Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe

Mulți turiști care vin în Irkutsk, nu își pot permite să închirieze o mașină și să ardă teritoriul regiunii și Republica Buryatia. Și ce se întâmplă, nu-l văd pe Baikal? Și nu aici! Tot ce se poate! Fără o mașină, fără o agenție de turism, singură, pentru o zi.

Cum? Este foarte simplu. Du-te la satul Listvyanka.

Adunarea listvyanka pe Lacul Baikal.

Cel mai rapid mod de a vedea Baikal dacă sunteți în Irkutsk este să mergeți la Listvyanka. Distanța de la Irkutsk la Listvyanka este de 70 km de-a lungul traseului Baikal (drum asfalt modern).
Apariția de aici pe malul satului Baikal datează din secolul al XVIII-lea. Este interesant localizarea satului - a intins o panglică subțire de-a lungul țărmului lacului pentru 6 km de-a lungul pantei de pe malul Primorsky.
Aici se află principalul râu al regiunii Irkutsk, Angara. Acesta este singurul râu care curge din Lacul Baikal. Restul, peste 300 de râuri, curg în Baikal, deși unii cercetători numără până la 500 de râuri.
Cu această ocazie există o frumoasă legendă Buryat, care este transmisă din gură în gură cu un motiv bun. Piatra de șamaj servește ca o confirmare a adevărului său, care poate fi văzut de pe țărmul lacului Baikal din satul Listvyanka.

Legenda pietrei de șaman.

Dacă este timpul să privești în piatră de pe țărmul lacului, poți vedea vechile chipuri ale șamanilor care, din cele mai vechi timpuri, au făcut ritualuri la această piatră, făcând astfel bacalașul sacru. Se crede că, dacă Baikal se spulberă și scutură o piatră, apa aruncată va distruge totul în calea sa.
Cu ajutorul acestei pietre, cei acuzați de crimă au fost verificați pentru vină. Acuzatul a fost lăsat pe timp de noapte pe piatra de șaman și dacă dimineața apele lacului nu s-au spălat, persoana era prezumată nevinovată și eliberată.
Mulți oameni cred că după ce au ajuns în satul Listvyanka pe Baikal, rămâne doar că vă puteți bucura de Baikal și vă puteți întoarce. Dar aceasta este o mare greșeală.
În plus față de Lacul Baikal, este ceva de văzut.

Muzeul Limnologic din Listvyanka: ore de funcționare, taxă de intrare.

Vă sfătuiesc să vizitați. Aproape oriunde altundeva veți vedea ceva de genul asta. Numai în Muzeul Limnologic din Listvyanka veți vedea flora și fauna lacului Baikal. În muzeu există două acvariu uriase, în care sigiliul de etanșare Baikal este sportiv. Alte 9 acvariu conțin lacuri de apă. De exemplu, ați văzut vreodată crustacee gammarus? Aș îndrăzni să sugereze că nici măcar auzit de numele (cel puțin pentru mine, pentru a vizita muzeul, nu pot auzi și vedea pe viu GAMMARUS, bureți, moluste în muzeu.
Acvariile sunt construite astfel încât locuitorii subacvatici ai lacului Baikal pot fi considerați în mod atent.

Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe
În plus față de acvarii, în muzeu există o cameră hiperbarică - o scufundare virtuală în partea de jos a lacului Baikal. Luați o baie și o călătorie subacvatică. Înainte de ochii hublou plutească locuitori ai lacului, iar căpitanul batiscaf informează adâncimea de scufundare :. „500 m, 1000 m, 1600 m, iar aici ne-am scufundat pe fundul lacului Baikal - 1642 m“
După camera de presiune, mergeți la laborator, unde sub microscoape puteți vedea cea mai mică lume vie din Lacul Baikal.
În sala Muzeului Limnologic se instalează un ecran mare, unde în modul real-time se difuzează o nălucire a sigiliului Baikal în cel mai mare loc al locației - pe Insulele Ushkanii.

Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe

Nerpa pe insulele Ushkanii. Foto: Tatyana Masloboeva.

Muzeul Limnologic este situat chiar înainte de a intra în satul Listvyanka din stânga drumului.
Programul Muzeului Limnologic:
zilnic de la 9 la 19 ore, fără zile libere.
Costul biletului depinde de trei factori:
- vârsta vizitatorului;
- aparținând țării;
- ziua săptămânii.
Prețul biletului de intrare pentru un adult rus este de 250 de ruble. Pentru un adult străin - 350 ruble.
Copii - 50%. În orele de dimineață ale muzeului - reduceri.

Cum și unde să urcați piatra lui Chersky în Listvyanka.

De la piatra de la Herson din satul Listvyanka, de la o înălțime de 755 de metri, se deschide o panoramă uimitoare a lacului Baikal, o vedere a pietrei șamane și sursa Angarului.

Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe

Ca mii de turiști nu uitați să legați o panglică pentru a îndeplini dorințele.

Drumul serpentin spre piatra de la Herson începe de la Muzeul Limnologic. Lungimea este ușor mai mare de 2 km. Puteți merge pe o plimbare la telescaun. Rise este de 100 de ruble pe persoană.

