Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

Am plecat de la Ekaterinburg, în două mașini, despre modul în care nu voi scrie mult, drumul ca drumul, doar aici, piatra în a doua mașină a ieșit din Kamaz. A trebuit să lipesc podeaua de sticlă de pe partea șoferului cu bandă adezivă, așa că părea că conducea mașina de pe partea dreaptă. Krasnodar înainte de a fi în mod natural cu sticla, oprit de o patrula, în general, nu este atât de teribil, doar verificat documentele întrebat ce sa întâmplat, și unde mergem.

Învățând că, mergem la mare, DPS-nick a spus că nu mai este nimeni permis să meargă acolo, că în carantină, iar toți cei care merg cu mașina sunt trimiși înapoi. Prietenii naturali erau supărați: "Cât de mult au călătorit". I-am liniștit cât am putut, le-am spus că este o rutină, apoi sa dovedit că a fost. Și chiar dacă conduceți cu mașina spre Tuapse-Sochi, de la Krasnodar, mergeți în jurul "în figură" acest Dzhubga, dacă știți cum să conduceți prin trecere. Am rămas în acest Dzhubga timp de șase ore, toată lumea jostles, urcă, semnale, nervuri mai scurte singure și numai.

Care este motivul blocajului de trafic în Dzhubga?
Cork în Dzhubga, din cauza pietonilor - turiștilor care se ocupă de adaptoare înainte și înapoi, asta e tot și se va opri, cred, va înțelege când te duci singur. Am condus-o pe această Dzhubga, era deja la ora două dimineața, am fost invitat să mă opresc pentru noapte, deoarece toată lumea era obosită. Dar prietenii mei au vrut să meargă mai departe.

Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

Am fost, bine, eu, am unitate de sticlă, și le-au rupt în noaptea de serpentine, atunci când afară din colț apare masina si camionagii de radio strigând „Che trudge melc“, clipind luminile de pe KamAZ lor, care a condus aici, el va înțelege . Da, am vrut să scriu un pic despre drum, dar sa dovedit că, da, bine, vom merge mai departe.

Nu am ajuns la Sochi, am condus prin Tuapse, ne-am oprit la Dederkoye, am vrut să petrecem noaptea și apoi am consultat, plătit timp de zece zile, prețul ne-a șocat 200 de ruble. cu "Chela" pentru o zi. Mătușa Valya - casa, ne-a dat o casă întreagă, trei camere, la dispoziția noastră a fost:

-Frigider în bucătărie
-televizor
-Două suflete
-Două toalete

Prima cameră era ocupată de prieteni cu copii, în a doua sora cu fiica ei, bine, în al treilea duble I. E o chestie de noapte și noi, du-te în pat.

Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

Prima zi: mare, nudiști, Magnit magazin
Dimineața micul dejun și la mare, plaja de modul este foarte bun, nu întotdeauna adevărat curat, dar marea este curată. Acum voi dezvălui secretul secretului, am aflat doar când m-am întors acasă în două zile, pe scurt, dacă te duci de-a lungul plajei spre Shepsi, poți veni la o plajă nudistă. Ei bine, este adevărat, pe drum, toți băieți singuri - bacșișorii merg acolo și nu știu ce să facă pe plajă cu prietenii.

"Și unde este Sochi?". În Sochi, Rândunica merge, voi descrie mai târziu. După ce acasă la plajă, sărind în mașină și în Tuapse, Magnite a cumpărat două cărucioare de mâncare, bere. cârnați și alte fructe de mare. Mătușa Vali ar trebui să spună, ca și micul ei sat, în jurul casei. Seara, sub șișul shihab și vinul local, apropo, există mese și scaune în curte, brazierul stă în picioare, chiar ne-au dat frigărele, din nou ne-am distras, mergem mai departe. Seara, pentru vin și carne sa decis că dimineața vom merge la Sochi pe Rândunica.

