 10.00 și 17.00

Întreaga expoziție este în limbile estonă, rusă și engleză!

Într-un muzeu este convenabil să se miște și cu un cărucior pentru copii sau într-un scaun cu rotile.

** Bilet de familie - adulți și minori (până la 17 ani).

Primul lucru pe care l-am spus când am intrat în sală cu expoziția este: "Wow, Class!"

"Imersiunea în profunzimea periscopului!"

Bucătăria. Și ce avem pentru cină azi? Macaroane din Marina?

Două zile de aventură în Tallinn

În plus față de submarin într-un muzeu există o mulțime de elemente care merită o atenție de arme navei, mitraliere, rezervoare, diferite geamanduri, bărci, variind de la Dugout canoe și zakonchivaya pernă de aer, modele de nave, probele de formă maritime.

Multe exponate pot fi atinse, răsucite, urcate pe ele.

Lângă fiecare obiect există un ecran tactil, pe care puteți găsi informații foarte detaliate despre el și în 3 limbi - estonă, rusă, engleză.

Două zile de aventură în Tallinn

La primul etaj există un submarin galben-cinematograf, în care puteți merge într-un voiaj virtual pe mare. Sesiunea la fiecare 15 minute, destul de interesantă.

În plus față de acest lucru, copiii noștri au avut pentru a trage un pistol pe elicoptere pe simulator, să se familiarizeze cu codul Morse, barci controlate de radio ar putea deplasa în bazinul, ori avioane de hârtie și de a verifica caracteristicile lor de zbor.

Încă aici există o mică selecție de costume în care poți să faci poze.

Două zile de aventură în Tallinn

Pentru a vizita portul de zbor, planificați 3-4 ore, nu merge bine, și este mai bine să veniți mai devreme, mai puțin. Dacă vă este foame, atunci există o cafenea în muzeu.

Pentru a vizita muzeul, am cumpărat un bilet general pentru portul de mare și pentru gheața Suur Tyl. Este bine că nici măcar nu au cumpărat Muzeul Maritim în turnul Tolstaya Margarita - trei obiecte pentru subiecții marini sunt prea mult pentru un adult.

Și acum ne-am îndreptat spre Suur Tyl, care este ancorată imediat în spatele clădirii Portului de zbor.

Două zile de aventură în Tallinn

Pe navă, puteți vedea aproape tot spațiul de jos la partea de sus a punții, timonerie, echipajul de cabină, bucătărie, cabină pentru camera de radio, camera motoarelor, pomescheie cazan, o infirmerie, o latrină, un atelier de lucru și multe altele! În plus, există o mică expunere care povestește despre istoricul ruperii de gheață și caracteristicile sale tehnice.

Camera motoarelor, camera cazanelor, camera pompelor sunt situate pe trei etaje ale punții inferioare.

Puteți încerca munca unui coș de gunoi.

Două zile de aventură în Tallinn

Timerul este deschis pentru inspecție.

Raza de acțiune este același ca în Riga, prețurile -primerno tozhe.Totechka la box-office, el a auzit discuția noastră cu privire la alegerea de băutură pentru copii a spus: „Avem o bere foarte gustoasa, nu vei regreta“ Și kvass a fost "Ilguciema" noastră.

Timpul era deja în jurul orei 17, se pare că este timpul pentru călătoria de întoarcere, dar am decis că vom veni la Kadriorg neapărat. Am reușit să parcăm mașina în parc, pe strada laterală. A fost sâmbătă, iar parcarea este gratuită.

Districtul litoral din Kadriorg este situat la doar 2 kilometri de centrul orașului Tallinn. Aici, în secolul al 18-lea, divizat un imens parc, în care este ridicat la ordinele lui Petru I palat Ekaterinental (Kadriorg) .Dvorets construit pentru soția lui Petru I-Catherine I.Seychas există un muzeu de artă străine.

Vizavi de palat, în parc, să construiască un bun loc de joacă pentru copii, cu un metal redus gard pentru a nu malyshnya fugi. Și puțin mai departe în spatele ei este un micapolar.

Două zile de aventură în Tallinn

Plimbare pe parc și zona înconjurătoare, puteți dedica o zi întreagă pentru a vizita casa lui Petru, un mic muzeu, care stochează obiecte personale ale lui Petru I, se bucură lebedele negre pe iaz, explora interioarele palatului, mers pe jos de-a lungul căilor umbrite ale parcului, merg pe alee spre monumentul „Mermaid“ și marea. One-și-un-de! După părerea mea, încep deja să planific următoarea vizită la Tallinn!

Ne-am bucurat cu adevărat de călătoria în acest oraș interesant și divers și sper să vină aici din nou și din nou! Și te sfătuiesc!

Am ajuns acasă abia după miezul nopții. Oamenii din scaunul din spate se usucă fără picioarele din spate.