Templul parcului

Dacă credeți că parcurile de distracții sunt aceleași în toate țările lumii și nu puteți surprinde și farmec călătorii cu experiență, mergeți la parcul tematic olandez Efteling pentru a vedea dacă este opusul. Dacă ați venit în Olanda cu copii, atunci este greu să veniți cu o călătorie mai bună decât în ​​parcul local unde trăiește basmul. Efteling, situat pe un teritoriu de 72 de hectare, oferă oaspeților săi o mulțime de divertisment pentru fiecare gust. Vor fi copii interesați și foarte mici, adolescenți și chiar și părinții lor!

Când soțul meu a fost trimis într-o călătorie de afaceri în Olanda, părea destul de logic să mergem acolo cu întreaga familie. Fiica noastră de opt ani, Sonia, a îmbrățișat cu entuziasm această călătorie, însă ea sa plictisit în Amsterdam. Apoi, tatăl nostru a sugerat să ne mutăm în provincia Brabantul de Nord pentru câteva zile, în orașul Tilburg. în vecinătatea căruia, așa cum ia spus personalul său, există un minunat parc tematic Efteling.

Trebuie să spun că călătorim foarte mult, am fost în Franța, Disneyland și spaniolă, dar pentru prima dată am auzit despre un astfel de concept ca "parcuri de distracții în Olanda". Tilburg a călătorit cu trenul de la Gara Centrală din Amsterdam și a luat autobuzul spre satul Katshevel, lângă care este Efteling.

Cel mai mult

Pe teritoriul Efteling există cea mai veche atracție conservată din lume. Acest carusel, care a fost construit în 1865, apoi cumpărat de parc și a adus aici. Anterior, copiii se călăreau pe el cu ajutorul cailor, ceea ce făcea rotirea caruselului. Acum, acest lucru se face prin mecanisme speciale.

În general, Sonia și cu mine am mers la cel mai titlul, cel mai faimos și mai renumit parc din Olanda. Eram sceptic, iar copilul urca cu nerăbdare pe scaunul de autobuz.

Pădurea de pădure

Coada de bilete nu a fost. În general, am avut noroc: parcul nu a fost atât de mulți oameni cum era de așteptat, așa că am reușit să aruncăm o privire la cel puțin unele atracții. Când am cumpărat bilete, am achiziționat broșuri gratuite care au subliniat tema europeană a parcului. Ei spun că atunci când americanii au decis să-și construiască Disneyland-ul în Franța, au apelat la conducerea parcului de distracții Efteling pentru sfaturi despre cum să facă viitorul parc european. Toate atracțiile din acest parc olandez sunt construite pe poveștile basmelor europene. Cu toate acestea, totul este în ordine. Deci, Parcul Efteling constă din șapte părți, numite regate. 4 dintre ele sunt în parc și 3 sunt situate în afara.

Privind la ferestrele colibelor, se poate vedea Frumoasa Adormita, Lupul in capul bunicii sau Rapunzel. Micuța căprioară roșie îngheța pe verandă. Atrase de muzica tare, Sonia și cu mine am ieșit într-o curte în centrul căreia a crescut un stejar de zână de 13 metri, numit Tale Tree. Pe trunchiul acestui copac din basm Andersen a fost sculptat fața copacului pădurii, care brusc a început să vorbească! Copiii stăteau în jurul lui pe malul mării, unul dintre ei se așeză și Sonya, care își deschise gura cu uimire. Steaua în limba olandeză a povestit despre visele lui. Desigur, nici eu, nici fiica mea n-am înțeles nici un cuvânt, dar am citit povestea "Ultimul vis al unui stejar vechi" și știa despre ce era vorba. Trebuie spus că organizatorii acestei atracții au avut grijă de fiabilitate: persoana de pe portbagaj a deschis foarte plauzibil gura. Părea că arborele era cu adevărat viu!

Apoi am găsit o casă de turtă dulce, unde erau personaje interactive Hansel și Gretel. Fiica mea a găsit Dragonul, care a păzit apropierea de comorile și a vizitat peștera celor Șapte Pitici, unde a văzut nu numai "proprietarii" ei înșiși, ci și Albul de zăpadă.