Biserica Sf. Nicolae din Listvyanka.

Piața în așezarea Listvyanka: omul, omul caviar, suveniruri realizate manual de Baikal.

Pe piața din Listvyanka puteți încerca Baikal omul în toate modurile de pregătire a acestuia.
Piața este situată pe strada principală a satului, lângă
Hotelul Mayak și oprește toate autobuzele și transferurile.

Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe

Cum să ajungi la Listvyanka.

Autobuzele și transferurile merg la fiecare 10 minute de la stația de autobuz din Irkutsk sau de la Piata Centrală din Irkutsk. De la Listvyanka la Irkutsk, puteți lăsa, de asemenea, piața principală a satului la fiecare 10 minute.

Programul "MAXIMUM" este completat și vă puteți întoarce în oraș

Mi-a plăcut atât de mult încât am vrut să stau cu o noapte: centrul turistic din Listvyanka.

Pensiunea din Listvyanka abundă. Având în vedere că satul este în esență întins pe o linie de-a lungul țărmului Baikal, aproape toate centrele turistice sunt situate pe mal.

Listvyanka! Cel mai rapid mod de a vedea o bicicletă! Prospect de dorințe

Pensiunea "Legenda din Baikal"

Cel mai chic hotel din Listvyanka, în opinia mea - este Legenda lui Baikal. Pentru preț - nu ieftin, dar într-o noapte ne permitem uneori în ea
Hotel Legend of Baikal - preț pentru cazare de la 70 de euro pe noapte pentru o cameră dublă. Pagina de la hotel "Legenda din Baikal" - CITIȚI MAI MULTE.

Mayak Hotel în Listvyanka

Vizualizați alte hosteluri în Listvyanka pe Lacul Baikal. Dacă datele exacte ale călătoriei nu sunt încă cunoscute, bifați caseta din căsuța de căutare: "Datele exacte ale călătoriei nu sunt încă cunoscute" și faceți clic pe "Găsiți".

Vă urez călătorii de succes, cu respect, Ekaterina Bashkurova.

M-am gândit că despre Lisviană nimic nou nu mai poate fi recunoscut. Cu toate acestea, sâmbătă seara, când m-am întors de la Kino, un prieten mi-a scris: "mâine vom merge dimineața la Listvyanka. Fii gata. Nu mai am pe nimeni cu mine. " Bine, cred că nu am fost acolo de multă vreme.
Am mers la culcare la ora 1 dimineata, la 5 am fost crescut de un caine - stomacul meu a prins-o. De la 5 la 9 a fugit cu ea de mai multe ori "până la tufiș". Apoi m-am hrănit cu cărbune activ și am mers la stația de autobuz! (I este faptul că somnul atât de puțin, dar nu a fost posibil să dormi și plictisit la stația de autobuz dovedit că biletele merge la 9-00, pe 10-00 și 11-00 au pre-vândut sau rezervat zborul următor, în numai 13 -00 pm (prin modul în care costă doar 87 de ruble, cu autobuzul).
Au căutat un microbuz - au găsit-o ușor acolo, chiar și standul este "Listvyanka aici". Microbuze moderne confortabile pentru 120 de ruble. pe persoană. Am întrebat cine merge mai întâi, a fost de acord că acum, într-un minut, vom alerga pentru apă și vom pleca. Strămuim în 7 minute - nu există locuri, el se îndepărtează. Bine, ne-am așezat în următoarea, care a fost plină de 15 minute. A plecat, următorul ne plângea deja. Mult timp nu va mai trebui să stea)
Am condus o oră cu puțin. Cei care călătoreau împreună au fost norocoși - copii mici care țipau nu erau (spre deosebire de minibus, pe care nu aveam timp)) - totul se întâmplă pentru un motiv bun). Deja se apropie, șoferul a întrebat: "Vine cineva la Muzeul Limnologic?" Am schimbat privirile și am decis că nu, încă o dată. ochii Shifty pe următoarea ședință a celor doi feciori dat seama că erau străini și nu au înțeles întrebarea, ni sa spus „Muzeum - pliyz“ ton cu o întrebare și arătă spre ieșire. Ei au zâmbit și au clătinat din cap.
Au sosit. Ne-au aterizat în fața hotelului roz "Mayak" de șapte etaje.

Recent, în Irkutsk, chinezii au devenit mai multe grupuri, pe măsură ce mergeți pe blocul 130, astfel încât numai chinezii ... și toate cafenelele au schimbat deja meniul în chineză)))