Ziua a doua: Rândunica, Sochi - Parcul Riviera
Înghițiți este un tren modern, cu aer condiționat în mașini, chiar au o toaletă, o plimbare de-a lungul traseului Tuapse-Adler și Krasnaya Polyana. Am ajuns la Sochi, de la Zh. Stație de mers la Riviera Park, la o plimbare, plimbare cu un carusel diferit, a mers la o expoziție de mașini de epocă. Ne-am uitat la portul de mare și ne-am dus la plaja Riviera. Am sosit cu autobuzul la Arboretum, am urcat foarte mult, am avut impresii și în tren spre Dederka.

Ziua a treia: Sunbathed, scăldat, seara, pe un brazier într-o foaie de copt pește, o bere dintr-un magnet.

Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

A patra zi: Dolmen, vin de casă, melc
Să mergem la Dolmen de pe magistrala Shepsi - Tuapse, Tuapse a ajuns, opri DKZ, a mers puțin mai înainte, pe lângă centrul comercial Piața Roșie, podul și sub pod, a luat un alt autobuz care merg la Prigorodny. Am coborât din autobuz și au fost asomate dintr-o dată, ei bine, suntem din Urali, apoi se va opri chiar în fața prunele cresc ca niște sălbatici au atacat alege, bine locale nu a fost, și într-adevăr există zona Trebuie să spun un pic aglomerat, cel puțin așa am crezut. Pe drumul îngust spre dolmen, oamenii de afaceri din bunicile locale au cumpărat vin de casă.

Dolmenii au impresionat cu siguranță, și nimeni nu ne-a explicat, cine le-a creat, de ce ia creat. Uneori a sărit o idee că este locală care ar atrage turiștii. Cineva pe blog citește că acolo conducătorul de câine merge, nici ce câine nu era doar un melc, pe care ne-am hrănit în siguranță cu un măr. Pe fiecare dolmen și piatră există un semn cu instrucțiuni detaliate cu privire la ceea ce trebuie făcut pentru a face o dorință.

Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

Ziua cinci: au scăldat, au băut, au băut vinul cumpărat de la Dolmeny, au mancat kebaburi de shish.

Ziua a șase: pietre negre, plajă murdară Tuapse
Ne-am plimbat în jurul valorii de Tuapse uite pentru acel oraș, a ajuns la „Chupa- Chups“, așa-numitele turnul de control „Rosmorport“. Am cumpărat bilete pentru 500 de ruble. într-o călătorie pe mare pe navă „leopard de zăpadă“, care au fost colectate pe o stâncă Kisseleff, au fost filma un episod al filmului „The Diamond Arm“ de pescuit pentru „piatră neagră“ monument al naturii interesant. După ce a mers la plajă și Tuapse ofigeli-l puneți blând, apa este tulbure, murdar, o mulțime de oameni. Au revenit acasă la Dederkoy.

Ziua a șaptea: Jumping
Băut mâncat plajă, seara cu Serega locale sa dus la UAZ lui pe jeeping la munte, la cascada locale, care, așa cum sa dovedit atât de-atât, dar adrenalina excursiei a primit muzica tipa de la subwoofer la viteza maxima se repede în râu, spray în direcții diferite , clasa.

Ziua a opta: Ne-am dus la Lazarevskoye la cascade, de asemenea, a placut.

Concediul cel mai bugetar din Soci sau 10 zile ca o zi, naibii de el.

A noua și a zecea zi: am rămas, am scăldat, am făcut plajă

Povestea reală a vieții - cum să mergeți la Soci fără a cheltui o mulțime de bani și în același timp cu o odihnă bună. Cele mai mari economii au provenit din locuințe închiriate, în loc de 1500 de ruble, am petrecut doar 200 de ruble. pe zi pe persoană

Concluzie: banii au fost cheltuiți mult mai puțin decât vacanța de anul trecut și s-au odihnit și mai bine.