Sea urchins în Muntenegru

15 specii de pește și un număr mare de urci de mare și rămășițele acestora. Peștii nu sunt tropicali și nu sunt luminoase. până la sfârșit, și este timpul să ne mutăm în Muntenegru. Am alocat o zi întreagă pentru mișcare, am decis. Am condus de-a lungul coastei aproape întregul Muntenegru și am primit imediat o impresie superficială a coastei. În partea de jos a mai multor stele de mare, urchini de mare. fiul chiar întâlnit. percepția subiectivă, Muntenegru nu este. noi cochilii de armură. stelele de mare și scoici. Deci, în Muntenegru nu poți face fără societate. copiii au fost asigurați. În ceea ce privește nutriția, eu în Muntenegru este puțin leneș, deci câteva mese.

07/14/14 Yermolaeva Natalya

copii mici. Pentru mama. Deci - a ales Muntenegru pentru că: 1. aproape de zbor. 2. climă ușoară. recoltă veche. Poloneză pare. PRO că în Muntenegru nu există hrișcă și ceai deja cunoaște deja. Pat. prin creșterea leziunilor, a tăierilor din ferestre și a urinei de mare - chiar a început să se bucure. Plaja noastră a fost luată în considerare. scrie, voi răspunde. În general, opinia mea - Muntenegru nu este o țară de odihnă cu copii mici.

Muntenegru: De ce este scris titlul povestii. că Muntenegru este o țară de "loafers"? Înseamnă că poți adăposti pe urmele de mare. Cei care se tem de sărituri și se tem de arici. sunt angajate în săpături arheologice pe plajă, aici În nordul Muntenegrului există râuri: Tara și Piva. Se dovedește un fel de temă cu conținut redus de alcool), iar Aerul din nordul Muntenegrului este nerealist de delicios. Vreau să stau pe bancă și să respir, să respir)

Muntenegru. în pregătirea călătoriei mele în Muntenegru, sa dovedit că informațiile privind mișcarea independentă. Budva. Apa este curată, oricum și peste tot în Muntenegru (bine, poate cu excepția plajei slave). În general. frumos, prețurile sunt medii. În general, Muntenegru nu a observat o răspândire mare a prețurilor. Uneori. la care poți încheia cu o briză în 5 minute pe mare, am simțit blasfemie. Și aici. plaje. Se spune că aici sunt multe urne de mare. dar nu ne-am întâlnit. Doar catelusul de stelute :).

țările vizitate de mine, au adăugat încă trei: Ungaria, Serbia și Muntenegru. Total - șaisprezece. Observații, remarci, note și sfaturi pentru cei care s-au adunat în această țară minunată - Muntenegru. unde există un transfer la autobuzul sârb (autobuze) - se deplasează noaptea spre coasta Muntenegrului. drumuri, unde aruncă pe fiecare bătaie și Muntenegru cu serpentine abrupte. Plus foarte enervant. autobuzul a fost doar pe foc. Știi, pierderea în Munții Muntenegrului nu este foarte plăcută .... transparent, pești înot. Fii atent! O mulțime de urci de mare - poți să te rănești.

Trei ore de zbor, și de a trăi lung Muntenegru - Regina Adriaticii! Marea umedă briza împreună. Papuci nu au cumpărat ceva special, deoarece ierburile de mare nu au fost observate, iar masajul picioarelor este util. Chiar înaintea călătoriei, am citit multe despre Muntenegru și despre atracțiile sale, și deja am subliniat în prealabil. care plasează că doriți să vizitați din nou în Muntenegru abundă, și asta, în ciuda faptului că. a mers în orașul Cetinje. în trecut, capitala Muntenegrului. Cu toate acestea, acestea nu sunt deloc demne de remarcat. 1560 m, desigur uimitoare, în revizuirea întregului Muntenegru. spun ei, pe vremea cloudless chiar puteți vedea.

A adunat anul trecut în Muntenegru, din mai multe motive, nu sa întâmplat să plece în vacanță în general. Minsk este doar doi operatori majori în Muntenegru - Golden Mile și Smolyanka. La prima vilă sau în. fără șic, dar suficient de confortabil. În orice caz, în Muntenegru, nu aveți prea mult timp în camera dvs. Principalul lucru. 15 mii de locuitori), centrul industriei turistice din Muntenegru. Crăciun oraș: pe de o parte marea. Muntenegru este bine că în fiecare zi, nu este ca cea anterioară și că este profitabil (. Muntenegrului uimitor. Nu la fel ca și sărat. Înainte de a pleca am fost un morskihezhey puțin frică. De fapt, totul.

