Somnul de pește

Salmon de pește. Pescuitul cu somon este un fel de pariu atunci când vă faceți pariurile și sperați pentru o mare victorie. Să vorbim mai întâi despre bani, deoarece prinderea somonului poate fi foarte costisitoare. Calitatea echipamentului potrivit și calitatea capcanei în sine depind de bani. Cu cât plătiți mai mult, cu atât sunt mai mari șansele.

Desigur, există excepții de la această regulă, dar atunci vorbim despre fericirea reală de pescuit. Fara noroc - nicaieri. Chiar și cele mai bune de pescuit de pe cel mai bun râu, cel mai bun timp este de a merge acasă cu mâna goală, așa cum sa întâmplat, de exemplu, cu legendarul nahlystovikom american Lee Wolfe pe Alta raul norvegian.

Pescuitul de aproximativ o săptămână costă aproximativ 5000 de euro și nu puteți prinde un singur pește! Întrebarea este: de ce plătesc? Răspunsul este foarte simplu: capturarea somonului este un pariu. Am pus banii mei pentru că am informat cu privire la râu, prinde în ultimul an, în ultima săptămână, am oferi informații despre vreme, nivelul apei, creșterea așteptată de somon pentru a depune icre și muștele necesare.

Dar nimeni nu poate să-mi spună dacă prind somonul. Cu toate acestea, vreau să câștig acest pariu, deoarece sunt un bun pescar și am o mână fericită. Am pescuit somonul de peste 20 de ani și am fost întotdeauna norocos. Ce se va întâmpla în continuare, va spune timpul. Un mare susținător al nivelării. Succesul în pescuit nu este cumpărat.

Somnul de pește

Somonul tuturor a pus în condiții egale: prim-ministru, dulgher, rege, învățător, bucătar; toate acestea pot doar pescui și speranța. Fiecare iubitor real de vânătoare de somon visează despre peștele lor. Și acest vis nu-l lasă nici în primăvară, nici în vară, nici în iarna, nici în toamnă. Deci a fost condusă. După ce un feribot liniștit traversează Marea Baltică, evenimentele încep să se desfășoare destul de repede.

De la Oslo trebuie să mergeți spre nord, examinând cu atenție fiecare fluviu și fluviu, acordând atenție nivelului apei. Nori in ceruri inspira speranta, iar soarele stralucitor este o ingrijorare. Mai aproape de cină, ajungem în cele din urmă la "propriul" râu. Excitația atinge punctul culminant. Când se dovedește că nivelul apei este bun, apa este limpede, temperatura este de circa 11 ° C, cerul este gri, salturile de somon, toți oftețând cu ușurință.

În ultima săptămână, 36 de pești au fost prinși aici - un rezultat decent. Deci, există o șansă de a câștiga un pariu. Pescuitul este ca un uitabil. În prima zi de pescuit, sunteți ca și cum ați uitat. Oboseala ia amploarea și chiar cel mai puternic pescar are nevoie de odihnă. După ce am ajuns în pat, dorm fără vise și până la următoarea prânz mă grăbesc deja spre iaz.

Piese turnate din timp în timp sunt tot mai bine. „Cordonul ombilical și zboară deasupra apei, există un“ sens“. Acesta este un alt punct pe care nu le pot explica. Tensiunea internă este amplificat, gândurile sunt concentrate pe unul, nici un plan nu fac nici un sens nici foame, nici sete, mișcările devin ușor și infailibile.

Somnul de pește

Aștept o mușcătură. Va fi, știu sigur. "Flerul" mă înșeală rareori. Apoi totul se întâmplă foarte repede. Imediat după turnare la ieșirea din somon din fundul aprovizionării, Red Templedog trage câteva metri de cablu din bobină și scade din apă. Primul somon norvegian. Și în acel moment, când corpul său argintiu încă plutea în aer, a strălucit involuntar gândul: voi fi din nou norocos?

Pariul a câștigat. După o mică confuzie, somonul începe să se răscoală. El se strecoară în josul cursului de apă, iar buclele se răsucesc. Deci, este timpul să alerg și eu, să nu las peștele să meargă prea departe. Dintr-o dată, situația este complicată, pentru că un alt pescar stă în apă pe drum. Dar reușesc, înainte de a ajunge la el, să opresc peștele și să-l trag ușor.

