Corsica și alte insule fără companie și fără roți, un sfat de la jjanieva turistice pe

Destul de obositor, am crezut, când am cumpărat toate biletele și am rezervat apartamentele. Ea a ales cazare de pe aeroportul din ceea ce își putea permite. Pentru banii pentru care am închiriat camere la periferia Corsicii, Sardinia avea deja apartamente aproape în centrul orașului.

Prin tradiție, cu întârziere de 43 de minute înainte de zbor a zburat în aeroportul confortabil-stațiune din Toulon. Eu țip la biroul de informații ca nebun, - Ajaccio, la mine în Ajaccio! Nu mă înțeleg. Se pare că nu este Ajaccio, ci AJAXIO (Ajaccio)! Fata de la înregistrare a salutat-o ​​cu un zâmbet prietenos și a spus că nu este nimic de îngrijorat, doar 6 dintre noi pe zbor au spus că mă așteaptă în cele din urmă. M-am simțit ca o persoană VIP pentru 71 de euro pentru un avion personal de cinci persoane.

Gazda mea descrisă în detaliu, pe ce autobuze ajung la apartament. Dar nu a contribuit la pierderea în principiu. Venind din autobuz într-o zonă rezidențială din Ajaccio, care a rupt aproape visele mele romantice corsican mediocritatea sa, a trebuit să caute reședința «La Cardo». După cum sa dovedit, Corsica niciun număr de casă, care este tot ceea ce rămâne este de a examina inscripția de pe fațada La Cardo. Un astfel de studiu privind căldura cu valiza mi-a luat 1,5 ore. Locală nu într-adevăr ajutat de către Consiliul, dar a încercat foarte greu: fie nu au înțeles reciproc (în școlile Corsica predau franceză și alegerea corsican sau engleză, și astfel încât să știi ce limbă se mai populare), sau nimeni nu știa de o astfel de ședere. Pentru o vreme, am vrut doar să stau pe asfalt și să aștept ca cineva să mă ia.

Dar aici este casa dreapta, primitoare Maria, mi priobodrivashaya vestea că eu și fără drepturi va 50cc scuter de inchiriat (lauda aceste scutere! Fără ele nu pot să mă vezi cap! Cadou Soarta stă în faptul că am fost permis să-l ia fără un depozit , în schimbul unui pașaport, nu aveam pe cardul meu 800 de euro). Și aici sunt deja plin de entuziasm, chiar și pe stomacul gol pentru a grăbi la prima atracție - Les Sanguinaires. În ciuda faptului că Ajaccio - locul de nastere al lui Napoleon, nu am fost de până la ea, cu muzeele sale, am ravnit frumusețea naturală. După ce am parcurs 10 kilometri de-a lungul terasamentului până la parcare, după care este posibil doar un traseu de mers pe jos, m-am simțit într-un loc absolut perfect. Mai departe - urcați pe deal până la turretul Tour de la Parata. de unde puteți vedea o vedere amețitoare a insulei și apusul soarelui. Cuvintele sunt inutile. Mi sa părut că sufletul mi-a fuzionat cu momentul și am fost unul

soarele a căzut acolo

Nici nu cred că mă simțeam dacă nu eram singură.

Dimineața - într-un mod nou. Găsiți locul pe care mi-a plăcut-o de la fotografiile utilizatorului Alexej. Știam doar că trebuie să mergi undeva în zona Piana, la 70 km de Ajaccio. Prin serpentină. Pe un scuter mic. Bine, apelul este acceptat! Apoi nu știam nici măcar că era numită Les Calanques de Piana. La început a fost teribil de înfricoșător să plec. Fiecare mașină, desigur, ma depășit, trebuia să mă târăsc uneori pe marginea drumului. Au fost multe minute când eram complet singur pe drum. Numai eu și munții, fără sfârșit, maiestuoși, mai liberi ... Respirația respirație de la aceste specii. Dacă nu este în munți, drumul a fugit de-a lungul mării, în cazul în care din când în când există diferite pljazhiki fermecătoare, iar eu cu siguranță nu a omis să ia o baie în mare limpede.

Drumul mi-a luat trei ore înaintea Pianei, acest sat arată astfel:

apoi am fost puțin pierdut în căutarea acestor Kalanka tăcut, nu știam ce căutam de fapt. Și era necesar să mergem mai departe la kilometri 7 în direcția Porto și, în schimb, m-am întors pentru o serpentină lungă pe plaja d'Arone. Ce drum frumos a fost!

Plaja este uimitoare. Dar eu sunt deja târziu, mă întorc scuterul după 19, așa că nu să înoate. Mi-am scos casca, privindu-mă încurcată - unde sunt rocile?

