Calella de palafrugell

Calella de Palafrugell. Orașul mic cu un nume atât de frumos promitea peisaje frumoase și o mare limpede.

Din Lloret de Mar luați C-35, apoi continuați de-a lungul C-65 și C-31. Drumul este o taxă. Viteza este de 100-120 km / oră. Mergem în orașul Palafrugell. Întorcându-se în oraș, mâncați pe ghizii din Calella de Palafrugell. Noi, ca întotdeauna, avem hărți Google pentru a vă ajuta. Pe drum o mulțime de ghiduri, nu ne pierdem. Ne-am dus în oraș. Sunt foarte puține mașini, oameni, de asemenea. În mod tradițional căutăm parcare, deoarece pretutindeni interzic semne. Multe locuri vacante în apropierea caselor de apartamente cu nivel scăzut (altele nu există acolo). Dar nu îndrăzneam să pun o mașină acolo, am luat brusc locul cuiva. Pe drum am văzut un semn de parcare cu săgeți de ghidare, îi mâncăm. El ne-a condus la ryu gol, aparent parcarea anterioară, vechile semne sunt vizibile. Parcarea este gratuită. În plus față de noi, încă trei mașini, toate închiriate. Lăsăm mașina, verificăm, în cazul în care uităm calea înapoi.

Nu voi scrie prea multe, doar fotografii, fotografii, fotografii. (+.) Mergem în jurul orașului în căutare de bărci de pescuit și o mare frumoasă, ca în imagini. Un semn cu numele străzii.

Calella de palafrugell

Stradă este foarte liniștită, este clar că multe case nu sunt locuite. Cel mai probabil, ele sunt închiriate ca apartamente pentru turisti. Probabil nu este sezonul încă.

Între case puteți vedea marea.

Ne-am dus la dig.

Calella de palafrugell

I meiul a înghețat de la o asemenea frumusețe, într-adevăr în jurul valorii de tot, ca în imagine.

Plaja nu este aglomerată. Marea a surprins la prima vedere.

Vedere la plajă și la dig cu case frumoase.

Un unghi suplimentar.

Marea. pietre, frumusete.

Deschide viziunea golfului vecin Port-Bo.

Calella de palafrugell

Și încă o vedere a golfului.

Am mers la un restaurant local.

Cu o astfel de vedere uimitoare de pe fereastră.

Spania este încă o Spanie.

Calella de palafrugell

Încă o dată plaja și ușile colorate.

Ne plimbam în golful următor. Străzile strânse, o temă maritimă de pretutindeni.

Calella de Palafrugell era un sat obișnuit de pescuit.

Ferestre frumoase și balcoane de case pe malul apei.

Acest golf este cel pe care l-am văzut în fotografiile care ne-au adus aici. Port-Bo.

Sunt îndrăgostit de această imagine. Anterior, familiile marinarilor trăiau în aceste case, soțiile lor și copiii de așteptare pentru soții și tații lor, și se uita la mare, prin obloanele larg deschise de ferestre și balcoane.

Și acum pescuiește aici. bărci peste tot. Sau poate doar aranjează plimbări romantice pe mare.

Mai multe nave.

Case pe malul golfului Potr-Bo. La primele etaje sunt restaurante, în a doua și a treia locuință. Probabil locuiesc local, dar este foarte posibil ca apartamentul să fie închiriat în partea de jos.

O cale de placi de lemn pentru a face mai ușor să treci, și nu prin nisip.

Ei bine, sunt pe fundalul bărcilor din Golful Port-Bo.

Și mergem mai departe. Acesta este un alt golf și plajă.

Un alt unghi pentru plajă.

Ne ridicăm în partea superioară a orașului de-a lungul digului.

Nu mai facem fotografii. De aici puteți să vă bucurați de vederi uimitoare ale orașului și ale golfurilor sale.

Și încă o fotografie. De la acest tip de fascinant.

Și aici este steagul Cataloniei.

La sfârșitul unei zile minunate în oraș mare de Calella de Palafrugell avem masa de prânz, au cina în restaurantul de familie pe promenada principală. Un vânt puternic suflă din mare, părul se umflă în vânt și închide ochii, mă înfășoară într-un jumper, soarele îmi prăvălește obrajii și nasul. Barbatii sunt incalziti de Soberano dupa marea rece, sora mea bea sangria si am un pahar cu apa in mana. Trebuie să conduc mașina înapoi la Lloret de Mar. Adu prânzul nostru, toată lumea a ordonat o pastă în diferitele sale variante. Există o bucătărie divină.

A fost o zi minunată într-un mic oraș confortabil, cu case frumoase, bărci și cea mai clară mare. Așteptările mele au fost îndeplinite, orașul în care am visat de 100%.