Descrierea generală a magazinelor

În Grecia, nu cele mai bune cumpărături dintre țările din Europa. În locurile în care magazinele sunt grupate pe insule și în orașe, sunt vândute suveniruri și haine ieftine. Ambele se fac deseori în China.

În centrul orașelor mari există, de obicei, străzi comerciale unde puteți găsi magazine de îmbrăcăminte și accesorii de branduri renumite la aceleași prețuri ca și în Rusia. În apropierea magazinelor există de obicei restaurante, cafenele și magazine mici cu suveniruri în care este posibilă negocierea.

Siesta în Grecia

În Grecia, există conceptul de "siesta" - un moment în care oamenii nu lucrează în timpul zilei. De obicei, siesta durează de la 13: 00-14: 00 până la 16: 00-17: 00. În toate orașele, siesta trece cu intensitate diferită. Cu cât este mai popular locul, cu atât este mai puțin probabil ca siesta să fie în magazine.

Vânzări în Grecia

Sfaturi pentru cumpărături în Grecia

Alegerea unei blănuri în Grecia

Blana de blană ar trebui să fie ușoară, blana să fie uniformă, fără petele goale, să nu aibă miros greu. Puteți cere să rupeți căptușeala, pentru a vă asigura de calitatea masrului (stratul inferior al pielii), uneori în acest stadiu vă puteți confrunta cu înșelăciune.

Cel mai important criteriu atunci când alegeți o blană: ea ar dori.

Substratul și lana nu ar trebui să iasă când te răsuciți. Un strat de blană de calitate ar trebui să aibă o sub-acoperire curată, moale și elastică. Nu trebuie să existe inserții și inserții, nici din interior, nici din lateralul blănii. O atenție deosebită la cumpărarea unui strat de blană trebuie acordată zonei articulațiilor umărului. În acest loc, sarcina atunci când poți purta o blană este maximă, deci cusăturile ar trebui să fie uniforme, fără prolysin.

Vânzătorul trebuie să furnizeze toate informațiile despre blănurile dacă le cereți. Aveți grijă dacă vi se oferă un blăn foarte ieftin sau foarte scump. Acest lucru nu este nici China, nici înșelăciune.

Cât costă o haina de blană în Grecia?

Mink blana, blana de blana dintr-o bucata

* Cele mai scumpe culori sunt negru, brilianit negru, lama neagra si grafit. Cel mai ieftin este alb, datorită faptului că devine galben în timp.

De unde să cumpărați o blană în Grecia

Cel mai popular loc de cumpărat este orașul Kastoria, în nordul Greciei continentale. Aici este aproape toată producția de blănuri a țării.

În locurile necotate, cum ar fi orașul Kallikratia, pe peninsula Halkidiki, se face o marjă suplimentară de 500-800 € pentru mărfuri. Nu vă supuneți atrăgătoarelor momeală de stradă, de regulă, plătiți prea mult.

Un produs de blană poate fi achiziționat în Salonic și Paralia Katerinis (situat la 65 km de Salonic).

Cum să cumpărați o blană în Grecia

Petreceți câteva zile pentru a alege o blană de blană, permiteți vânzătorilor să vadă că sunteți interesat de toate ofertele. Pentru vânzătorii ruși depășesc prețurile, deci trebuie să negociezi. Straturile europene sunt vândute mai ieftin. Prețul inițial poate fi negociat până la 50%. Când cumperi un al doilea strat, oferi o reducere bună de 20-30%.

În cecul pentru blănuri cereți să specificați suma de până la 1000 €, pentru a evita 30% din taxa vamală la plecare.

Este mai bine să nu fiți atașați de hainele de blană, deoarece multe companii își aduc în mod intenționat clienții în locuri unde au deja un acord cu vânzătorii.

În toate aeroporturile principale din Grecia, puteți să returnați taxele din mărfurile achiziționate în țară. Pe continent, puteți reveni 23%, pe insule 16%. Mai multe detalii se găsesc în secția vamală din Grecia.

Suveniruri din Rethymnon

Cumpărături în rethymnon

Metaxa și uleiul de măsline - cu siguranță! De asemenea, săpunul de măsline, în medie, costă aproximativ 1 euro. Uneori se întâmplă cu adăugarea de levănțică sau alte plante medicinale. De asemenea, a cumpărat în Grecia, creme ale producătorilor locali în ulei de măsline. Prețul este de la 2 la 8 euro. Foarte bună calitate.

Alături de hotelul nostru a fost un magazin de suveniruri, mi-am amintit sortimentul. Acolo au vândut săpun de măsline pentru 1 euro, magneți pentru 2-3 euro, saci de in, pantofi brodate de pâslă. Vecinii mei-bunici au cumparat intotdeauna ceva acolo, au fost foarte incantati si ma sfatuit.)) Si mi-a placut Metaxa cu 3 stele. Gust plăcut. Se vinde în diferite sticle - în mod obișnuit și în dar. Prețul depinde de acest lucru.