Înainte să trec pe scuter, am reușit să intru în bara de protecție din parcare. Un țăran din mașină, inima mea îngheață ... Se uită la dent și arată clar că nu este deloc o problemă. Toate acestea sunt Corsicani! A doua zi, planul urma să se mute în provincia Lecci lângă Porto Vecchio. Dar acolo a fost. Când am plănuit să mă mișc, nu am luat în considerare faptul că autobuzele duminicale nu merg. Maria mi-a spus această veste și, de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic, se oferă să meargă pe autostradă. Nu, bine, ce alte opțiuni am ... Nu mi-aș permite să pierd bani pentru locuință. Nu mă gândesc la ce se întâmplă, mi-am împachetat lucrurile și am decis să dorm.

9 am. Stând lângă port, cu trei benzi, în mână - un comprimat albastru cu inscripția "Porto Veccio". Mașinile zboară atât de repede și se pare că totul este fără speranță. Dar nu funcționează timp de o jumătate de oră, mașina se oprește, nici măcar nu mi-am dat seama că asta e în sufletul meu, până când își dau afacerea. Șoferul este un corsican în vârstă, nu vorbește engleza. El arată că merge într-un astfel de sat. Pentru mine este pe jumătate. Desigur, să mergem! În această zi, mi-am părăsit zona de confort, dar nu am regret pentru un moment. În trei ore Corsica a devenit și mai naturală pentru mine prin oameni, că am fost transportat și peisaje pe care le-am văzut de pe fereastră.

După ce am schimbat 4 mașini diferite, am ajuns direct la casa gazdei mele pierdută printre munți. Oricine călătorește cu mașina, recomand călduros acest loc. Aici este o vedere de la piscină

Paul este o persoană minunată, nu m-am gândit că trăiesc în casa altcuiva, te simți atât de propria ta. A doua zi, ma condus la cea mai apropiata plaja, nimic deosebit, dar mai degraba izolat, ceea ce pentru mine este mult mai atractiv.

Ultima mea noapte în Corsica a fost din nou într-un loc nou, la periferia orașului Porto-Vecchio. Înainte de această gazdă, Paul ma condus cu bunătate. Sa dovedit că nu puteți ajunge la cea mai apropiată plajă fără mașină / scuter. Aici, în chiriile, era deja cerut pretutindeni un depozit și un punct. Noua gazda mea a fost atât de natură încât a condus la cea mai apropiată plajă De Cala Rossa (nu cel mai frumos, a spus el, dar am fost complet aranjat), dar a trebuit să autostopul înapoi la ceea ce am reacționat deja destul de calm. Sunt cu toții că fără o mașină este dificil să se miște, dar este posibil. După cum înțeleg, această plajă aparține provinciei Lecci mai sus menționate, iar în Porto Vecchio nu există plaje. Da, chiar nu am văzut deloc acest oraș, dar par să fi pierdut absolut nimic. Există un nisip, dar îmi plac mai mult:

Soarta încă o dată mi-a dat pentru buna dispozitie si a dat partenerul vorbitor de limba engleză (sau, mai degrabă spune, tovarăș de drum mi-a fost, chiar în parcarea blocat), în fața bucătar italian, cu care ne-am întâlnit un apus de soare pe o plajă din apropiere retrasă Benedettu, a mâncat pizza și ma dus la apartament, pe care am nu știu deloc unde sunt, de când m-au condus la ușă și am fost luați de la ușă, dar încă nu există numere de case. În general, sunt recunoscător tuturor celor care m-au salvat de la căutări dificile în stilul aventurilor mele din Ajaccio.

În dimineața următoare am urcat în autobuz spre Bonifaccio și a fost un pic de timp pentru a vedea orașul înainte de a merge pe un feribot spre Sardinia.

Probabil, este deja clar că nu sunt un fan al orașelor așa cum iubesc natura. Imaginați-mi surpriza mea când sa dovedit că acest oraș fabulos este un astfel de miracol natural! Am cumva nu am pregătit-o și nu am citit nimic, am văzut cetatea de pe marginea drumului, mă duc la ea. Valiza a aruncat în portul unde biletele au fost cumpărate. Mă urc la vârf și am înghețat într-o uimire fericită: totul, așa cum îmi place. Rocks, mare, stânci, înălțimea ... obține un pic de amatori pentru a revizui acest loc, nu pot fi numite prin numele lor, dar nu toate la fel, adică, atunci când este atât de frumos în jurul valorii de? Sincer, am fost gata să plâng cu bucurie. Nu pentru prima dată în Corsica, apropo.

Ce mai poate sufletul să dorească? dacă este corect - să se scalde. M-am uitat disperat la vodichku-ul atrăgător, umblând puțin din căldură. Și apoi am văzut un fel de o scară care duce în jos du-te în mod natural în jos și de a lua în frumusețea incredibil de Cove, unde a avut ocazia să înoate (sau, mai degrabă, să se întindă pe stânci). În afară de mine erau doar câțiva oameni și apoi bănuiesc că mă urmăresc.