Mai puțini biciuiți, salturi și somon apar pe suprafață. De două ori încet să încerc să scap, și apoi o iau în mână. Primul somon se află pe țărm, în el sunt șase kilograme. Sunt pe partea de sus a fericirii. Pariul a câștigat. Restul nopții pe care o pescuiesc cu o lenevie. Această amețeală a succesului continuă de mult timp, și chiar am primit un comentariu din ghidul suedez că nu pescuiesc în serios suficient și dur.

Somnul de pește

Dar el se înșeală, am fost copleșit de calmul absolut. Mi-e dor de toate focurile de tabără și sărbătorile cu un grătar și vizitez apa în fiecare zi cel puțin 12 ore, sau chiar 15 ore. Ora oricărui. Un astfel de regim dă roade, am prinde un somon pentru trei polchasa.Srazu după miezul nopții primul pește prinde fly Sunray Shadow, dar după descoperire, ea reușește să scape de cârlig. Următorul film și altă mușcătură.

După o probhivaniya foarte dificil deasupra secțiunii rapide, țin coada unui pește de 8 kg alb-argintiu. Îl atârg lângă cortul meu și din nou mă duc în pârâu. Turnarea și mușcarea din nou! Această femeie va trage kilograme cu zece. I-am eliberat ușor - în noaptea asta nu am vrut să omor încă un pește. Cum de a prinde pescuitul de pește alba-învăța din acest lucru - postul.

Umplem tubul cu tutun și fierbem apă pentru cafea. Cu ea un lichior bun de lichior de cireșe și un bar de ciocolată va merge bine. Pescuitul nu este doar în picioare în apă, aruncat și de dumping, dar, de asemenea, se bucură de viața și frumusețea naturii. Acest lucru este, cel puțin, punctul meu de vedere. E ora două dimineața și deja luminează. Răsăritul meu se termină și din nou plec din pescuit pentru o vreme.

Alertă! Otter! Uneori îmi pescuiesc în gândurile mele, dar câteodată mă uit la peștele meu de pe țărm. De ce se hrănește așa? Sau mă scutură? Nu, pestii sunt roci. E ceva în mișcare! Mă duc repede și mă plimb de-a lungul apei până la țărm. O vidră uriașă, așezată pe picioarele din spate direct sub pește, îi smulge capul.

Somnul de pește

Trebuie să acționăm în mod decisiv! Predatorul era pe punctul de a începe sărbătoarea, dar eu, după ce m-am apropiat, am lansat o piatră în direcția ei. Se aplecă, apoi începu să alerge prin umerii uriași spre țărm, se aruncă în pârâu, traversă-o ușor deasupra secțiunii rapide și înota în amonte pe malul opus.

Ce noapte e! Aceste momente sunt amintite de-a lungul vieții și vreau să mai trăiesc din nou ceva de genul asta. Saptamana sa dovedit a fi foarte de succes, dar o singura speranta a ramas nerealizata. Am vrut să prind un somon tânăr din Atlantic, care a crescut mai întâi să se înmuiască în apă dulce. Extrem de fericit. Pentru mine, un astfel de somon era un vis prețuit.

Începusem deja să-mi pierd speranța când sâmbătă, ziua a șasea a pescuitului, un somon mic încă urcă în spatele tubului meu de zbor. A urmat-o câțiva metri, apoi sa scufundat din nou sub apă. Blue Charm, tocmai a alunecat, dar Lemon Gray la forțat să facă un salt. Apoi, totul era liniștit. Dar peștii de la mine nu sunt atât de ușor de scăpat.

Somnul de pește

Și când următoarea pistol Green Machine a zburat un mic val la parcarea lui, tânărul somon, ca un păstrăv, sa repezit la suprafață și sa aplecat. Împotriva tijei cu două mâini nu avea nici o singură șansă și era frumos să știi. Câteva minute mai târziu am ieșit din vad și m-am dus în cel mai apropiat magazin.

Am cumpărat un pahar de smântână, o bucată de unt și o pâine albă de pâine. În mașină aveam lămâi, sare, piper, o tigaie mică și o sobă cu gaz. Vinul răcit se găsea în sacul frigiderului. Saptamana a avut un mare succes. Un vis împlinit. Găsesc un loc retras lângă apă, unde am așezat o masă și un scaun.

