Suntem fotografi, tocmai am aruncat o privire la Kiev

Dacă înainte de solicitanții de fiorul făcut atacuri sporadice pe podul Moscova, care face legătura între malul drept, cu un zhilmassiva de dormit Troyeshchyna, acum podul sa transformat într-o atracție - aproape în fiecare zi, puteți vedea siluetele de oameni de pe partea de sus a structurii.

Extremele se urcă la înălțimea de 120 de metri pentru mărturisirile de dragoste, sărbătoresc aici zilele de naștere, mănâncă micul dejun și fac poze. Ei spun că urcă podul pentru senzații care nu sunt suficiente în viață. Și pe lângă locuitorii din Kiev acest loc a fost ales de către moscoviți și harkoviți - aceștia vin special pentru noi pentru adrenalină. În mod ciudat, principalii vizitatori ai podului sunt angajații de birou, inginerii, medicii și oamenii de afaceri.

Cu unul dintre vizitatorii obișnuiți la Moscova ne întâlnim la șapte dimineața sub frânghii metalice care dețin pasajul. Este pentru ei Yaroslav de 21 de ani, în viața de zi cu zi - inginerul unuia dintre institutele de cercetare, urcă la înălțimea de 120 de metri. Yaroslav afirmă că nu totul este atât de teribil.

"Dacă sunteți o persoană adecvată, în mod normal, credeți - nu veți cădea. La Kiev, nu am auzit de accidente. Dar în Rusia un tip a murit vara trecută. Adevărat, pe clădire. A fost un acoperiș de sticlă, în care a eșuat ", - spune Yaroslav.

Cucerirea podului Moscova la Kiev a devenit atât de mult un hobby pe care iubitorii de adrenalină nu-l cunosc deja.

"Anterior, eram familiar cu un anumit cerc de copii și acum - un adevărat pelerinaj la pod. În fiecare zi se urcă! Majoritatea persoanelor cu vârsta cuprinsă între 20 și 25 de ani. Recent, o fetiță de 17 ani a urcat, elevii 14-15 ani ", - spune tipul.

Yaroslav a decis să ne arate cum să urcăm pe pod. La o urcare mortală, a venit fără nici o unelte de alpinism - numai pantaloni sport, obișnuiți adidași și un rucsac în spatele lui. "Da, nu există nici un parașut în rucsac", râde Yaroslav. Singurul lucru necesar este mănușile, de preferință cauciucate.

"Pentru prima dată am venit aici ca examen. A fost toamna, ploaie puțin. Au fost cinci dintre noi. Am urcat în mijloc. Au oprit la jumătatea drumului să se odihnească, - spune Jaroslav, punând mănuși. - Sa uitat jos. Am simțit amețit și speriat. Dar m-am depasit si am urcat. Când, dacă nu acum? Și în vârf se întreabă deja cum să coboare. Sa dovedit că era ușor și rapid. Stați jos, împingeți-vă și mutați-vă. Acum vă voi arăta! "

Cu mâinile cu pumnii în emoție și cu frică pentru tip, am privit când a sărit pe fundul bărbatului și apoi sa urcat repede. Pentru totul despre tot - 10 minute. Soarele îi orbi ochii - Yaroslav practic nu era vizibil pe băieți. În partea de jos au trecut sute de mașini. Se părea că nimeni nu a observat un om mic pe un pod uriaș. Dar nu este așa.

"Acum două săptămâni am stat toată noaptea în vârful podului. Cineva ne-a văzut și a decis că sinuciderea urma să sară. Poliția a sosit. A trebuit să așteptăm o coroană profundă, am demontat când nu eram vizibili ", a spus Yaroslav, coborând aripile, ca pe un deal copiilor.
Pe șosea - cu alimente

Pentru Yaroslav Podul Moscovei este cel mai iubit. Spune că nu este chiar în tipurile de oraș, și sentimente: „La Moscova urca greement nu este împrejmuită, și de Sud, de exemplu, pe scări. Apropo, a fost tăiat, deci este aproape imposibil să urcați pe ea acum ", spune tipul.

Alunecarea pe benzile destul de alunecoase face foarte mult efort. "Este foarte dificil să vă rearanjați picioarele și mâinile sunt obosite, pe care le trageți în mod constant, ca într-un bar. Restul pe drum nu merge: tipii sunt foarte instabili. "Dacă țineți mâinile, pierdeți rapid puterea, deci este mai bine să nu vă opriți. Și când echipamentele grele trec jos, deasupra, ca un cutremur, totul se agită: atât podul, cât și stâlpii.

Lazyat la Moscova în momente diferite ale zilei, anului și nu întotdeauna să acorde atenție la vreme. În vara, asigură Yaroslav, structurile metalice nu se încălzesc suficient pentru a arde. Deci poți cuceri podul și în căldura zilei. Ploaia - nu este, de asemenea, un obstacol. Dar în timpul iernii, Yaroslav nu se aventurează să urce, dar spune că există băieți atât de nebuni. Cel mai preferat moment al zilei este răsăritul soarelui și apusul soarelui.

"Când soarele se ridică și se fixează, cele mai frumoase vederi sunt descoperite. Odată ce am urcat pe pod la o oră dimineața și am rămas acolo până dimineața. Cu ei au luat apă și sandvișuri, așa că au luat micul dejun la vârf ", își amintește Yaroslav.

"Printre cei care sunt aici - ingineri, contabili, medici, angajați în birouri, oameni de afaceri. Cineva pentru noile senzații cucereste podul, cineva în felul acesta scutește stresul de lucru. Eu, după ce am început să urc aici,

multe lucruri sunt mai ușor de tratat. Cu privire la unele probleme, care pentru alții pot fi semnificative, nu acordă atenție. Deși există teamă, mă tem de moarte. Cu cine să meargă, eu aleg și eu. Recent, o fată fragilă a cerut, am refuzat, pentru că am realizat că nu voi supraviețui. De asemenea, există oameni ciudați - poate, să facă ceva pe podul va dori, și apoi voi răspunde. La urma urmei, în caz de ce, nu există absolut nicio șansă de a fi salvat. Săriți în apă de la o astfel de înălțime - este ca și cum ați sări pe un pod. Și noi nu luăm asigurare cu noi. Este foarte lung, greu și inconfortabil ", adaugă tipul.

MAȘINI DE MÂINI DE MÂINĂ

Puteți urca podul într-un mod civilizat, de-a lungul scărilor. Dar aceasta necesită cheile de la intrare, care se află într-unul din pilonii. Și, în ciuda faptului că angajații „Kievavtodormosta“ de mai multe ori pe an, chiar schimba încuietorile de pe ușile, cheile vor continua să se plimbe în jurul orașului de la o extremă la alta.

"Soțul meu, anul trecut, mi-a făcut o ofertă pe Podul Moscovei. A fost seara, după muncă. Am plecat într-o oprire în mijlocul podului, ne-am dus la ușă și soțul meu ia deschis cheile. Și după ce am urcat pe pod, a întors cheile. Poate că a plătit cineva bani pentru el, nu mi-a recunoscut în detaliu. Dar se pare că cineva trece cheile, oamenii face turnuri, și apoi merge liber să se uite la punctul de vedere al Kievului ", - ne-a spus femeia de la Kiev, Elena.

Serghei Kievite, care a urcat de asemenea pe podul de pe scări, ne-a spus că a luat o piesă de la chei de la cunoștință și apoi a făcut un duplicat în chioșcuri.

"A sosit recent și există deja un castel complet diferit. Prin urmare, acum nu va fi posibil să ajungem acolo, dar nu vreau să risc risca să urc pe toate vârfurile ", a spus Serghei.

Unde exact cunoștința lui a luat aceste chei, tipul nu vrea să vorbească. "După ce jurnaliștii vor scrie despre asta, securitatea va fi pusă lângă pod. Și nu există astfel de locuri secrete în care să vă puteți petrece timpul. La urma urmei, în urmă cu aproximativ cinci ani, podul a fost în general deschis, "asigură tipul.

"VEZI LACRII - CALL THE POLICE"

Serviciul Podului Moscova este gestionat de compania de utilități Kyivavtodormost. Ei spun că, de îndată ce cineva urcă pe structură, sună imediat la poliție.

"Într-adevăr, aceste lasalschikov a devenit mai mult. Dar cazurile de cădere și leziuni, din fericire, deloc. De îndată ce vedem extremele - chemăm imediat miliția să fie îndepărtată de acolo. Ultima dată când am chemat poliția cam la o lună și jumătate în urmă, au luat doi băieți și i-au luat cu ei. Ce sa întâmplat după aceea, au fost eliberați sau amendați, nu știm ", ne-a spus CP.

Dar informația că unii oameni pot avea chei, refuză. "N-am auzit niciodată de așa ceva, doar că avem chei", au declarat oficialii

Teritorial, Podul Moscova se află în cartierul Desniansky. Poliția spune că în ultima lună au fost două apeluri. "Venim și dacă vedem că nu este o încercare de sinucidere, atunci nu reținem pe nimeni. Nu există infracțiuni ", ne-a spus ofițerul de presă al departamentului de poliție din districtul Desniansky, Yulia Davidenko.

Inginer Kievsoyuzdormostproekta Edgar Godik crede că extremele nu dăunează podului. "Băieții sunt de tip închis, iar podul este protejat de orice influență externă, inclusiv - și de persoana respectivă. Pentru a ajunge la detaliile mici, acestea nu vor funcționa. Asta aduce cu ei unelte electrice. Și șuruburile care pot fi deșurubate și din cauza căruia construcția va suferi, pur și simplu nu este ", spune el. Cuceritorii de la Moscova, la rândul lor, rețineți că serviciile comunale sunt bine uitam de pod. "Nu sunt fisuri si defecte pe ea, asa ca va dura mult timp", spune Jaroslaw.

Dacă nu aș fi fost doar un fisheychik pe cameră - ar fi un credit. Și așa că sunt prin Internet și știu personal cu rufele de acest gen, inclusiv rusă și ucraineană. Nu scrie despre dolobobism, până nu încerci singur. Pentru majoritatea de pe acest site, "patrulele" și "noapte pokatulki" sunt la extrem.

Nu aveți copii pe drum, dar pentru că pedepsiți pentru un motiv rezonabil, este din cauza lipsei de înțelepciune, băiete.