Apartamente în Phuket unde să găsiți și cum să rezervați o vilă în Phuket

Cum de a găsi și de a închiria un apartament în Phuket.

Am avut următoarea situație: decizia, decizia de 100% să meargă pentru a sărbători Anul Nou în Thailanda, în Phuket am luat 10 zile înainte de plecarea acolo.
Apoi am cumpărat un bilet la un capăt, pentru că nu aveam idee când vroiam să mă întorc acasă: imediat după Anul Nou sau ceva mai târziu.
În general, a rămas să găsească locuințe, de la locul de desfășurare am determinat imediat: plaja Surin.
Apartamente în Phuket pe care le pot recomanda.

Îmi place această plajă și este cea mai confortabilă și convenabilă pentru mine. curată de mare, puține hoteluri, puține pachete, multe restaurante, nu ...
În general, acesta este ultimul loc din Phuket, unde nu vă simțiți ca la Anapa sau la Sochi.

Am fost gata să mă opresc la hotel, dar prioritatea era alegerea apartamentelor de pe plaja din Surin.
Pentru a le căuta, am folosit numai site-uri străine și sisteme de căutare - nu-mi place să comunic cu compatrioții care locuiesc în străinătate și lucrează în domeniul imobiliar.

Mai multe anchete au fost trimise la diferite companii de închiriere din Phuket și o agenție a venit cu o ofertă adecvată.
Această ofertă din partea dudei mi-a adaptat complet.

Apoi au fost formalitățile: am semnat contractul, am dat întreaga sumă și am depus 5000 de baht.
Au lovit mâinile și s-au despărțit unul de celălalt.

Apartamentul are 2 dormitoare (una pe care nu o folosim), o zonă de oaspeți mare cu un contor de bar și un balcon.
Plaja Surin este la 100 de metri distanță - puteți merge pe jos (pentru călătoriți în jurul orașului Phuket folosesc un jeep închiriat - nu am încredere în motobicuri.
Zona este liniștită și respectabilă - nu există pipă și spectacole sexuale, mulțime de împachetatori și personalități întunecate.
Plaja este minunată și, după ce vine după un timp, Icherinka îmi spune: să mergem în Surin. Am pierdut deja casa.

Pe parcursul anului trecut, totul sa schimbat: ne - au devenit mai exigenți om și discernământ și agent imobiliar schimbat în rău: abundența comenzilor de turiști ruși nu au beneficiat și a afectat atât de stabilire a prețurilor și calitatea serviciilor prestate.
Tipul a devenit lacom și nervos.
Așa că am eliminat recomandarea de la biroul din Phuket de la site-ul, mai ales că în acest an am folosit alte metode de a găsi cazare în Phuket.

Cum de a găsi o casă în Phuket fără plata în avans

Veste buna: In acest an, compania Buking.kom a adaugat la baza sa un numar mare de apartamente si vile din intreaga tara, inclusiv in Phuket ....

O altă vilă din Phuket

Un pic despre o altă vilă, în care locuiam acum.
Apropo: căutare pentru vile cu parametrii necesari (locație, suprafață utilă, prețul - nu fi o problemă: pe drum, în restaurant pentru cină, după o rezervare a fost găsit 3 opțiuni și ne-am dus la cel mai apropiat de locul unde se aflau în acel moment.

Vila în The Residence Resort Spa Retreat plăcut deja loc în amurg, și a venit la recepție, am oferit să-mi dea prețul superminimum având în vedere faptul că vila va fi închisă dvuhstalnoy un dormitor.
Prețul vilei de la recepție la un preț extrem de scăzut a fost mai scump decât rezervarea site-ului, așa că am rezervat imediat ceea ce managerul se uita imediat.

A doua zi, la ora 11 dimineața, ne-am mutat deja în noul nostru loc de reședință.
Pe parcursul lunii am trăit în mai multe vile din complexul Residence și pot spune că cea mai bună opțiune este o vilă cu două dormitoare de 342 mp.

Căutați prin site-ul Airbnb

O altă opțiune este găsirea unei locuințe la prețuri accesibile în Phuket: folosiți căutarea pentru acele opțiuni pe care gazdele le plasează pe Internet.
Va trebui să corespondiți cu ei în limba engleză, dar pentru a găsi o opțiune bună pentru un preț accesibil este o probabilitate mare: Găsiți locuințe la prețuri accesibile în Phuket - apartamente, case, penthouse-uri, vile