Despre bali practice (se recomandă turisti economici)

Zborul cu puțin peste 12 ore de zbor "Transaero". Despre "Transaero" voi spune doar un lucru - ieftin, dar supărat. Doriți să zburați în confort, alegeți alte companii sau clasa de afaceri. Vrei ieftin și rapid - Transaero.

Deci, aeroportul din Denpasar, capitala insulei Bali. Faceți cunoștință cu asiatici veseli zâmbind, care vorbeau ruși greu de înțeles.

Privind în perspectivă, trebuie să spun că ar trebui să plătim un omagiu întregii populații din Bali. Aproape toți vorbesc în engleză, chiar și bunicile de pe plajă care merg și vând brățări. Foarte mulți încearcă să vorbească cel puțin în limba rusă. Chiar șoferul din taxi ia cerut o dată să-i învețe o lecție de rusă și a spus cu mândrie că deja învățase engleza, japonezii și, imediat ce a salvat suficienți bani, mergea la școală pentru a învăța limba rusă. De mai multe ori am auzit de la localnici că turiștii sunt cei mai importanți pentru ei și vor încerca să facă totul pentru ca turiștii să fie bine. Și într-adevăr.

După întâlnire, totul merge ca un vis. Fetele zâmbitoare se întâlnesc și atârnă coliere de flori în jurul gâtului. Ghidul duce la masina. Sincer, mă așteptam la un autobuz sau la un microbuz. Dar, în mod neașteptat, doar doi dintre noi sunt puse într-un SUV răcoros Suzuki și, împreună cu un ghid zgomotos și nu opriți zâmbet, mergem la Ubud. Pe drum aproximativ două ore ...

Toate ... Opriți ... Promise practice. Dar despre totul în ordine.

Totul a început cu alegerea dintre călătorie pentru a treia oară în Thailanda preferată sau în altă parte. O fată într-o agenție de turism ne convine să mergem la Bali, să pictez ce insulă paradis și cum ar trebui să ne placă. În același timp, împărtășește impresiile călătoriei recente. Înainte de a determina în final alegerea, studiați cu atenție rapoartele altor persoane despre călătoria pe site-urile turistice. Sincer, a întins imediat o mică cantitate de informații despre Bali. Amintiți-vă de Thailanda, voi spune că au fost mult mai multe despre asta. Dar amintindu-ne de comentariile rave de fată de la agenția de turism, hotărâm asupra Bali, deși sufletul încă se afla în Thailanda.

A fost prima greșeală. Trebuia să meargă acolo, unde inima poruncește. Sentimentele după călătorie au fost cele mai controversate. În timp ce se aflau în Bali, au blestemat totul, amintindu-și treaba de la agenția de turism și au visat la Thailanda. Hotelul a ajuns să cunoască rușii, care au sosit cu o săptămână în fața noastră. Din acestea am auzit o nemulțumire și regret că nu m-am întors în Thailanda. Am auzit câteva conversații în zona de aterizare din aeroport la plecare și mi-am dat seama că foarte mulți nu erau mulțumiți de Bali în comparație cu Thailanda. Cu toate acestea, cei care au venit pentru prima dată în Asia în Bali au fost încântați. Deci, cred că formula este simplu aici: nu a mers în Thailanda, du-te în Thailanda; obosit de Thailanda, du-te la Bali.

Cu toate acestea, când a fost timpul să plec, nu am vrut. Ei bine, când erau în Domodedovo, am vrut deja să plâng de melancolie în Bali. În general, totul este învățat în comparație. Acesta este un fapt. Dar un lucru rămâne necontestat - a doua oară în Bali nu voi merge.

Teritoriul hotelului Perwiti ResortSpa

Rămâneți la hotelurile din Bali Apreciez la 5. Am locuit în două hoteluri: Perwiti ResortSpa din Ubud și All Seasons Resort Legian din Legian. Descrierile acestor hoteluri sau recenzii pe Internet nu au fost găsite, deci dacă cineva se confruntă cu o alegere, vă recomand. Foarte hoteluri ieftine și foarte bune. Vă recomandăm ca atunci când alegeți un hotel să acordați atenție locației. Mai aproape de centrul subiectelor, cu atât mai bine.