Impresie impresionantă la stânga după vizitarea cabanei Villa Volta! Apropo, această atracție nu este pentru cei slabi! În întuneric complet, podeaua sub picioarele tale începe să se învârtă, te simți în greutate, atunci ești surprinsă de apariția bruscă a gravitației. Sonya scârțâia de groază, dar în decurs de o oră își dorea din nou să meargă în acea casă.

În cea de-a treizecea împărăție ...

Apropo, biletul de intrare este valabil pentru vizitarea tuturor atracțiilor. Cozile în fața unora dintre ele nu apar deoarece oamenii doresc să cumpere bilete pentru ei, ci din cauza numărului mare de persoane care doresc să se plimbe pe un anumit carusel.
Următoarea împărăție în care am mers a fost numită Supranatural. Numele nu este întâmplător: aici vizitatorii mici și nu foarte mulți se așteaptă să se întâlnească cu băuturi spirtoase, schelete, genii, zane și absolut nici măcar pirane. Peștii, în teorie, se găsesc în râu, pe care se propune o rafting. Am strigat mai mult decât Sonya, când plutirea noastră scăpată din cascadă - sentimente ireale, sfătuiesc pe toată lumea să experimenteze această explozie de adrenalină! "American" roller coaster poate chiar compara cu această atracție de puterea emoțiilor cauzate nu poate!

La prezentarea în castel a ororilor, Spookslot era deja frică de Sonya. Când în peștera cetății se ridică fantomele "moarte" din sicrie, copiii își închid ochii în groază și se agață de adulți. Și când fantoma mătură sub nasul tău, înțelegi de ce atracția se numește "Castelul ororilor".

Un alt regat am plecat pentru seara primei zile în acest parc. Împărăția de călătorie a conținut cea mai interesantă, după părerea mea, distracție. În primul rând, este un fel de platformă de vizionare numită "Pagoda". Se face sub forma unui templu thailandez, urcat peste toate atracțiile. Nu este nevoie să urcați pe scările lungi, platforma însăși coboară și se ridică deasupra parcului. În acest fel, se întoarce și în jurul axei sale! În al doilea rând, o excursie de-a lungul unui iaz liniștit pe așa-numitele "gondolete" - ambarcațiunile mici, rotunde, pe care nu trebuie să le controlați - înotau independent de-a lungul traseului planificat. În timpul călătoriei, puteți hrăni rațe și, în general, vă puteți răsfăța în contemplarea zonei înconjurătoare. În cele din urmă, Sonya a vrut să meargă într-un cusca de urgență "americană" Vogelrok. Suntem obișnuiți cu astfel de distracții, dar căderea în întuneric total la o viteză de 65 km / h mă șochează chiar!

Două cuvinte despre mâncare. Există aici restaurante și cafenele, dar mâncarea din ele este foarte costisitoare. Parcului i se permite să aducă la tine gustări și băuturi. Puteți avea o gustare pe una din banci, instalat în parc, nimeni nu va spune un cuvânt!

Viața, ca într-un basm

Ziua a luat sfârșit, era necesar să se întoarcă la Tilburg. Și apoi tatăl nostru a sunat, care a decis să se alăture ei a doua zi, așa că a sugerat să rămânem peste noapte la hotel lângă parc. Și dimineața a ajuns și am examinat restul regatelor împreună!

Se pare că toți oaspeții hotelului au ocazia nu numai să viziteze parcul gratuit, ci și să treacă pe teritoriul său cu o oră în fața altor vizitatori. Am ales o tematică numită "Carusel". Majoritatea camerelor hotelului "Efteling" sunt decorate într-un stil magic și sunt dedicate unui basm. Camerele sunt diferite, iar copiii sunt închiși. În apartamentul nostru erau oglinzi și fețe stinse pe pereți.

Când Sonia luchas cu bucurie și strângând la mine și tata cucerit cu curaj atracția „Flying Dutchman“ este panta dealului pentru bărci, graba la o viteza ametitoare, iar apoi a înghițit o bucată mare de bumbac dulce pe teatru muzical Efteling, în cazul în care actorii jucat toate cunoscutele basme și, prin urmare, nu a fost necesară traducerea, mi-am dat seama că nu am stat în zadar în acest parc pentru o altă zi. La urma urmei, ceea ce poate fi mai frumos decât a face copilul fericit!