Stonekeep - data lansării, recenzii

Când zeul nebun Kull Kuum întors împotriva lumii, devastator totul în calea sa, singura persoana din cetate Stounkip, care a reușit să scape cu ajutorul unui străin misterios, a fost băiatul numit Drake. De-a lungul anilor, eroul a revenit la ruinele cetății, în cazul în care zeița Tera separă spiritul său de corp și trimis la temnita pe care Drake a fost capabil să-și răzbune trecutul lui și să găsească o cale de a trezi zeitățile bune.

Stonekeep - joc de rol cu ​​lupta in timp real, in care timpul principal trebuie sa petreci in temnite. Nu există niciun sistem de experiență și fiecare abilitate este pompată pe măsură ce este utilizată.

Stonekeep - data lansării, recenzii
Stonekeep - data lansării, recenzii

Stonekeep - data lansării, recenzii

Până nu există jocuri similare ca Stonekeep. Puteți contribui la îmbunătățirea bazei de date dacă știți proiecte precum Stonekeep.

Adăugați un joc similar

Puteți găsi și trecerea lui Stonekeep, care va ajuta la salvarea nervilor și a timpului în căutarea comutatorului drept sau ascuns în adâncurile locațiilor cheie. Pasajul va fi, de asemenea, util pentru cei cărora le place să găsească toate secretele și să colecteze realizările. Dacă jocul este în limba engleză și nu-l dețineți bine, atunci veți avea nevoie de posibilitatea de a descărca gratuit Stonekeep Russifier gratuit fără înregistrare. Rușinii la unele jocuri conțin voce rusă, dar în majoritatea cazurilor sunt doar subtitrări. Paginile portalului nostru conțin, de asemenea, coduri pentru jocul Stonekeep, ajutând la trecerea celor mai dificili sefi.

Dacă aveți probleme cu lansarea sau funcționarea normală a lui Stonekeep pe un PC, vă sugerăm să vă familiarizați cu posibile soluții la problemele care au apărut într-un ghid special.

Certificat de înregistrare de stat a agenției de știri KV 377-239R