Am încercat, de asemenea, să comunicăm cu acei străini - doi tineri care au mers cu noi în microbuz, imediat nu este clar cine sunt, ci aspectul european. Alege o cafenea cu vedere la apă și sa întâlnit (zâmbi, cum ar fi trebuit să vorbești). Am încercat să vorbim - nu a funcționat. Sunt din Norvegia, în engleză, precum și eu - în mod clar, în orice mod. Julia printre noi este o cioara alba - atat engleza cat si germana. dar noi aici în orice fel, dar așa, am stat timp de 20 de minute, am zâmbit dr.dragu ceai și am băut și am despărțit-o.
Acum este momentul să mănânci pește. Am fost la piață (Julia greu de mulțumit să cumpere arme cu locuitorii de pe stradă, chiar dacă am explicat că vânzătorii pe piață pentru cea mai mare parte, de asemenea, ele răscumpărate). Ei bine, am cumpărat-o, am intrat în kafeshku, nu ne-am întâlnit în mod deosebit, am întrebat dacă este posibil să "vii la tine" pentru a merge. Răspunsul este: "și tu ceva - stai și cumperi pește să mănânce". Noi: "în general, a planificat o salată pentru a comanda și a bea ceva." Filme: zâmbește la urechi, stai jos, ce vrei să faci. Nu există salate de lumină, nu este o felie de legume, bine, haideți; au gândit și au decis că ne vedem rareori și putem bea puțin. A luat două borcane de bere de 0,3. Se taie: o jumatate de rosie medie, acelasi castravete si 5 inele de ardei gras +0.3 beri + doua cani = 250 ruble. Ei bine, să ne odihnim. Mâncat, cumpărat de pește cu un (drum prin strigătele de „du-te la mine, cumpara-mi, atunci ești cu începutul bazarului - treci, treci în seredinochku“ (Vreau să-l atât de ușor să cumpere pentru a opri țipetele) ..
Dar nu. am luat peștele înainte să plecăm. Și mai întâi după cină a decis cum altceva să se distreze, poate pe ceea ce mergem.

Foarte amuzant a fost o sferă imensă transparentă pe apă - în interiorul și a fugit să urce acolo)). Pe partea de amuzant și distractiv. Apoi ne-am gândit. rula ca o veveriță într-un ceva kolese..chego plăcut? Aceasta este partea de distracție, și a alerga în interior, în opinia mea un pic amuzant. Și ne-am decis pe o barcă de o oră pe lac. Există mai multe bărci, 500 ruble per persoană (scump pentru „doar stau si uita-te la apă“, dar este de asemenea activă în după-amiaza nu a vrut si emotia este mai important decât banii). Să mergem. „Acum, după 10 minute de velă, aici sunt două mai multe om se potrivesc deja și du-te“ ... așa că am așteptat o oră))) Apoi încă ne-am dus (prin modul în care a fost de aproximativ 5 ore, iar cu o zi înainte am văzut că aceste bărci plimbări cu mult mai rapid umplut cu oameni) . Este evident că oamenii sunt acolo pentru a face bani și de luptă pentru a concura - tăietor curat, mop umed vizibil - se spală după fiecare mini-croazieră. Vopsesc nici un fir de iarbă, chiar plăcută. Pe prima punte a tranziției la partea din spate (du-te prin cabina - toate în covor - nu călcat în picioare, curat, are un bar, puteți comanda de ceai, cafea, dacă se dorește, clătite). Pe a doua punte sunt mai multe bănci de lemn lăcuite, o masă, o punte de observație și pături - foarte la îndemână, apa Shes trase toate învelite în ele. Desigur, nu fără un țăran beat, care a venit la bord cu un Perm tare“! Perm! Este cineva din Perm?! „Și noi avem doar 10 de oameni, și era. Dar. au existat două din Perm))) și Julia crăpate timpul său la un mujic în vârstă, care (rusă) a spus că trăiesc în Germania; Julia - Sunt, de asemenea, acolo)) stau doi ruși și spune reciproc modul în care trăiesc în străinătate). Încet măturat înainte și înapoi. O oră de mers. Cei de la echipa de baieti destul de frumos: este vizibil faptul că nu sunt alcoolici, frumos îmbrăcați, puternic, zâmbet pentru noi - „fete“ la persoanele vârstnice „din Germania,“ - tatăl, cu bărbații, la sfârșitul unei plimbare în mână, îmbrățișări bărbați „de așteptare pentru mai mult“ . TSBs în timp ce mersul pe jos ei nu aud, nu se poate vedea. Taxa deja colectate în timpul călătoriei - foarte liniștit, cu un zâmbet pentru fiecare copil a venit cu fraza „calculat, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.“ Nisa, la naiba, nu se aștepta,, un serviciu nostru rus corect.

O astfel de poveste plină de viață și veselă. Mulțumesc, foarte distractiv, ai o călătorie

Aceste cuvinte nu înseamnă un șaman-piatră, ci despre Shaman Rock, „Dacă o lungă perioadă de timp să se uite în piatră de pe malul lacului, puteți vedea fețele samanilor bătrânului care efectuează ritualul încă din cele mai vechi timpuri această piatră, înșelare, astfel sacru Baikal.“
În general, cetățenii :), fiți în alertă. Un șaman este dat întotdeauna pentru o piatră șamanică și invers. Deja atât de multă dezinformare pe Internet citește că vreau să fiu indignat.

Da, uneori văd că fotografie Șaman Rock și povestea Șaman piatra ... În general, pentru non-rezident: „Vino la Lacul Baikal și pe pământ va înțelege!“)))))

În general, sunt doar un loc despre fețele șamanilor în cauză. Și în ceea ce privește identificarea Shamanka și piatra șamanică, totul este adevărat