În plus față de cele de mai sus, merită să aducem vinul "Vinsanto", stors din stafide. Costă mai mult decât vinurile obișnuite (aproximativ 20 de euro), dar merită! Are un uimitor gust de caramel. Și, după cum ni sa spus, merită să luăm vin de cel puțin 5 ani.

Anul acesta a decis să schimbe țara de odihnă, să încerce ceva nou, să se stabilească în Grecia. Un climat blând, oferte de excursii interesante și relativ gratuit cu limbă. De când eram cu un copil, am ales un hotel cu animație bună pentru copii - palatul Athos. Zona cea mai frumoasă, în comun cu alte două hoteluri, plaja frumos, mare cameră pentru clubul copiilor „Grekoleto“ locație bună, există satul Kallithea, la câțiva pași și un număr de oraș foarte frumos de Afitos, dar trebuie să ia un taxi. Timp de 10 zile de odihnă, am vizitat cele mai apropiate sate și multe excursii diferite. Ca de obicei, suvenirurile au fost cumpărate în ultima zi. Ghidurile hoteliere foarte reușite ne-au invitat să mergem la un transfer gratuit la noul centru comercial Enigma. Așa cum am explicat - este un centru comercial specializat pentru acei turisti care doresc sa cumpere produse din blană, deoarece există adunat un număr mare de magazine, reprezentând fabrici Kastoria și o gamă largă de produse, care pot lua cu ei ca suveniruri din Grecia, cum ar fi: ulei, măsline, Vinurile grecești și metaxa, cosmeticele naturale și multe altele.

Așa a fost. Du-te la mall 20-25 de minute de la hotelul nostru, ne-a dat un timp liber 3:00, copilul, ne-am dat același club Grekoleto, care este la mall. Apropo, foarte convenabil. Copilul este sub supraveghere și este fericit, deoarece acolo cu copiii este angajat în animatori în limba rusă. Există într-adevăr este tot ce ai nevoie - cumpara vin la o acțiune bună, uleiuri naturale și alte produse cosmetice, și chiar și aici există Athos magazin de unde puteți cumpăra atât amulete și pictograme. Ne-am uitat și haine de blană, am decis că în acest an ne vom întoarce aici și cu siguranță vom cumpăra ceva!

Mulțumim Greciei pentru bun venit cordial! Asigurați-vă că v-ați întors!

Bine ai venit! Aș dori să împărtășesc impresiile mele despre restul în Halkidiki și, în special, despre cumpărăturile de pe peninsula.

Biletul a fost achiziționat de către stațiunea Aristoteles Spa, pe a 3-a peninsulă, Athos. Hotelul este bun, locație excelentă, mare curată, climat excelent și servicii de calitate. Dar cel mai interesant este că mi-am combinat restul cu afacerea mea preferată - cumpărăturile. M-am dus într-un autobuz gratuit de transfer către micul centru comercial al mall-ului Enigma. Am găsit tot ce căutam. Dintr-o selecție largă de vinuri, măsline și ulei grecesc la cel mai prețios suvenir din Grecia - blănuri. Preturile sunt acceptabile si pot spune ca este mult mai ieftin decat in cel mai apropiat oras din hotelul unde am cazat. Pe teritoriul centrului comercial se află restaurantul Crithikos, dacă cineva este înfometat, atunci mergeți acolo. Bucătărie excelentă! Fructe de mare - yummy pur și simplu! Apropo, chiar in centrul se afla un birou de schimb valutar, transferuri de bani si poti castiga bani din orice carte. Există, de asemenea, posibilitatea de a efectua o întoarcere de la Tax Free la fața locului. Sam Mall este situat în Kassandra în apropierea orașului Nea Moudania, du-te la ea de la hotelul meu timp de aproximativ o oră un ban. Transportul este confortabil, există Wi-Fi. Totul se face pentru confortul nostru, pentru care sunt foarte recunoscătoare organizatorilor acestui tip de excursii. Mulțumesc!

Bună ziua tuturor. M-am odihnit cu prietenul meu pe cel de-al treilea deget al Halkidiki. Aproape de orașul Ouranoupoli.

Ni sa spus că a deschis un nou centru comercial ENIGMA în Halkidiki. Și că merge un bas gratuit de transfer. Am fost atât de fericiți, acum nu trebuie să mergem departe spre Salonic sau spre Kastoria. Toate esențialele de aici sunt aproape.

A trebuit să conducem cam aproximativ o oră și aproximativ 20 de minute. Am ajuns repede cu o briza, am admirat natura frumoasă pe drum, bucurându-se de sunetele melodiilor grecești.

Scopul principal al excursiei noastre la Enigma a fost să vadă și să cumpere faimoasele blănuri grecești. Prietenul nostru, care a petrecut vacanță în Grecia acum 2 ani, a cumpărat aici o blană de blană, o blană de blană de nișă chică la un preț foarte accesibil și ne-a sfătuit.

