Ce să faceți în Puerto Princess Honda Bay, hoteluri și restaurante - care călătoresc și locuiesc în străinătate

În ciuda faptului că în ultima zi am fost dezamăgit de o motocicletă închiriată. am ajuns în condiții de siguranță la Puerto Princess și ne-am așezat într-un hotel. Am avut câteva zile înainte de plecare, pentru care am mers la locurile dvs. preferate din capitala Palawan și, de asemenea, am mers într-un loc popular printre turisti: Honda Bay.

Apropo, ortografie corectă a orașului Puerto Princes, mai degrabă decât Puerto Prison, dar aceasta este mai multe informații. Și aici este cea utilă.

În primul rând, oferim o scurtă trecere în revistă a hotelurilor în care am rămas (comentariile se bazează exclusiv pe sentimentele personale):

În Asia, cea mai bună rezervare prin intermediul agoda.com, dobânda la 15 și, uneori, la toate cele 50 este mai ieftină decât pe booking.com. Deși se întâmplă uneori că Buking este mai ieftin, dar rareori. În principiu, cel mai simplu mod este de a merge imediat la un agregator, cum ar fi hotellook. care caută toate site-urile de mai sus și multe altele.

Voi împărtăși cu dvs. o mică viclenie cum să găsiți cele mai interesante locuri din oraș, care, din anumite motive, mulți călători nu știu.

Deci, du-te la site-ul www.tripadvisor.ru. alegeți orașul în care mergem să mergem. De exemplu, Puerto Princess. Vă atragem atenția că orașele din diferite sisteme de rezervare sunt scrise foarte diferit, prin urmare, dacă menționez orașul pentru prima dată, întotdeauna scriu în paranteze numele local. Prin urmare, intrăm în căutare pentru Puerto Princesa, apoi ne uităm, ce este divertismentul în acest oraș și unde poți merge.

Într-o seară ne-am propus să gustăm o cină delicioasă într-un loc minunat. Alegerea noastră a căzut pe prima linie a ratingului, restaurantul La Terrasse. care este aproape de aeroport. Ei gatesc foarte, doar incredibil de delicios. Bucătăria este în mare parte europeană, deși există meniuri locale pe meniu (adobo flogging, de exemplu). Porțiuni doar ah! Când am adus o placă de Cezar, atunci ar putea să mănânce încă două. Foarte gustoase mango-gât și super-desert banana se destramă.

Și, de asemenea, am mers la restaurantul foarte popular KaLui printre populația locală și turiști. Nu este deschis toată ziua: timpul de prânz de la 11.00 la 14.00, apoi cina de la 18.00 la 22.30. Ziua liberă este învierea (catolici!). În sezonul de vârf ai nevoie pentru a rezerva o masă în avans, iar în cea de jos poate veni chiar și seara (așa cum am făcut-o), și selectați una dintre mesele gratuite. Atmosfera este foarte autentică, merită să vii aici cel puțin pentru a privi toată frumusețea. Mulți clienți așteaptă hrană fotografiată cu fântâni, statui din lemn, pe poduri de bambus, lângă paturi de flori. Pregătește-te aici destul de repede. Am comandat un set de două (deși el este în mod clar mai mult pentru trei), pește transportate direct în camera pe o tigaie fierbinte și prăjit în fața noastră. Spectacol foarte distractiv! Serviciul la înălțime. Apropo, ca și în alte locuri bune din Asia, 10% din vârf sunt deja incluse în proiectul de lege.

Într-o seară ne-am ascuns de ploaie în restaurantul Lotus Garden. El este interesant în faptul că există mese în stil japonez - stați pe o pernă, mâncați cu betisoare. Și pentru picioarele obosite, aproape o groapă de orchestră este furnizată din țiglă. Ordinul nostru a fost pregătit destul de mult timp și după ce serviciul excelent din La Terrasse părea deja greșit.

După cum am scris deja, micul dejun în Deep Forest a fost excelent, iar unele chiar au venit special la noi pentru prânz sau cină. Ei gatesc fripturi foarte gustoase, iar supa de cremă de pâine este pur și simplu delicioasă!

Acum să trecem la lucruri mai interesante. Și anume, ce să faci în Puerto Princesa, unde poți să te duci și ce să vezi.

În principiu, în timpul zilei puteți doar să veniți și să înotați, fără plată (dacă nu trebuie să lăsați lucruri valoroase). Dar la sfârșit de săptămână există gardieni și acceptă plata la intrarea în poarta și nu pot trece.

Dacă te duci la bărci (sunt pe dreapta, dacă te uiți la mare), poți găsi o plajă și mai pustie. Adevărat, nu există un fund atât de curat ca la Plaja Pristin: se întâlnesc alge și steluțe, deci ar trebui să intri în apă cu grijă. De acolo puteți merge la un bungalou abandonat pe plajă. Există, de asemenea, câteva furculițe private ale americanilor stabiliți în Filipine.

O altă divertisment pe care am încercat-o este scufundarea. În Puerto Princesa este, de asemenea, popular, ca și în restul Filipinelor. Instructorul nostru și Jonathan (de la care am trăit aproape o săptămână pentru "mulțumesc") ne-au petrecut două scufundări la o adâncime de 19 metri. Am navigat doar cu Plaja Pristine.

Din nefericire, am uitat camera foto subacvatică la domiciliu, astfel încât frumusețea lumii subacvatice va rămâne doar în memoria noastră.

Pentru o zi puteți ajunge la râul subteran din Sabang. Despre cum să ajungeți acolo, puteți citi aici.

