Tatăl lui tatăl joacă în colegii de clasă - recenzie, cheat coduri, bug-uri, secrete

Care este esența jucăriilor?

De îndată ce deschidem acest joc, suntem imediat întâmpinați de iubitul nostru "Button" (unul dintre personajele principale ale seriei). Copilul nostru are întârziere pentru matineu. Tatăl ei a adormit. Ce ar trebui să facă? La urma urmei, toate surorile ei sunt adormite. Trebuie să vă administrați și să faceți cel puțin câțiva pași pentru a încerca cumva să nu întârzii. La urma urmei, nici o fetiță nu dorește să-și strică reputația înainte de a-și întârzia prietenii.

Imaginați-vă cât de neplăcut este să veniți la o vacanță în care toți copiii se joacă, se distrează, primesc cadouri și veniți ultima dată, toată lumea vă privește - îngrozitor! Prin urmare, un bebeluș mic vrea să se îmbrace singur, dar pentru asta trebuie să găsești hainele potrivite, care, ca noroc, ar fi împrăștiate în toată camera.

Regulile jocului

Dar solicitările sub formă de săgeată vor funcționa numai atunci când se caută primele 3 lucruri, iar apoi jucătorul trebuie să facă față singură, fără ajutorul unei săgeți strălucitoare. Și dacă, cu toate acestea, în tulburarea pe care surorile din cameră le aranjate, nu puteți găsi lucrurile lui Pugovkin, atunci puteți recurge la indicii de ajutor.

În general, în această jucărie va trebui să vă confruntați cu mici dificultăți, să vă includeți imaginația și să ajungeți la finalul fiicei lui Daddy în Odnoklassniki, obținând cel mai mare rating. Nu există secrete sau bug-uri speciale în această jucărie, pentru că totul este elementar și chiar poate fi trăit.

Această jucărie flash, desigur, nu poate fi numită ceva din originalul obișnuit sau interesant. Dar să o joci, ca și în jocurile similare, este foarte posibil pentru tine, dar când absolut nu există loc pentru a-ți pune timpul, când nu-ți pare rău pentru timpul tău. Dacă vă place să rezolvați tot felul de puzzle-uri, atunci această jucărie este doar indirect potrivită pentru dvs., deoarece nu este nimic complicat în ea. Totul este normal, simplu și ușor. Fiicele tatălui în Odnoklassniki sunt un joc ideal pentru copiii de vârstă școlară primară, și mai ales pentru cei care, foarte mult ca și seria "fiicele tatălui". Este foarte colorat, strălucitor, cu o grafică bună.

Imagini (imagini, click pentru marire):