Dacă aveți de gând să locuiți în Ubud, atunci locația diferenței mari nu se joacă, deoarece nu există nimic de făcut în Ubud, cu excepția modului de a rătăci pe străzi sau de a merge la magazine și cafenele. Nu sunt aproape nici turiști și oameni locali pe străzi. Ubud este un sat. Deci, este satul de la ea și ar trebui să fie de așteptat. Dar, în același timp, există o atmosferă artistică atât de neobișnuită, încât, în general, în ciuda faptului că nu este nimic de făcut aici, este încă plăcută, interesantă și frumoasă. În general, m-aș fi întors acolo.

Dar totul e doar despre plajă, totul nu era foarte. Deoarece căldura nu era atât de puternică, ea a suflat o briză constantă, ne-am simțit destul de confortabilă și fără frică de ore, am mers fără frică să ne ardem umerii. Aceasta, apropo, este un mare plus.

Această călătorie mi-a schimbat dramatic opinia cu privire la turiștii ruși. Acum știu, nu suntem mai răi decât toți. Există și americani. Și chinezii (sau japonezii, care îi vor sorta).

Și sa manifestat chiar la micul dejun în hotel. Anterior, am observat adesea cum turiștii ruși au venit la micul dejun în grupuri mari și din lăcomia au adunat grămezi de mâncare. După o jumătate de oră sau mai multă absorbție a acestei grămezi de alimente, au lăsat jumătate din jumătate mâncate și au fost îndepărtate. Americanii nu pleacă. Toată lumea mănâncă și apoi încep să ridice și mai mult muntele. Nu am văzut turiști atât de groși, nici măcar printre ruși.

Deci, e vorba de micul dejun. Micul dejun la varietatea din cele două hoteluri în care aveam plăcerea de a le obține nu au fost gustoase. Fructele sunt mici. Nu era nici o carne. Se pare că alegerea nu a fost rea și totul este curat, frumos, îngrijit. Dar într-un fel nu este gustos și monoton.

Pentru masa de prânz, de obicei, am apelat în supermarkete orice mâncare pregătită rapid și au fost preparate în cameră (fierbător, plicuri cu cafea gratuită și ceai).

În seara a ieșit să vâneze pentru groapa Tom (care nu știe este supa thailandez celebra). Dupa ce a incercat de cateva ori Nasi goreng (orez cu legume) si alte specialitati locale, am decis sa nu mai vorbim. Ei bine, nu a fost gustoasă pentru noi și nu este nimic de făcut. Acela fără gust a venit peste, apoi sărat, apoi pereperchennoe. Condimente în cele mai multe cazuri pe masă nu a expus, și a trebuit să mănânce ca atare. Deci nu am fost surprinși de bucătăria indoneziană. Apoi și-au dat seama că ar fi mai bine să ia bucate fără orez și să comande orez separat, fără tot. De exemplu, dacă comandați pește și orez, peștele va fi în orice caz servit cu legume, condimente, sos și toate acestea vor fi consumate ca rezultat cu un apetit mai mare decât o farfurie de pește de orez.

Plecați la cină pentru două (cu o fată) de la 80 la 120 de mii de rupii (moneda din Bali, Indonezia). Acest lucru este în ruble noastre de la 200 la 300 de ruble. Nu e rău, nu? Deși poate suntem oameni răi ...

Prețurile în restaurantele locale-cafenele sunt destul de diferite, cum ar fi calitatea. Deși prețul ridicat, aceasta nu este o garanție a alimentelor gustoase. După ce am încercat șanțurile de Tom menționate mai sus într-o duzină de alergători, am decis că el a fost cel mai bun unde a fost cel mai ieftin. Prețul a variat de la 15 la 40 de mii de rupii pe placă. Și impresia a fost creată că mai ieftin, cu atât mai mult placa.

Oh, și cât mai multe restaurante rămân netestate ...

