Cascade Midagrabinskie din nordul Osetiei - un adevărat miracol al naturii

David este un tip cu care am studiat împreună la o universitate din Moscova. Vara pleacă acasă la Vladikavkaz și de multe ori cheamă la el însuși. Odată ce am venit să-l văd, deși ne-am întâlnit la Soci și am petrecut două săptămâni împreună cu Marea Neagră. Anul trecut am rămas cu el la Vladikavkaz. Apoi el a propus să meargă la cascadele Midagrabinskie. Fotografii din călătorii pe David imediat m-au convins că trebuie să fie sigur de a vizita un astfel de loc frumos. Imaginați-vă fluxurile de curgere pante verzi și stâncoase de apă, și undeva deasupra lor atârnă pălării nori.

Calea spre cascadele Midagrabinskie

Cum să ajungem la ele? L-am întrebat pe prietenul meu caucazian.
Ei bine, mai întâi vom merge la Niva, apoi o vom lăsa pe jos. Puteți face acest lucru pe orice mașină, dar Niva este oarecum mai sigură.

Am condus două ore. În primul rând de-a lungul autostrăzii Alagir. Aproximativ la cel de-al 20-lea kilometru, la stânga spre satul Dzuarikau. Aici au început cheile Kurtatin și serpentinele abrupte. Au călătorit aproape în satul Fiagdon superior. Aproximativ la 600 de metri înainte de aceasta este necesar să se întoarcă spre stânga pe un drum murdar. Aproape de turn a fost un alt semn "Dargavs - Karmadon". Dupa trecere am intrat in localitatea Fazikau. Am trecut prin sat până la podul peste râul Midagrabindon, dar nu a fost traversat, dar am condus de-a lungul malului drept al râului (de-a lungul drumului), mai la sud până la satul Jimara. Înainte de el s-au întors pe pod prin Midagrabindon. Și apoi sa mutat mai adânc în Kurtatin. În totalitate din oraș - aproximativ 45 km.

Mai devreme Cascadele Midagrabinskie au fost mai accesibile. În Osetia de Nord, exista un drum direct catre ei si nimeni nu-i pasa cum sa ajunga acolo. 30 de minute - și tu ești acolo. Dar după ce ghețarul a coborât la Defileul Karmadon, această scurtă cale sa dovedit a fi blocată.

Trecem prin postul de frontieră

Înainte de a ajunge la cascade Midagrabinskie din Osetia de Nord, "cum să ajung acolo?" Nu este singura problemă care trebuie abordată. Deoarece este necesar să se depășească postul de frontieră.

cascade Midagrabinskie din Osetia de Nord - este, de fapt, o graniță naturală între Georgia și Rusia, prin urmare, care îl traversează, trebuie să treacă prin controlul pașapoartelor și arată o trecere.

În zilele lucrătoare se poate obține numai la graniță. gestionarea FSB-ului Rusiei la Vladikavkaz, și în weekend-uri și sărbători - la avanpost. Tocmai am mers sâmbătă. Dacă nu există omisiune, întoarce-te. În acest sens, totul este strict aici. Documentele sunt verificate la fel de bine cum sunt controlate de obicei la frontiere.

Cascade Midagrabinskie în Osetia de Nord - acesta este un adevărat miracol!

Destul de ciudat, drumul după ce polițiștii de frontieră s-au terminat și, după ce ne-am dus puțin mai mult, am părăsit mașina și apoi am mers pe jos. Turiști, apropo, mai mult decât suficient. În plus față de noi era încă un bărbat de 20 de ani. Un "Pajero Sport" și două "Gazele" cu turiști.

Dar, înainte de a merge pe jos, am aranjat o oprire. Din fericire, cu un set mare de produse alimentare: pepeni verzi, pepeni, carne afumată, legume, prăjituri plate, ceai și chiar un mic vin.

Calea spre cascadele Midagrabinskie este stâncoasă, deci, pentru a nu vă chinuiți cu întrebarea "cum să ajungeți acolo?", Aveți nevoie de pantofii potriviți. Puternică, ușoară, cu o talpă fermă. Desigur, pantofii speciali pentru turism și drumeții sunt ideali. Există, de asemenea, mici râuri de munte.

După ceva timp ne-am apropiat de așa-numita potcoavă, de-a lungul pârtiilor stâncoase și abrupte ale cărora curgeu curente uriașe. Aceasta a fost cascadele Midagrabinskie. Fotografiile pe care le-am văzut nu au egalat imaginea în fața ochilor mei. Practic toată lumea are un nume: Crystal, Green, Marmură, Tahkadon. Cel mai înalt - "Big Zeigalan" ("avalanșul care se încadrează" în traducerea din Osie).

Cascade Midagrabinskie din nordul Osetiei - un adevărat miracol al naturii

O excursie la Caucaz mi-a placut, nu numai din cauza vizitei descrise miracolul naturii, dar și din cauza ospitalitatea localnicilor care ma întâmpinat întotdeauna ca un oaspete mult așteptată. Zborul de la Moscova, de altfel, costa doar 6000 de ruble.