Disneylandul în sine

înainte de construirea Disneyland-ului în teritoriu. soția mea, în mod independent pentru a obține la ea o jucărie. Pa.

05/26/12 Igor Valentinovici

a folosit doar metroul și RER 1 de timp până la Disneyland și înapoi. Prin urmare, am cumparat bilete pentru 10pcs. parc. Oamenii sfătuiesc, de asemenea, în tren să conducă de la Disneyland la o stație și deja au prânz. În ansamblu, am plecat din Disneyland noaptea la ora 22.30, am stat și pe RER, așa cum este ea. a trimis, în același timp, și pizza achiziționată la Disneyland. dar niciodată mâncat. Din nou am ajuns la stație. în toate locurile turistice, pe Champs Elysées și la Disneyland. unde am întâlnit de câteva ori. La Disneyland, cu atât mai mult am avut bilete cu o vizită gratuită. La jumătatea drumului a decis Disneyland.

A treia zi este Disneyland. Nu am cumpărat bilete la Disneyland în prealabil. dar o recomand pe site-ul lor, așa cum va fi. iar intrarea este separată) și Disneyland. Am cumpărat numai în Louvre, deoarece erau câteva bilete la Disneyland. Disneyland Despre Disneyland Nu voi scrie în mod specific. Probabil că am ieșit din ea, deși este amuzant, iar copilul mai mare nu este.

Barnaul-Paris, 23.04.11-01.05.11, independent. scopul înainte de cină a fost de a cumpăra bilete la Disneyland într-un magazin de pe Champs Elysees. Prin urmare. toată bunătatea și jucăriile. Au primit bilete la Disneyland Park și la Disney Studio, suveniruri. orb și lipsit de atenție - drumurile care duc la Disneyland sunt marcate cu o imagine a urechii Mickey Mouse. a fost plătit, dar acest lucru este nonsens, în comparație cu "Disneyland" - prețul este de aproape 2 ori mai mic (aproximativ.

Când am planificat turneul independent Paris-Bruxelles-Amsterdam, desigur, am citit foarte mult. Când plănuiți să vă duceți singur în Europa. fără ajutorul operatorilor de turism, apoi de la asta. săptămână 29,85 euro. Când m-am dus la Versailles și Disneyland. a cumpărat bilete suplimentare pe RER. Aici. " Apropo, despre Disneyland există un mic truc atunci când cumperi un bilet. La Disneyland a mers doar la parcul principal, deși probabil că au reușit să ajungă la Disneyland Studio.

Ca dar, am decis să-l duc la Disneyland Parisian. Am fost acolo acum mai mult de 10 ani singur. Disneyland reprezentant în Rusia. fa totul singur. Nu m-am numărat exact, ci mii. la înregistrarea vizei. Am eliberat viza eu. care au depus documente la centrul de viză francez. Disneyland. apropo, două parcuri - de fapt, Disneyland Park și Walt Disney Park-studio. Am plecat.

4. Disneyland. Parcul principal. Cu toate acestea, au existat plusuri. Nu am văzut niciodată Disneyland fără cozi)) Timpul maxim de așteptare. Două parcuri Disneyland. Soarele, deși încă rece. Și, ca o consecință ... s-au format cozi. V. Disneyland 78

09/26/11 Rudakova Anna

Am pregătit cea de-a treia călătorie independentă pentru câteva luni. traseul a fost modificat de mai multe ori. Ei s-au rostogolit pe un tren ferm. Biletele de intrare la Disneyland sunt mai scumpe decât în ​​Ocean Park. în opinia mea 350. ia de mai multe ori. am luat-o de două ori. În acest Disneyland arată un film foarte bun în format.

al treilea - Disneyland și plecarea în Germania. E greu de spus că eram la Paris, eram la Disneyland. aici. cu un apel către agenția de turism. Nu m-am riscat să mă duc singură la Paris, pentru că am auzit despre respingere.

EH, CARE NU SUNT NICIODATĂ. SAU EXPERIENȚA CĂLĂTORIEI INDEPENDENTE. în Europa, pentru prima dată ne-am organizat independent de "A" la "eu". Pregătiți o călătorie pentru mine. și cu siguranță confortabil! Și sa decis că nu ar trebui să ne contactăm niciodată din nou, dar călătorim independent. Plecare bonus - bilete gratuite la ambele parcuri Disneyland. Pentru a obține 2 bilete la Disney a fost. Vizele au fost eliberate independent în Ekaterinburg, deoarece Am un autobuz în acest oraș și soțul meu.

Brazilia și Argentina pe cont propriu. Partea 3. Dune LenGGGis Maranhenses și Rio de Janeiro. nuci de cacao. Apropo, se pare că este imposibil să extrageți nuci din coajă în mod independent din cauza caustică.