Turcia, Alanya - "probabil acesta este paradisul meu! Cum vrei să te întorci din nou acolo

Pluses: în jurul munților, natura frumoasă, cumpărături ieftină, atitudine bună față de turiști, o plajă bună

A fost prima mea călătorie în străinătate, așa că fiecare lucru mic ma surprins :)

Voi începe, probabil, încă de la început, și anume, dintr-un zbor pe un avion.

Mulți se tem ca pe ciuma, dar mi-a placut, ca stând în mașină, dar în același timp, vă simțiți un sentiment de nevesomosti.Eto cuvinte simple, astfel încât nu poate opisat.A ce frumusețea poate fi savurat de fereastra. Este necesar să o vedeți și să o simțiți.

Turcia, Alanya -

Peisajele frumoase se deschid și ce munți există.

Timpul trece repede, și deja după 4 ore la aeroport ne Antalii.Tak amuzant să știe că în urmă cu câteva ore, Mörz de frig, și acum nezhishsya în soare :) Mai mult, după două ore de aventura de autobuz am ajuns în satul Mahmutlar , care este de aproximativ 20 de minute de Alanya în sine.

Mahmutlar este un loc liniștit și liniștit, dar în același timp un loc frumos.

Primul lucru care ma lovit este ceva incredibil nori de aer oblaka.Kakie bumbac învăluită minunat frumusete ridicat gory.Neobyknovennaya

Turcia, Alanya -

Soarele foarte frumos și doar un cer frumos

Satul este mic, dar are tot ce ai nevoie pentru cafenele zhizni.Vsevozmozhnye și snack-baruri, magazine, rynki.Kstati aici și în cele mai multe magazin de îmbrăcăminte Alanya mnozhetsvo cu o piață foarte democratică tsenami.Na astfel încât, în general, puteți cumpăra o mulțime de nimic, mai ales fructe și legume. În jur de 20-40 de ruble. Vă recomandăm magazinul Migros, ieftin, iar gama este bună.

Lângă hotel de pe prima linie există o promenada care duce la centrul Mahmutlar. Dimineața, am fost foarte atasat de tine acolo begat.Tolko, mare, palmieri, briza și câinii :)) Da, este un caine foarte bun, afectuos si destul de diferit decât cel al tuturor lucru nas.Kstati chipirovannye.Tozhe vine la kotov.Na nostru obișnuit "kis-kis" nu se potrivește nici măcar, au propria lor limbă acolo :)

Există, de asemenea, o mulțime de verdeață. Creste bananele, datele, așa că am mâncat totul.

Turcia, Alanya -

Și aici este centrul satului:

Un pic despre odihna noastră leneșă:

Pentru toate cele două săptămâni am avut o zi de ploaie, dar turcii au fost atât de fericit acest eveniment ca și cum ar aștepta el toată viața lui, destul de vedere distractiv :) Deci, dupa micul dejun, ne-am dus imediat la mare, înot și zagorat.osle 12-13 ore obtinerea bine foarte cald astfel încât tot ce trebuie să se plimbe în jurul orașului pentru a planifica în avans sau du-te la stoc pe apă și în căldură ca un deșert, prea :) a fost obtinerea întuneric destul de devreme, în jurul valorii de șapte seara, dar nu interferează, ci dimpotrivă acordate momente se bucură de frumoase apusuri de soare. Asta am avut o lene de odihnă

Turcia, Alanya -

În mod separat, vreau să vorbesc despre o călătorie în oraș.

Am vizitat toata faimoasa turn.

Vederea se deschide cu ea, bineînțeles, foarte frumoasă.

Ne-am dus la plaja din Cleopatra, renumită pentru nisipul său alb.

Am fost foarte toaletă câine smug :)

Turcia, Alanya -

Ei bine, bine, am luat-o doză de adrenalină, zbura pe o parasuta peste morem.Ostalis emoții uimitoare, și cel mai important, este foarte infricosator, asa ca nu-ți fie frică, experiența de o viață :)

De asemenea, în oraș puteți găsi mașini foarte neobișnuite

Dintre minusuri, nu pot decât să subliniez intruzivitatea turcilor, să rămân la fete, nu foarte plăcută.

Aici ca și vso.ya ți-a spus o parte a călătoriei noastre :) In concluzie, putem spune că, chiar și în țară low-cost poate fi mare pentru a avea o perioadă de odihnă, pentru a primi afișări pe toată greutatea zhizn.Otdyh nu depinde de locul și de la noi ne samih.Kak înșine totul este relevant, atunci în cele din urmă vom primi :) Mulțumesc tuturor!