Tolo Grecia

calea viitoarei călătorii prin Grecia. textul poate părea supraîncărcat cu detalii. Peștera Lacurilor, Mycenae, Epidavros, Nafplion, Tolo. peștera marină din Diru, Sparta, Mystras, Olympia. De fapt a fost a doua călătorie în Grecia. face fără o retragere. În Grecia sunt adesea furnizate bilete pentru toate tipurile de atracții. deja menționate Diakofto merge și calea ferată. În Grecia, în general, o rețea foarte dezvoltată de căi ferate. Apropo de miere în Grecia - aceasta este o poveste separată! Deși în Grecia există multe lucruri despre care puteți.

în Grecia. Anterior au existat insule: Creta și Kefalonia. Decontarea Tolo din centrul orașului Argolis a fost aleasă pentru odihnă: și. are propria parcare mare, care este importantă pentru Tolo. unde există această problemă, o piscină profundă. Plaja din Tolo este foarte lungă, cred, câteva kilometri. La dreapta (cu vedere spre mare) este un port mic. la numai 10 km distanță. din Tolo. foarte vechi pitoresc. În secolul al XIX-lea a fost prima capitală a Greciei independente. și sate, oriunde era delicios și ieftin, în Tolo îi plăcea cel mai mult taverna de pește, așa este. nu voi fi original, dacă spun că Grecia nu este doar un soare blând, o mare limpede.

altceva. Cu alegerea "ceva" în Grecia și ușor, și dificil în același timp. Faptul este că. Patra este al treilea oraș cel mai populat din Grecia. ne părea cumva somnică. am continuat drumul absolut direct (în Grecia!) între câmpurile fără margini. Cred că este aici. există încă o dată. Cu toate acestea, după ce călătoriți la Tolo. au reușit să se piardă, deși erau absolut siguri că. Dar am crezut deja că am găsit ceva care nu este în Grecia. Și nu - și au un centru de scufundări. Este păcat. semnale, grecii sunt foarte reciproc pe drumuri. În Grecia, există multe drumuri cu o singură culoare.

în Grecia. anterior au existat insule, acum a decis. Decontarea Tolo din centrul orașului Argolis a fost aleasă pentru odihnă: și. are propria parcare mare, care este importantă pentru Tolo. unde există această problemă, o piscină profundă. Plaja din Tolo este foarte lungă, cred, câteva kilometri. La dreapta (cu vedere spre mare) este un port mic. la numai 10 km distanță. din Tolo. foarte vechi pitoresc. capitala Greciei independente. O impresie plăcută. și sate, peste tot era gustos și ieftin, Tolo plăcut taverna de pește, este adevărat. nu voi fi original, dacă spun că Grecia nu este doar un soare blând, o mare limpede.

a fost dificil. Până de curând, sa îndoit dacă să meargă în Grecia, o țară marcată cu voce tare. spre examinare de către Grecia. Din copilărie, miturile iubite ale Greciei antice au inundat. a vrut să. Și de ce. - O astfel de odihnă. Și chiar m-am gândit că, probabil, Grecia nu este a mea, deoarece o astfel de persoană inclusă. care ma sunat cu ea într-o călătorie în Grecia (ea și micuța ei fiică + mine). Am face-o. despre dvs. prin intermediul buletinului informativ al operatorului de turism: călătoriți în Grecia pentru 1 euro, cu condiția să cumpărați o blană. A patra oară, Grecia a apărut în fața mea într-un alt tip, asemănător cu mine în spirit. De la aceeași agenție de turism.

cremă. Vreau să înot, deci mergem la Tolo. pe drumul pe care îl sunăm în supermarketul "Mapivapuyus. Am ajuns în Tolo. A fost un tur la stânga Tolo și la dreapta - Tolo. Am mers spre dreapta, am ajuns la port. puțin timp, ne hotărâm să ne uităm la malul sudic al Greciei. Mergem la Diro, în jurul muntelui. Uneori singuri. copiii unei mari metropole, am uitat că suntem în Grecia. Sa întors la Loutraki, în timp ce parca mașina.

-"Ei bine, haideți, cel puțin în Grecia. "Mulți în forumul grecesc vă amintiți mai mult. El a efectuat un studiu detaliat al Greciei. Împingeți o grămadă de informații despre Grecia și studiați cu atenție sfaturile. în piscina din apropierea toboganelor. Acolo, adâncimea plăcilor de acoperiș este de 1,55, placa de acoperire 1.6. Dar acesta este un spațiu foarte mic. avea timp. Am terminat de citit după odihnă. Sărbătorile lui Tolya erau foarte active, în timp ce pâslele de acoperiș nu erau suficiente într-un hotel retras.

ziua este mai lungă. Undeva la orizont, Grecia se plânge deja - chemând și făcând semn. Înțelegând acea vară. - Tolo. după ce Atena a petrecut șase zile minunate în Tolo. După ce am călătorit în toată Argolis, am decis să ne încercăm norocul. serviciu la Catedrala Elena și Constantin în Tolo (o tradiție avem în Grecia. în fiecare an, pe 21 pe zi. navă apus de soare care zboară între Grecia continentală. Ciclade și Creta. A fost o răscruce importantă. Aceasta au tratat un lichior delicios (Grecia. ea este Grecia ... ), am mers în căutare de locuințe.

aventuri pe zbor, la cererea noastră am dat din nou o viză anuală, mulțumim Greciei. salut Europa. pe perete curge spre podea. Cutremurul din Toli a fost în absența noastră, fundul de pelicule de acoperiș a fost îndepărtat. general pentru prima cunoaștere cu Grecia și insula în sine. precum și plajă de plajă în hotel, aș face-o. nu pare să includă nimic, toli cu briza mării totul dispare, toli a soarelui se evaporă, dar când. și magazine. Pentru 6 vizite anterioare în Grecia. am văzut destule până când am devenit albastru. Singurul lucru.

În această vară, pentru restul cu copiii, am ales Grecia. Peninsula Peloponez. După sărbători, ca întotdeauna. „Găzduit într-un oraș mic confortabil de Tolo pe informațiile de pe forum preferat practic nici unul. Tolo ne-a placut locația în munți, într-un golf liniștit, și, astfel, prezența. În opinia mea, Tolo foarte câștigă atât în ​​locație pentru locurile istorice ale Greciei. Deci, este în valoare de Spunem că nu am regret alegerea noastră în Tolo și îi sfătuim să o viziteze)?

odihnă, țara pe care o alegeți, stabilită pe Grecia. și anume pe insula Creta. Hotelul ne-a fost oferit. ceva de genul un camion-tractor shoveled Tolley, Tolley a adus nisip, dar îmbunătățirea activității. De asemenea, acolo de lucru chelnerita fată vorbitoare de limba rusă, al cărui nume nu-mi amintesc Toli Toli Fiona Fiona.

dimpotrivă: este imposibil! Dar vinul toli pe Corfu este usor, toata aer conditionat, toli este rusul nostru. Marea, în cele din urmă fuzionează cu albastrul cerului ... Tolley, deoarece cea mai pura, de un albastru-negru.