09/13/12 Zuev Alexey

MUNTENEGRU. odihna, asa ca am decis sa mergem la misteriosul Muntenegru. De ce "misterios"? Da, pentru că eu vorbesc. cele mai ieftine locuri. Da, am uitat să spun: doar o companie aeriană zboară oficial în Muntenegru. Îți voi spune ce impresie a făcut Muntenegru asupra noastră. Înainte de a pleca, Oksana a alergat prin Internet. zi am cumpărat pentru 3 euro o hartă mare a Muntenegrului. care ne-a ajutat să călătorească (despre asta - încă mai târziu: vrând-nevrând, voi compara Muntenegru cu Slovenia, care a fost, de asemenea, parte din fosta Iugoslavie ..

adunat în Muntenegru ... Și, spre rușinea mea, trebuie să recunosc, nu am auzit nimic despre asta. "... Dumnezeule, dar ce fel de țară este atât de frumoasă. Muntenegru. Sau poate vom merge acolo. Soțul: "Și am o lungă perioadă de timp. Muntenegru a venit să aterizeze pe golf - a fost uimitor de frumoasă. Tivat ne eliberează. o plajă de succes. Eu numesc orice plajă norocoasă din Muntenegru. pe care nu puteți merge în papuci. o panorama a plajei, Rafailoviches și munții maiestuoși. Acolo, în Muntenegru. toți munții cu o scrisoare de capital. ne întoarcem la oferta de excursii în jurul Muntenegrului. Într-un singur loc ne oprim și cumpărăm.

Zborul spre Muntenegru a fost posibil numai de la Moscova. Din păcate. Muntenegru a zburat de compania aeriană "Kuban". Boeing 737. Oamenii s-au chicotit nervos când. restaurantul "Kengaroo", și a ordonat spaghete cu reptile marine și kebab shish la grătar. Ce a fost. - cocktailuri din reptilele maritime 7-8 euro Prin urmare, Muntenegru este o țară cu automobile diesel. Sunt aproape 90% acolo. era deja întuneric. Dar, în general, nu am văzut pe nimeni în Muntenegru, toți călătoresc destul de bine.

Adriatic - roci, apă limpede, roci și arici de mare. Frumusețe! Plaja din Slovenia este cea mai convenabilă. Muntenegru a fost plăcut surprins de absența unei bariere lingvistice - toată lumea vă înțelege și înțelegeți pe toată lumea. hotel la nivel local. Îi plăcea. Ei înșiși au călătorit într-o călătorie maritimă de la dig până la St. Stefan și insula. În fiecare oraș din Muntenegru există un oraș vechi - aceasta este principala atracție. Muntenegru este mai convenabil să cumpere o carte SIM simplă, nu există mașini în oraș și nici hotelul nu. vacanta pentru orice gust si portofel. Personal, Muntenegru nu ma lovit imediat, dar mi-a plăcut în fiecare zi.

18.06.2009 Natalia Zhakun

o natură minunată, o țară interesantă - acele asociații pe care mi le provoacă țara Muntenegrului. excursii cu autobuzul spre vest, un autobuz către Muntenegru a călătorit din Lviv. Am ajuns de la Rovno. și Serbia în 30 de minute. Dimineața la ora 07.20 am fost în Muntenegru. Granița este foarte condiționată - nu. Tara este o priveliste incantatoare, cel mai mare lac din Muntenegru este Skadar (aproape nelimitat), deci. trece în bolovani în partea de jos, îngroșat cu cuțite și alge. Pe plajă se află șezlonguri plătite. ), un pulover de lumină sau un parasolar - astfel încât în ​​timpul călătoriei pe mare nu erați la fel de rece ca noi.

10/27/10 Alexander Shetler

Muntenegru. după întoarcerea, merită să auzi numele, și închideți ochii, imaginați-vă. ce-ce, și cu alimente în Muntenegru nu există probleme la toate - totul este proaspăt și gustos, putem alege doar. cu serviciu excelent - canoe "orașul vechi" cu un cal de mare pe panou. ... (Aceeași poarta, drept apă Minunata, diferite de pește, crabi grădiniță morskihezhey insulă, peșteri midii de piatră și prietena pestera a luat de acolo frumusețea minunată a paharului cu konechkami mare, broaște țestoase și pești, și eu - împreună.

km. în fața Orașului Vechi este un port foarte confortabil, cu iahturi de mare de un preț considerabil, suntem doar în cinema. Complexul, la fel ca multe alte clădiri din Muntenegru. foarte rău afectat, recuperarea sa. transparent, trecând la 10 metri în partea de jos, văd marea-urchini. Mograine nu le-a avut deloc, ci peștele. camera a spălat sarea de mare, a strâns valiza, a avertizat servitoarele că au lăsat lucrurile și.