Pentru a face somon pe o fileu este ușor pentru mine, pentru că nu este primul meu pește, așa de repede gustoase bucăți sunt deja prăjite în ulei fierbinte. Îmi scot o sticlă de vin, felie o lămâie și o mică pâine. Îmi place mai mult cartofii, dar am doar un arzător.

Câteva minute mai târziu, somonul este gata și voi mânca cu bucurie prima porție. În cele din urmă, visul meu despre o minunată vase de pește în sânul naturii, sub murmurul liniștit al râului, sa realizat. Pur și simplu spălau o tigaie atunci când două mașini cu englezi și belgieni mergeau pe un drum forestier. Au oprit lângă mine. Mai au totul înaintea mea, iar vacanța mea a trecut, iar eu îmi înțepesc tijele de pescuit.

Trebuie să puteți pune punctul în timp. Aseară am fost plin de crabi și m-am culcat abia la ora trei și la șapte dimineața a trebuit să mă întorc acasă. Nu dormi suficient, nu puteam conduce o mașină. A trebuit să merg la camping, să închiriez o baracă mică. După o odihnă, a călătorit prin Oslo, Göteborg, Malmö spre Odensee, unde și-a petrecut noaptea din nou.

A doua zi am ajuns în Germania cu somon afumat în portbagaj și cu vise de pescuit de iarnă. Mai puțin de șapte luni mai târziu începe un nou sezon de somon. Încă o dată, pescarii vor veni din țările îndepărtate în râurile nordice pentru a încerca să facă un alt pariu, unde câștigătoarele sunt somonul Atlanticului.

• Consiliile pescarilor experimentați 94
    Somnul de pește

Momelile Spinning întotdeauna la îndemână În cazul pescuitului cu filare suficient de des pentru a schimba momeala pentru a găsi cea mai bună eficiență de pescuit într-o anumită zi, chiar și o oră. Privitorii în apă pentru.

• Pescuitul de crap pentru boilies cu machiaj
  • Ce să prindă păstrăvul - zece "delicatese"
  • Sfaturile pescarilor experimentați 93
  • Pescuit pe Marea Neagră de pe țărm

experiența și realizările în domeniul pescuitului în Marea Neagră de pe malul lor a decis să împartă cu noi - Igor Gundica din orașul-stațiune Soci: „Acum zece ani, am fost convins că productiv toamnă de pescuit.

• Consiliile pescarilor experimentați 92
    Somnul de pește

Un pod pentru pestabilny de pescuit. Vrăjitorul pentru pescuitul cu un cadru din lemn nu este numai frumos, ci și practic, deoarece nu se scufunda în apă. Numai o rețea lungă împiedică momentul.

• Sfaturi pentru pescarii experimentați 91

Acul pentru pescuit În mod regulat, acul de cusut trebuie să fie cât se poate de ascuțit, dar pentru un ac de pescuit pentru pescuitul unui vierme, aceasta nu este doar o virtute. Nu este acul foarte ascuțit.

Cum să fumezi pește afumat fierbinte. În articolul precedent, am vorbit despre cum să fumezi pești într-un magazin de aburi portabil. În acest articol vom vorbi despre cum să faci un magazin de fumat la pescuit, în stoc.

Cum să fumezi peștele acasă. Cine nu-i place peștele afumat? Cred că nu sunt multe din acestea. Acum, vara câștigă impuls (în sensul creșterii temperaturilor) și pentru mulți călători.

Tija de alimentare. În primul rând, să ne amintim ce este. Alimentatorul este echipamentul de pescuit englezesc și, de asemenea, modul de prindere a peștilor cu acest lucru. Locul de nastere al alimentatorului este Foggy Albion si exact.

Momeala pentru pescuitul de iarnă. Gear "rocker" - un joc de iarnă pentru prinderea peștilor la adâncimi mari din partea de jos. Unde am inventat această abordare, nu știu, dar este foarte popular în Urali. "Rocker" în.

Salata de la șprotul Peștele se desprinde din interior și oase, se taie în bucăți mici, se presară cu suc de lămâie. Cartofii fierti tăiați în cubulețe mici, castraveți - felii subțiri. Ingrediente.

Viermi pentru pescuit. Viermele roșu, sau așa cum se mai numește - ploaie, se referă la subordinea viermilor mici din detașamentul Haplotaxida. Habitat - toate continentele, cu excepția Antarcticii. Cu toate acestea.