Scarlet Sails - recenzie de eveniment - revista online despre turismul de evenimente

TOATE RASPUNSUL RASPUNSULUI

Celebrarea a avut loc în două etape: un concert mare, cu elemente de performanță de teatru la Piața Palatului și săgeata de Vasilievski Island (începând la ora 23:00, intrare pe bază de invitație) și svetopirotehnicheskoe spectacol multimedia grandios în râul Neva (începând de la 01:20, intrarea libera).

Spectacolul de noapte este un spectacol unic pe apă, unde evenimentul principal este pasajul de-a lungul digurilor navei cu vele stacojii. Mișcarea sa solemnă este însoțită de un spectacol de lumină special pregătit, focuri de artificii și performanțe de apă. Întreaga emisiune este complet sincronizată cu muzica. Durata spectacolului de apă este de aproximativ 30 de minute.

În fiecare an, în timp real, între 2,5 și 3,5 milioane de persoane urmăresc spectacolul. De asemenea, o emisiune directă de televiziune este condusă de Canalul Federațional federal, cu distribuția semnalului către întreaga lume. Pe de o vacanță într-un format de televiziune stație de lucru de înaltă definiție 4, televiziunea mobilă, o camera de 50 montat pe barca în apă, imediat după fronturile pirotehnice la clădiri înalte în orașe și alte puncte. Vacanța se desfășoară cu sprijinul deplin al guvernului de la St. Petersburg și participarea personală a guvernatorului. Printre invitații de onoare: președintele rus Dmitri Medvedev și premierul Vladimir Putin.

Ideologia de bază a sărbătorii este formulată cel mai bine în motto-ul său: "Rusia. Țară de oportunitate. " Solemnitatea și starea de spirit generală a „Scarlet Sails“ sublinia speranța că orașul deține astăzi o nouă generație, pentru tinerii talentați și promițători, de care depinde viitorul St. Petersburg și din țară.

Singura vacanță din Uniunea Sovietică pentru absolvenții de școală "Scarlet Sails" a apărut în Leningrad în 1969. Locul său de naștere este Palatul Orașului de Pionieri numit Zhdanov pe Nevsky Prospekt, acum cunoscut sub numele de Palatul Creativității Tinerilor. A fost acolo în îndepărtatul 1968, prin ordin al departamentului de învățământ public al orașului Leningrad, a fost inițiat un eveniment luminos și luminos.

Un lanț de proiectoare puternice se întindea de-a lungul digului. Razele lor colorate au străpuns întregul spațiu de deasupra râului. Semnele de apel radio au inaugurat vacanța. După ele, centrul istoric al orașului era plin de melodrama solemnă și maiestuoasă "Imnul în orașul cel mare" de Reinhold Gliere.

"Pentru tine, tineri și femei, tineri cetățeni ai orașului nostru, această sărbătoare este dedicată! Astăzi ați primit un certificat de maturitate. Este o zi de neuitat! Deci, să fie amintit în această seară pentru totdeauna! "- a spus crainicul.

Barca amiralului "Leningrad" de zăpadă albă a aderat la Strelka. Flăcările torțelor fugeau de la o persoană la alta, de la pătrat la faruri. Înălțime în cer îi aprinse flăcările pe coloanele Rostral. După ei, un nou val de incendiu aprins torțele uriașe, montate pe înălțimile Cetății Petru și Paul. Și apoi extravaganța de foc, așa cum era, înconjura cerul în sine. Din zidurile Cetății Petru și Paul din Strelka au urcat salvarea de focuri de artificii cu balamale.

Scântei fulgerând în vânt, luminile încorporate în Neva. Au continuat să ardă până la sfârșitul sărbătorii.

Și pe fundalul lor, când focurile de artificii erau încă zgomotoase, apărea o navă cu trei picături. Pe râu era un haliot greyian "Secret" cu vele stacojii - o emblemă vie a sărbătorii.

La bordul Secretului există o imagine plină de bucurie și romantică a întâlnirii lui Assol. Aici și căpitanul Gray, și XO Pantin și joker vesel Letika marinar și tatăl Assol - vechi marinar Longren. Echipa Galiota pe punte, la partea de sus a catargului ... Se joacă, de asemenea, o trupa rătăcitor, cel care Gray a luat cu el într-o călătorie pentru a întâlni o să ... cu compoziția de muzică pe tema mare Dunayevsky Overture sa la filmul „Copiii căpitanului Grant“ povestea lui muzicală despre vântul vesel a devenit o parte organică a acestei imagini. Secretul mergea de-a lungul coastei.

Și în difuzoarele de difuzare a aerului. Vorbeau despre un vis. Despre vis, ca un prim pas spre un scop practic. "Visul este acela de a depăși în mod mental timpul, de a anticipa viitorul ..."

Și apoi, după ce galaotul de pe Neva a apărut "Navele de vis". Vise, deschizând calea pentru mâine. Prima navă a reprezentat un imens "Hammer". În interiorul ciocanului există ferme metalice din fabrică, un fragment de unelte, părți de mașină. Pe punte și pe compartimentele fermelor din fabrică era o imagine vie - lucrători tineri din acele zile. Ele sunt în costume de diferite profesii industriale, cu detalii caracteristice ale muncii lor.

Astăzi, "Scarlet Sails" reprezintă o performanță multimedia extinsă în apă deschisă, folosind toate cele mai recente tehnologii multimedia. Spațiul de lucru al apei este de 1,8 km de 800 de metri. Întregul spațiu al acțiunii principale este împărțit în segmente liniare, fiecare dintre acestea fiind un decor virtual de fundal mobil. platforme plutitoare sunt situate exact pe o grilă selectată în spațiul delimitat de nava se deplasează astfel încât publicul este situat în jurul valorii, are un număr minim de „zone moarte“. Această configurație vă permite să creați o imagine cu mai multe fațete a unei arhitecturi multimedia, în care fiecare fragment este parte integrantă a spațiului virtual comun. Componentele principale sunt spectacol pirotehnic și lumină. Componente suplimentare: performanțe de apă, pereți de incendiu și fântână. Întreaga prezentare este complet sincronizată cu muzica pe timecodul SMPTE. Sărbători este una dintre cele mai mari spectacole de apă din lume, ținute pe apă deschisă.