Echipa națională de fotbal din Rusia - recenzii sportive

În această țară, problema nu este în acești jucători, ci în întreaga pregătire în general! Din copilărie, antrenorul nu este învățat tactica corectă, să lucreze cu mingea și așa mai departe! Tipii ăștia nu sunt că nu pot juca fotbal. Nu știu cum să facă nimic.

ei nu vor asta. Și motivul este pur și simplu banii pe care îi vor primi în orice caz, dar faptul că toată țara lor urăște pentru această rușine nu le pasă. Oficialii noștri sunt de vină pentru tot. care nu pot și nu doreau să creeze copiii înzestrați. formatori și să crească o nouă generație de băieți demni care pot și doresc să joace! Și din acestea nu poți face nimic! După cum se spune din bomboane de rahat nu poate fi orbit! Și Dzyuba și Kokorin sunt clovni care nu au nici o educație banală și nici respect față de colegii lor! Cum va juca o astfel de echipă. când nu se respectă reciproc!

Fotbal în Rusia net.Poka nu se va opri de pompare echipa blatnikami că jucătorii și antrenorii nici un joc în Europa și lumea nu va. Până când este prea târziu, înainte de campionatul mondial, să scapi de această echipă până la curățători și să obțineți jucători tineri, îndrăzneți și rapizi de fotbal. Cu jucătorii actuali, eliminați toate regalia și întregul sfat

să le plătească toate costurile la Campionatul European. Acesta este genul de sport pe care îl avem în țară. Corupția este solidă, îmi spui tu! Ministrul sportului trebuie să demisioneze și să nu se angajeze niciodată în treburile sportive.

Piesa a fost pierdută de antrenor și de lașul Akinfeev. cap mandrazhe.Myach Antrenorul pentru că încerca să învețe să joace în limba italiană (de exemplu, punct de vedere tehnic), nu foarte abil rebyat.Ne rus a luat Dziuba și Pogrebnyak, dar acestea nu sunt de natură tehnică, dar ar putea pomoch.Akinfeev plin algeriană putea elimina o ușoară mișcare a degetului arătător al dreptului de a lua echipa ruki.Nelzya lașii, și chiar și după examinare completă grele

Trauma. Dar aceasta este din nou o întrebare pentru Kappelo.

Cel mai tânăr poate să crească, dar la jucătorii de clasă mondială (cel puțin la tipul Moussa), este puțin probabil. Ideea este să se distreze la jocurile naționale, uneori să se răsucească, la cele europene.

Mnogo.Nedostatochny urovni.Vozrastnaya lor tehnice și tactice (și moral învechit) zaschita.Net mijloc, cel puțin un pic aoleu „Pirlo“ .no „din puțul de foraj“ Greii un pic „Messi“ Player .no standarde stabile și performanțe bune etc. și altele asemenea.

Avem mulți jucători buni în țară. Dar nimeni nu le adună. Sistemul birocratic este putred de sus. În țara noastră, antrenorul meu de fotbal a primit 10 tr pe lună, într-un moment în care m-am irosit în fotbal de la 6 la 14. 5 sesiuni Revizuire completă

pe zi. Am văzut sute de jucători demni de fotbal pe care nimeni nu le-a cerut vreodată. Au crescut în căutare de muncă, s-au căsătorit și totul. Și aceste clovni sunt doar acum parte din echipa națională a Rusiei roadele sistemului nostru birocratic în cazul în care toate din vina 11 milionari care au adus la câmp nu este de oameni competenți inițial nu au destul de corect și adecvat. Îmi amintesc cu greu dostuchishsya lor și totul se va schimba în țară) Concluzie: blestem oi prostie când păstorul cu un fund gras!

Jucătorii noștri nu au demnitate.

1) nu abilitatea de a juca fotbal
2) dezonorează țara
3) să primească o mulțime de salarii, să promoveze narghilea, alcool
4) întregul sistem al RFU a putrezit toate pentru a concedia tinerii cu ochi arși.

Așa-numita echipă națională de fotbal urmează să fie împrăștiată unui singur jucător de fotbal. Am scris despre asta după eșecul Cupei Mondiale. Să ne amintim cum acești jucători au pierdut din Slovenia în jocul de andocare pentru a participa la Cupa Mondială din Africa de Sud. Apoi, frații ăștia înainte de meci. fin "sa distrat în restaurant. Revizuire completă

Deci distracția din Monte Carlo nu a fost pentru jucătorii de fotbal pentru prima dată. Propun: 1. Guvernul ar trebui să înlocuiască ministrul sportului Vitaly Mutko, incapabil să pregătească sportivii pentru spectacole internaționale. Este greu de crezut că el nu știa despre folosirea dopajului de către sportivii noștri. O atitudine foarte negativă față de apărarea sa nu este justificată speranțele antrenorului italian. 2. Reducerea salariilor. Să învețe din Islanda, jucători de fotbal care nu joacă pentru bani, ci pentru țara lor. Jucătorii străini achiziționați nu au putut ridica prestigiul fotbalului nostru. Echipa nu are patriotism. În capul meu doar bani, dar nu și Patria. 4. Revizuirea metodelor de formare. Lucrați profesional depunerea unghiular, lovit mingea într-o plasă goală. Râde și durere, când ne uităm pe atacantul nostru Dzyuba, care în zona de pedeapsă își ridică piciorul spre lovitura de la poartă. Dacă atingem ținta, de obicei deasupra porții sau în mod obligatoriu în portar. După cum spun brazilienii, copiii lor sunt foarte pricepuți în manipularea mingii. Deci, echipa a dezonorat toți fanii țării noastre și o astfel de compoziție de jucători în echipă înainte de Cupa Mondială din țara noastră nu este acceptabilă. 5. Ridicați-vă de pe locurile dvs. și călătoriți în jurul țării și veți găsi jucători tineri frumos. 6. Nu căutați din nou vagoane străine. Ei nu sunt patrioți ai țării și timp de doi ani nu vor pregăti echipa noastră.

Swagger, promiscuitate morală, lipsa de iubire pentru patria mamă și milioanele suporteri ale țării.

Țara noastră se declară recent ca o mare putere revigorantă. De asemenea, sportul, în general, a fost tras. Fotbalul este ca un ghimpe. Jocurile din campionatele rusești sunt lente, somnoroase. nici o emoție și dinamism. Chiar și jucători buni în această mlaștină sunt răi. Nivelul fotbalului nostru este o rușine pentru a arăta lumii. Revizuire completă

Cred că oficialii sunt mulțumiți de mită de salariile fotbalului și de puterea profundă a lui nachhat, această atitudine este transmisă jucătorilor. Ei au nasal pe fanii și puterea, pradă pentru aeronavele personale și Ferrari va cădea în continuare. La fiecare doi ani, toți tocmai strigă despre asta, dar e încă acolo! Vezi și președintele nostru este mulțumit de acest tip de fotbal? Sau poate că l-au dezlegat? Du-te la 16 ani? Cred că dacă vrei, dură. poate chiar prin măsuri militare, fotbalul rus ar putea fi ridicat chiar și la nivelul croaților, dar cred că astfel de revoluții sunt posibile în cadrul unui alt președinte.

Jucătorii au un salariu bun, mașini. aeronave personale. Președintele Rusiei pe Niva, cu o remorcă care se odihnește.

Nu știu cum să joace fotbal, nici o putere, greu, și chiar și acești fani stupide cu unele pretenții incomprehensibile. Foarte greu, deși plătit, locul de muncă!

