Drumeții de la Murmansk la St. Petersburg

Destul de des mă duc la drumeții, în special în regiune (studiez în Murmansk, dar periodic trebuie să merg la părinții mei din regiune). De cele mai multe ori mă aflu în autobuz, dar atunci când există o dispoziție și vreau să economisesc bani, cred că prin toate.

Apropo de bani (un alt motiv pentru care merg uneori în călătorii pe autostradă): să călătoriți 200 km cu trenul, trebuie să plătiți aproximativ 1000 de ruble. Cu autobuzul 500r. În același timp, cu mașina, du-te cu două ore, cu trenul sau cu autobuzul - patru. Odată am lucrat ca manager, m-au încurajat să apreciez timpul. Nu despre asta.
Cu câteva săptămâni în urmă, când am avut o altă vacanță la serviciu, nu știam ce să fac. Sesiunea a trecut, în mod stupid pe monitor, timp de două săptămâni, a fost inutilă, ploaia nu se termină în afara ferestrei, nu există bani în străinătate, dar am vrut aventuri.
Apoi, un prieten din orașul său natal mă cheamă și spune: "Dacă ceva - m-am dus la weekend pentru tine, nu vreau să vorbesc cu mama mea, el merge la Peter pentru un seminar". Apropo, trebuia să meargă cu trenul. Și înainte de asta, am vorbit cu fratele său și i-am spus că vreau să merg la Petersburg, nu am fost acolo de mult timp, dar asta nu este suficient. Și când mă duc acum, plecarea se va termina, lucrează din nou, va începe un semestru. Pe scurt, mi-am dat seama că mergeam acum, pentru a sări cu fratele său, sau în anul următor nu puteam ieși nicăieri. Doar acum, din punct de vedere al finanțelor, mi-am dat seama că nu erau prea mulți bani, trenul nu ar fi fost suficient, numai dacă trebuia să meargă, iar în Sankt-Petersburg la pensiune să-și petreacă noaptea. Până atunci, despre opririle auto pe distanțe de 1500 km, tocmai citesc povesti frumoase, ca totul e simplu și simplu. Când mi s-au întâmplat aceste gânduri, am băut bere și m-am uitat la perete, ca și când luminile au fost oprite, unele accidente cu electricitate în mod constant în casa mea. Am terminat berea și m-am așezat cu aceste gânduri.
M-am trezit noaptea cu gândul: "Ce dracu 'e Peter, ia-ți minte cu beat". În cele din urmă, m-am trezit cu aceeași opinie mai aproape de amiază. El și-a turnat o ceașcă de cafea și apoi mi-a surprins o tristețe, că în această sărbătoare stăteam ca o legumă, că am răpit de alcoolism, că nu fac nimic, vreau ceva neobișnuit. Și fără să se gândească mult timp, el a decis să meargă la autostrada spre Peter. Pe Internet a fost găsită povestea unuia dintre autostopii, unde a descris pe scurt totul, de unde și de cât timp a ajuns de la punctul A la punctul B și înapoi. Am fost interesat doar de informații despre cum să mă întorc, deoarece cunoștințele mele se limitează la ruta Murmansk-Sankt-Petersburg. M-am imbracat ocazional, am tiparit traseele, am luat igiena personala, incarcam, documente si bani, m-am dus la pista. Dar, deoarece în orașul nostru o parte a traseului a fost săpată pentru reconstrucție, era necesar să mergem cu autobuzul la cealaltă parte a traseului, deoarece este prea departe să mergi pe jos în mod vechi. Am părăsit Murmansk la ora 15.00. În jurul orei 16.40 am fost dus la locul unde m-am putut întoarce și m-am întors acasă, dar nu am intenționat să mă retrag. Sunt obișnuit să termin. Ochii mei au deschis benzinăria, unde era un vagon cu numerele regiunii Leningrad. Amintiți-vă de sfatul guru-ului, șeful organizației în care am lucrat ca manager, m-am dus să-i întreb pe șofer pentru călătorii asociați. Singurul lucru inainte de calatorie a trebuit sa vad cu o legenda ca mergeam la Peter unei fete care, din anumite motive, nu se mai putea intoarce la Murmansk. Doar dacă nu era legenda, mă simt departe că n-aș fi plecat. La urma urmei, iubirea nu are distante, un om țăran va înțelege în această chestiune. Iar motivul pentru care am mers "doar să mă plimb și să răsfoiesc timpul să mă luminez" nu este clar pentru toată lumea. În general, legenda a lucrat, am fost luată. Pe drum, am încercat să vorbesc cu șoferul, dar conversația nu a păstrat cumva. Deja pe drumul către Karelia acest șofer a întâlnit o cunoștință care călărea un camion, au vorbit mult timp despre radioul lor. În Karelia au decis să aibă o gustare. Apropo, era deja ora 21:00 și eram un pic obosit, pentru că eram mereu în suspans și nu aveam o față decentă să mă zdrobesc. După ce am băut cafea și am picnic, am fost luat de cunoștința primului șofer, de când sa plictisit, și am fost luat ca interlocutor. Totuși, au mers împreună și într-o singură direcție. Cu el a fost deja mai vesel, am vorbit tot drumul. Mai aproape de ora 2 dimineața am dat seama că camionagii ar dormi în parc auto și gândurile în capul meu, voi prinde mașina în noaptea în Karelia, într-una, un pic speriat, pentru că nu mă așteptam să-și petreacă noaptea. Soferul a fost incurajat: "vom incerca sa va transplantam la o alta masina, daca nu, vom dormi in masina noastra". Dar din moment ce a fost noaptea și toți camioanele în acest moment doar își aranjează petrecerea noaptea, oprindu-se la parcarea din Segezha, am avut o mușcătură, am vorbit și m-am culcat. Apropo, înainte de Petru din Murmansk să meargă aproximativ 1400 km, și am fost deja pe jumătate până la obiectivul desemnat. La 8 dimineața am trezit primul șofer, căci doar el a mers la partea lui Peter și am continuat. A condus la Lodeinoe Pol, unde am ajuns la 13.30, 230 km de Sankt-Petersburg. Morally obosit, sa decis să nu sufere de prostii și să plătească 400 de ruble și să ajungă în autobuz. În orice caz, salvat. De ce prostii? Da, pentru că eram deja mai aproape de Lodeynoy, am început toate astea. Mai aproape de ora 6 am fost deja la St. Petersburg.