În ultima noastră zi în Puerto Princesa, am decis să mergem la Honda Bay (Honda Bay) cu Alena și Lesha - băieții din Taganrog care au venit în Filipine pentru a trăi aici până în primăvară și de la distanță.

Când ne-am uitat pe Internet, cum să ajungem la Golful Honda, în nici un articol nu exista nici o indicație despre unde este digul, de unde navighează bărcile. Se pare că majoritatea turiștilor comandă un turneu gata de la hotel și niciodată nu se întâmplă nimănui că puteți merge acolo singur.

Am condus drumul drept, complet fără să observăm semnul ars, care este deja după turn.

Prin urmare, am terminat un kilometru suplimentar. Cu toate acestea, vremea a fost bună, iar Lesha și Alena au mers pe traseu, ceea ce ne-a dat un început la timp.

Deci, pentru a ajunge la Honda Bay fără alte aventuri, trebuie să te uiți cu atenție la barele galbene care stau de-a lungul drumului. După ce ați părăsit autostrada nordică, arătați cu atenție și căutați o coloană cu numărul "11". Dacă vedeți un kilometru de 12 kilometri, înseamnă că ați trecut rândul dorit.

După întoarcere trebuie să conduci 1 km, iar tu vei fi odihnit în dig, de unde pleacă bărcile pentru insule.

Apoi, intrați în clădirea opusă și citiți cu atenție tabla cu tarifele (clickabile)

Prețul este cotat pe barcă pentru 6 persoane. Se pare că încă doi pot urca pentru o taxă suplimentară, deși există suficient spațiu pentru 10 persoane. Pe fiecare insulă trebuie să plătiți ceva de genul unei taxe de mediu, de până la 75 pesos pe persoană. Am ales 3 insule, deși doar 2 dintre ele au reușit să viziteze. Întreaga excursie pentru doi dintre noi costa aproximativ 1000 de pesos, care este de 2 ori mai ieftin decât comandarea unui turneu gata, și chiar mai ieftin decât o excursie pe insulele San Vicente.

Gândurile și dorințele tale sunt scrise de această femeie la recepție.

Apoi, cu hârtiile, mergeți la fereastra opusă, unde plătiți taxele și primiți o chitanță pentru plată.

În plus, dacă doriți un pic povornlit, atunci trebuie să luați echipamentul de închiriat (dacă nu aveți unul). Tube + masca pentru 100 pesos, aripioare 100 pesos. Nu era nici o urmă pe Lesha, trebuia să închiriez adidași pentru recife.

Punctele de vedere sunt frumoase, dar după ce El Nido și San Vicente nu se apucă deloc.

Prima insulă pe care am vizitat-o ​​a fost insula Pandan. Destul de mare și popular insulă. Puteți cumpăra crustacee, scoici și alte reptile marine, comandați băuturi proaspete de nucă de cocos, jucați volei .. Dar, în opinia noastră, nu este nimic interesant aici.

Aici aici, în vânzare

Și aici este un poster de informații utile, ce fel de pește vedeți în timpul snorkeling-ului.

Un sac de gunoi invizibil - îngrijirea mediului!

Pe insulă există multe foișoare de închiriat, unde puteți sta pe o masă pe bănci din lemn. Într-una din aceste foișoare au fost trimise la soți, urmată de fotograf și asistenții săi.

Peisajele sunt frumoase, dar mireasa a fost un pic mai rau - rochia este destul de densa, iar caldura acolo a fost pur si simplu incredibila. Amândoi am uitat bandanasurile, așa că Climul mi-a atârnat șorțurile, pentru a nu face o lovitură de soare.

Insula insulei Starfish a plăcut, deși abia am găsit stelele. Toți s-au plictisit sub bărci și nu au vrut să se arate turiștilor curioși.

Motivul pentru care nu am avut timp pe a treia insulă este simplu - aruncăm o privire mai atentă la culoarea cerului. Am fost acoperiți de un duș grea, în timpul căruia am stat în apă, pentru că era mult mai caldă și mai plăcută decât pe uscat.

Cerul s-a umplut timp de 15 minute, valurile puternice s-au ridicat și apoi totul a dispărut repede.

Cerul este foarte dramatic

După o baie lungă în mare, cu toții suntem foarte foame și, după un duș, am mers imediat la La Terrasse pentru a lua cina. A fost o cină de rămas bun în Puerto Princess - dimineața așteptam deja avionul spre Manila.

Când intri pe aeroport, ai nevoie de un print și de un pașaport. Este foarte "convenabil" să stați cu toate lucrurile la gata și să zâmbiți politicos la gardă. Aici am prezentat Domodedovo, unde toată lumea și-ar verifica pașapoartele la intrare și coada de așteptare ar fi de la ea însăși

Apoi, te duci la recepție, precum și o imprimare care prezintă pașapoarte, se cântărește bagajele dacă mâna peste în bagaje, și pentru a obține autocolante bagajelor de mână. În ciuda restricțiilor presupuse a fi stricte cu privire la greutatea bagajelor de mână, puteți purta chiar și 20 kg. Principalul lucru este să arătați întreaga viziune că nu este prea greu pentru dvs. (puteți păstra rucsacul pe o curea). Deși, dacă este prins, forțat să plătească cotele la un preț de două ori pe site.

După ce ați înmânat valizele, trebuie să plătiți taxa de aeroport. Acesta este un cip pur filipinez. 100 pesos pentru zboruri interne, 550 pesos pentru zboruri internaționale. Acest lucru este uneori chiar mai scump decât costul biletului în sine!

La aeroportul Puerto Princesa, zboară spre Manila de Nina Aquino.

Și asta este deja la aeroportul Clark, Manila. Primul gând nu este să plătești! Dar de fapt și adevărul, pentru ce?