Sunt o mamă casnică a doi fii, și chiar eu persoana departe de fotbal este în mod clar vizibil pe joc Rusia-Țara Galilor cum să joace și cum nu aș sugera că jucătorii echipei noastre a pus uite la meci în afara modul în care slab au privit, nu și pe toți indicatorii de fotbal: Toate rechemare

viteză ca cea reactivă, au fost rapid ueltsy, mingea a fost tratată cu o singură atingere și cu viteză maximă din fericire pas nostru Stomp mingii frică să nu aibă timp pentru a obține mai rapid în grabă pentru a trece mingea, nu știu cum să eliminați și în cazul în care pentru a rula un fotbal modern, este de divertisment, o trecere diagonală rapidă , viteza ueltsy frumos încrederea în sine, o mare dorință de a se exprima ca și când au fost alungați din Evul Mediu a jucat în fine treci spate scurt și mai bine decât înainte la porțile inamicului dezgustător pentru a le viziona face niciun pas înainte, lașitate În ceea ce privește apărarea nu ueltsy să ne țineți mingea atac direct in ciuda oboseala, de fiecare jucător bate, selectează mingea devotamentul nostru nu numai că nu se poate lua, mingea este în mod constant pierde sa nu ma uit peste nimeni, toate razrozneny.hodyat cum gazonul nu este o curte echipa cum oile într-o singură morman aglomerat și sunt surprinși că avem deja un obiectiv Vize de câmp zero Stele zero

Clasa de jucători este atât de izbit de diferită încât suntem înapoi în fotbal de câteva decenii și nu știam despre o astfel de țară în care Țara Galilor le respectă acum și o admiră

Potrivit țăranilor, după aceasta, toți jucătorii trebuie să introducă un bun .... dar antrenorul chiar mai mult. Minunea de fotbal străin - în cluburile lor poate juca, de asemenea: și aici, cu Țara Galilor, nici o deschidere, alergând, stenochki, treci în tăiat. În spatele și în timpul apărării toată lumea a uitat cum întregul sfat

joc: nu există selecție colectivă, presiune înaltă, în general, nimic. Cum a fost pregătită întrebarea, dacă același lucru se întâmplă în cluburile lor, dar aici ... prostii. Să facem mai bine imediat data viitoare când Rostov va fi trimis în plină forță - chiar dacă apărarea este apărată, dacă "cel mai bun" nu poate juca.

Shatov (rău nu a jucat), poate Smolov.

Acest tip de fotbal este greu de imaginat. Nici o dorință, nici o îndemânare, absolut nimic. De ce să căutați jucători din echipă. Ei sunt: ​​echipa de tineret. Ei au câștigat Europa. În ansamblul lor, ei, nu hrăniți, vor juca un exemplu diferit față de acești pensionari zazhravshimsya. Este necesară schimbarea politicii salariale către jucători: pentru o execuție necorespunzătoare

de lucru în producție pentru a începe să se amendeze, în cele din urmă ei foc. Și profesioniștii respectivi de fotbal sunt onorați și respectați și nu sunt luate măsuri pentru o asemenea rușine. Pentru acest meci, niciun jucător european nu are un astfel de salariu și nu visează. El va fi pus pe fasole pentru un început, apoi pe o bancă cu un salariu minim și apoi aruncat afară ca un animal pe stradă ... Slutsky nu are nimic de-a face cu asta. Sistemul, la conducerea căruia Mutko este acum vinovat, este de vină. Toate pretențiile.

Dezavantajele tuturor imaginabile si inimaginabile: lipsa completă de echipamente, lipsa totală a dorinței de a juca și de unele colonii de milioane de salariu. Echipa noastră este avantajoasă să joace: toate condițiile pentru a câștiga puncte fără prea multă tensiune.

Cherchesov încearcă cu sinceritate să facă o echipă de clasă europeană, dar ai nevoie de o cerere puternică din partea jucătorilor și trebuie să-l ajuți. Nu trebuie să fugi agățat, nu trebuie să fii jignit, ci să lucrezi profesionist asupra ta, să tragi concluzii și să arăți un joc de clasă europeană.

Nu există individualități strălucitoare, nu există nici o echipă de lucru în echipă, nici o încredere în sine, nici o coerență. MUZHIKS și fotbalul ar trebui jucat cu ușurință, vesel, cu emoție, cu plăcere, cu imaginație, ca și în copilărie în curte.

Reguli de cazare