Așa cum am scris mai sus de trei zile petrecute în noaptea în cămin, este destul de frumos de drum, am mers zile, ca vremea a fost excelentă, el ia făcut un program cultural. A avut noroc că a rătăcit la Palatul, unde a fost sărbătorită Ziua Tineretului. Apoi a privit poze cu Ziua Tineretului în Murmansk, a râs în tăcere) Când eram pe cale să părăsească St. Petersburg Vremea sa rea, ploile au început, iar cuvintele, în Murmansk și-a schimbat din nou, a fost cald.
Înapoi pentru a merge drumeții sălbatic nu a vrut să, pentru că am realizat că nu este doar că este o plimbare lungă pe drumuri. Cred că am avut noroc de Peter. Planificate 12 ore transformat în 24, nu m-am gândit să-și petreacă noaptea. Și luând în considerare că ar trebui să fie mai mulți bani sau un cort. Și oricum, ce mai mulți bani și cort? În acest caz, trenul ar face același lucru. Și călătorea cu ideea de a economisi bani și de a călători ușor.
Dorința de a merge cu trenul a dispărut, tk. RZD nenorociți monopolisti, au umflat prețul de 3000 de ruble. Fără să mă gândesc, am decis să utilizeze un site bun, prin care a ajuns la Murmansk 12 ore pe un brand Mercedes nou, pentru 1500 de ruble.
Ce concluzii pot trage din cele de mai sus:
• Emoția a câștigat foarte mult de la călătorie, dar totuși traseul de 1.500 de kilometri înseamnă probabil petrecerea nopții, deci este mai bine să nu mergeți la lumină;
• Din anumite motive, m-am gândit că dacă depășesc cu ușurință 200 km, atunci 1500 km este doar o chestiune de timp. Atât de mult nu am greșit.
• Nu trebuie să mergeți cu o mică sumă de bani într-un alt oraș;
• Desigur, călătoriile singure sunt plictisitoare. Dar singur și mai ușor. Nu fiecare șofer va lua doi oameni;
• Dacă încă decis să meargă, să fie pregătit să crape o duzină de povești și teme de conversație, să fie confortabil la plimbare, iar șoferul nu a fost plictisitor. Da, iar opinia va rămâne pozitivă în legătură cu dvs., șoferul nu va regreta că te-a luat.
• Vorbind în special despre ruta Murmansk-Sankt-Petersburg, aceasta este o rută destul de periculoasă. În fiecare zi apar accidente, șoferii trebuie să petreacă mult timp pe drum. Acesta nu este centrul Rusiei, unde orașele sunt la o sută de kilometri. Karelia este destul de periculos pentru șoferi pentru a opri camioane, așa cum sunt povești despre bandiți. Și am auzit povestiri de la conducătorii auto. Chiar obligă șoferii să semneze instrucțiuni, care indică locul în care să se oprească și în cazul în care pentru a merge timp de 12 ore, fără odihnă. În plus, drumul spre Karelia se află în reparație. Da, nu există în special nici un drum acolo. Grădina de bucătărie.

În general, am fost mulțumit de weekend-ul meu, dar este puțin probabil să călătorească din Murmansk până la Sankt-Petersburg, mai ales cu o sumă limitată de bani.
Dar totuși va fi ceva de reținut.

14 pluses 18 cons

• Sus în partea de sus
  • Mai întâi deasupra
  • Topical Top

O poveste interesantă

De Vruka7 acum 1215 zile

Mulți conducători auto spun că melodia Kol - cântec! În Rusia există câteva astfel de drumuri. Acum este bine, dar va fi și mai bine mai târziu (după reparații).

Extindeți filiala 2

clatter 1215 zile în urmă

Extindeți sucursala 1

De Vruka7 acum 1215 zile

BanzaiII acum 1215 zile

După cum am crezut, beneficiile sunt zero, cu excepția impresiilor. Asta sa încheiat bine.

Extindeți sucursala 1

clatter 1215 zile în urmă

Extindeți Sucursala 0

Postări similare nu au fost găsite. Ați putea fi interesat de alte postări după etichetă: