Îți voi spune cât de mult m-am speriat astăzi

Gergeti Treime Biserica situat la o altitudine de 2170 m, la poalele Kazbek de-a lungul drumului militar georgian din satul georgian al Gergeti pe malul drept Chheri (afluent al Terek), chiar deasupra satului Stepantsminda, unde am fost pentru a doua zi.

Excursie pe jos la biserică - evenimentul principal de cele mai multe turiști de vacanță în Stepatsminde, calea către acesta din sat ia 7 kilometri, puteți merge pe jos sau angaja un taxi doroguschih și arogant. ON mi-a spus că în urmă cu câteva săptămâni sa dus la biserică împreună cu copiii, așa că pe drum m-am dus singură, în blugi, pantofi de alergat, un pulover și o sticlă de apă. Soarele arde puternic în munți, dar temperatura este de numai +16.

Am mers de-a lungul satului, concentrându-mă asupra semnalelor, care s-au încheiat brusc și m-am trezit pe calea îngustă care ducea spre munți. "Puteți merge la biserică pe jos", răspunse rezidentul local, care stătea lângă gardul periferic al casei. Formularele au fost excelente, cu excepția pentru mine - nu, și după un timp am început să se îndoiască că acesta este drumul pe care a fost familia O. m-am mutat de-a lungul calea îngustă, și pe stânga a fost defileul (o numim așa, iartă-mă, cu experiență alpiniști) și dacă vă împiedicăți sau rotiți capul, atunci zborul spre pietrele ascuțite și pârâul de dedesubt este complet asigurat. Cu aceste gânduri, m-am dus la furculiță: o treaptă a căzut în jos și la stânga, a doua - în sus și spre dreapta, unde am părut că am nevoie de ea. Am început să urc, dar, după 40 de metri, drumul sa transformat într-unul foarte alpinist, pe care nu l-am putut stăpâni. M-am așezat să mă odihnesc și să mă uit în jur. Potrivit fotografiilor făcute mai devreme, sa dovedit că mergeam, pare corect, dar merită să ne întoarcem și să încercăm a doua cale.

Îți voi spune cât de mult m-am speriat astăzi

Mi-a luat cinci minute pentru a ieși din acest stat. Încă m-am aplecat pe piatră, am crescut brusc și am coborât la furcă, întorcând o cale alternativă. Pe ea m-am dus la pârâu, iar apoi a început să urce. Înainte erau câteva locuri mai periculoase, încrederea pe care animalele le îngropau, care a fost literalmente împrăștiată. Dacă aici vor trece animalele groase din boboci, atunci descendentul maimuțelor va fi capabil. Când picioarele au devenit din nou vărsate, tocmai am accelerat, urmând regulile de conducere pe drumurile de iarnă, să nu mai frânge niciodată o întoarcere în cazul unui derapaj.

În cele din urmă am ajuns la partea de sus, depășind ultimul deal, am văzut o biserică, mașini și zeci de a lua fericit fotografii de turiști, dintre care mulți au venit la biserică, am pus lumânări și icoane sărut. Dacă aș fi fost un credincios, probabil aș pune o lumânare asupra depășirii temerilor.

Înapoi m-am îndreptat spre un drum încurcat. Calea era plictisitoare, dar în locuri era și frumoasă.

Îți voi spune cât de mult m-am speriat astăzi

Urcarea a durat 1 oră și 10 minute.

Coborâre - o oră și jumătate.

Fotografiile nu reflectă frumusețea autentică a locurilor și abrupta căilor. Când m-am urcat, am fost atât de bucuros că am decis să scriu un post minunat și mi-a făcut primul sine în viață.