Am ajuns la mall. O clădire foarte frumoasă modernă, atrage imediat atenția. Am fost întâlniți la intrare, am spus informațiile necesare. Enigma este un centru comercial destul de mare, pe măsură ce mergeți la etajul 1, există haine de blană. 16 magazine și am intrat în jurul lor, a fost interesant să vedem ce modele de blănuri există, o selecție foarte mare, așa că am ales și am încercat. Consilierii feminini din limba rusă ne-au spus multe informații despre blană, despre produse, cum să păstrăm haina. Enigma prezintă celebra fabrica - NAOMI blănurile, ESTEL blănurile, VITANIOTIS și altele FURS, am cumparat 3 straturi cu aceste fabrici, și am făcut un discount foarte bun. Acesta este paradisul, un adevărat paradis de blană. Fetelor - nu stați, asigurați-vă că vizitați ENIGMA. În primul rând, lângă, bine, și în al doilea rând - toate cele mai bune fabrici sunt asamblate într-un singur loc, și chiar și reduceri pot fi obținute.

În Enigma - am găsit nu numai blănuri. Excelent pivniță de vinuri, mai mult de 400 de tipuri de vin și un om, un astfel de frumos, reprezentant al cramei, am spus o mulțime de lucruri interesante despre vin, de exemplu, în pivniță există vin în 1944, și în cele din urmă a cumpărat 2 sticle de vin, bine, iar al treilea a primit un cadou. Magazinele de bijuterii din Enigma ne-a plăcut cu adevărat - Byzantinos și Pandora. De asemenea, am cumpărat icoane (consacrate pe Sfântul Munte Athos) costă de la 5 la 6 euro, am cumpărat pentru 25 de euro.

Ne-a plăcut foarte mult Centrul comercial Enigma. Convenabil, a fost deschisă în Halkidiki, este colectat de fapt tot ce aveți nevoie, nimic inutil.

Vreau să împărtășesc experiența excursiei la centrul comercial Enigma, situat pe primul deget al peninsulei Halkidiki.

Inițial, m-am dus în Grecia anul acesta pentru un nou strat. În general, pentru a fi sincer, mergeam la Kastoria, ca de obicei. Dar nu am vrut să petrec toată ziua pe o călătorie destul de lungă. Și apoi m-am întâlnit cu un ghid despre noul centru comercial, unde se află magazinele de blănuri ale fabricanților, ale căror fabrici se află în același Kastoria.

Nu m-am gândit mult, am decis să plec. Venind în centru, a fost plăcut surprins de sortiment, prețul pentru blănuri și calitatea lor impecabilă.

Alegerea magazinului este într-adevăr foarte mare, multe branduri sunt reprezentate - de la cele mai democratice de elită și unic, în timp ce nu a existat nici o „bunuri de consum“, care trebuie să se confrunte pentru a găsi un strat bun.

Este încă de remarcat faptul că personalul din magazin este foarte prietenos și, cel mai important, nu este intruziv. Fata de consultant a vorbit perfect limba rusă, a evaluat în mod adecvat această piele și model pe mine și a ajutat cu gama de dimensiuni.

Selectarea mai multor modele, nu am putut decide, și a mers să fie difuzat în restaurantul confortabil, în cazul în care fructe de mare delicioase mâncat și salate destul de interesant l-am întâlnit vreodată oriunde.

După odihnă un pic de blană, cred că din nou, cântărind argumentele pro și contra unui anumit model, am ales haina pe care mi-a placut cel mai mult. Sunt foarte multumit de alegerea mea, familia mea a placut haina de blana, a aprobat alegerea mea, ramane sa astepte iarna.

Am rămas la hotelul Aegean Blue, orașul a fost numit Kallikratia. A avut loc o întâlnire cu un ghid separat care a spus despre o excursie gratuită la centrul comercial Enigma Mall. Călătoria a fost de două ori pe zi: dimineața și prânzul. Chiar când a fost foarte cald, am luat autobuzul și am mers la mall.

La mall-ul o mulțime de lucruri: vin cu o degustare liber, ulei de măsline, măsline, miere, suveniruri, magneți pentru frigider, icoane luminate, cosmetice obișnuite, produse cosmetice în ulei de măsline. Și cel mai important, ceea ce nu am putut trece de prietenul meu - produse de blană.

A cumpărat o haină. Sunt un mare fan # "bucurie pufoasă", așa cum spun grecii)))

Blană blană nu este scump, am putut permite. Și dacă doriți, puteți negocia))))

Centrul comercial nu era doar pentru întreaga vacanță. Având în vedere că prima dată nu am avut trei ore (a fost pe atât de mult au adus înapoi), tot timpul petrecut la achiziționarea de haine de blană, știi, până când se va imbraca ca oglinda sa se rasuceasca până când începe să se îndoiască, și așa mai departe. În general, o dată nu aveam destule. A doua oară am fost special pentru suveniruri. Am cumpărat ulei de măsline, măsline, magneți, multe alte lucruri mici.

Am cumpărat, de asemenea, un lichior din kumquat, produs numai pe Corfu. Și vreau să spun - nu scump!

Cosmetice uimitoare acolo pentru vânzare, cumpărate în ulei de măsline. Acum folosim și nu regretăm faptul că am cheltuit bani pe noi cei dragi))