De fapt, nu intrați imediat la invitațiile care indică cafenele, care se aliniază de-a lungul străzilor. Zâmbiți, uitați-vă la meniu (este întotdeauna localizat pe tejghea din fața intrării) și spuneți că "Senkju" poate să meargă mai departe și să aleagă. Și restaurantele locale au așa-numitele HAPPY HOURS (ore fericite) atunci când berea este vândută la prețuri supermarket sau chiar mai ieftin. Îmi recomand foarte mult. Vorbind despre bere. Există doar trei tipuri de bere locală, ar trebui recunoscute ca fiind bune: Bintang, Beer Draft, Bali Hai. Există, de asemenea, Tiger în Thailanda. Berea de aici nu este ieftină. Cel mai ieftin lucru să-l cumperi, ca toate celelalte produse cu toate acestea, în supermarket-uri mari. În mic, este uneori mai scump decât în ​​restaurante.

Asigurați-vă că încercați Arak, și mai bine în mai multe locuri. Este diferit pretutindeni. Acesta este un luncă locală din palmieri de nucă de cocos sau ceva de genul asta. Acesta oferă o varietate de cocktail-uri (sau mai degrabă un amestec cu sprite, cola, miere). Dar este mai bine să încercați curat; există un astfel de interesant gust de nucă de cocos. O chestie plăcută. O parte din costurile Araqa de la 10 mii rupii, i. E. 25 de ruble. Poți să-l cumperi într-un supermarket și chiar să-l aduci cu tine, merită un ban. Un local mi-a spus că nu bea bere - este scump, dar arak - ieftin.

Dar înapoi la mâncare. Jimbaran este un subiect separat. Dacă cineva nu știe încă, Jimbaran este un oraș stațiune în sudul insulei, foarte aproape de aeroport și aproape la fel de aproape de Kuta. Dar cel mai important lucru pentru care Jimbaran este renumit este un lanț de restaurante cu fructe de mare. Restaurantele sunt situate de-a lungul țărmului, de unde puteți vedea o frumoasă priveliște a apusului, un roi de bărci de pescuit și o pistă de aeroport cu avioanele care coboară din când în când. Cred că fiecare oaspete al insulei este pur și simplu obligat să ia cina la unul dintre numeroasele restaurante din Jimbaran. Mergeți acolo cel mai bine într-o oră sau două înainte de apusul soarelui. Acest timp este suficient pentru a ajunge acolo, pentru a merge pe plajă, a alege un restaurant și o masă frumoasă în restaurant (mesele sunt situate direct pe nisipul plajei și stau mai bine în cel mai apropiat râu).

Despre bali practice (se recomandă turisti economici)
O cină modestă pe malurile din Jimbaran

În mod firesc, șoferul de taxi vă va aduce în cel mai bun restaurant cu "cele mai mici prețuri, mai ales pentru dvs.". Dacă sunteți un turist gustos, este mai bine să refuzați politicos și să spuneți că doriți să mergeți pe plajă. Am făcut-o și nu am regretat. O plajă minunată pustie, cu valuri puternice pe mal. Cred că nu ar trebui să mă spăl acolo.

Sub cântecele VIA locale

În plus față de comandă, am primit două cocktail-uri de bun venit, două supe, două salate, orez, o grămadă de condimente și fructe. Pentru toți, împreună cu berea suplimentară comandată, am dat aproximativ 150 de mii de rupii. Unde altcineva mâncați crabul pentru astfel de bani?

Am fost foarte dezamăgit de lipsa de fructe din Bali. Mai degrabă sunt, dar într-un fel foarte puțini și foarte greu de găsit. Așteptăm cu nerăbdare să vedem aici aceeași abundență de fructe exotice ca și în Thailanda, pentru a gusta Lichi, Rambutan. Cu toate acestea ... Cu toate acestea, numai liceele aduse din Thailanda au fost găsite în pachete din plastic în supermarketul "Matahari", rambutan. După căutări suplimentare intensificate, am găsit în sfârșit o piață locală, dar Lychey nu a fost acolo. Au fost doar Rambutan și Mangosteen. Și pe plajă am încercat să vindem o nucă de cocos pentru 50 de tus. Rs (în Thailanda le-am cumpărat pentru mai puțin de 20 de ruble). De ce atât de scump, mi sa spus că nucă de cocos din Thailanda. Negocierea nu a funcționat. În general, nu conta pe abundența de fructe.

Cele mai bune preturi pentru bilete de avion in destinatii populare:

Și nu uitați să împărtășiți cu prietenii dacă informațiile de pe pagina pe care le-ați plăcut: