Rutina mea sau ziua obișnuită

Tema traducere în limba engleză "Rutina mea":

Ziua mea începe dimineața devreme. Alarma mea sună la ora 7 și mă trezesc. Mă ridic, fac patul meu și du-te la baie pentru a lua un duș și pentru a-mi spăla dinții. Apoi mă duc la bucătărie să iau micul dejun împreună cu părinții mei. Pentru micul dejun, de obicei, am amestecat ouăle cu pâine prăjită și un pahar de suc de portocale. Părinții mei doresc să mănânc în mod corespunzător și să fiu sănătos, așa că în mod constant "mi-au văzut" ceea ce mănânc, când mănânc și nu mănânc și pentru cantitatea de fast-food pe care o consum. După micul dejun, mă întorc în camera mea, îmi iau servieta, mă îmbrac și mă duc la școală. De obicei, m-am plimbat, pentru că școala nu este departe de casa mea, dar uneori, în vreme rea, merg cu autobuzul sau tatăl meu se ridică.

La școală, de obicei, fac cel mai greu. De obicei, avem șase până la opt lecții, ceea ce este dificil, așa că am uneori obosit la sfârșitul zilei școlare. Când vin acasă de la școală, încerc să mă relaxez - ascult muzică sau sunt pe Internet. După cină, îmi iau câinele la o plimbare în parc. Întotdeauna așteaptă cu nerăbdare acest moment - lingându-mi mâinile, bătând coada și zgâriind ușa ca să o lase afară. După ce mers în parc, vin acasă și am cina cu părinții mei. Iubesc mese de familie - vorbim, râdem și discutăm evenimente care ne-au întâmplat în timpul zilei. Adesea îi ajut pe mama să spele vase, și este foarte fericită. După cină, mă duc în camera mea să-mi fac temele și să vorbesc cu prietenii în chat. De asemenea, uneori ajungem împreună cu mine sau mergem la o plimbare.

Seara, de obicei, ne uităm la televizor acasă, deși uneori mergem la cinema, teatru sau cafenea, dacă mama nu vrea să gătească. De obicei mă duc la culcare cu unsprezece.

Puteți descărca acest subiect unic în limba engleză acum:

Ziua mea începe dimineața devreme. Ceasul de alarmă sună la ora 7 dimineața și mă trezesc. Mă ridic, fac patul și merg la baie. Mă duc apoi la bucătărie să iau micul dejun împreună cu părinții mei. De obicei, am ouă prajite cu pâine prăjită și un pahar de suc de portocale. Părinții mei doresc să mănânc în mod corespunzător, astfel încât să mă dezvoltă și să fiu sănătos, așa că mă întorc mereu despre ceea ce mănânc, cum mănânc, când mănânc sau nu mănânc și cantitatea de alimente nesănătoasă pe care o consum. După micul dejun, mă întorc în camera mea pentru a-mi împacheta punga de școală, mă îmbrac și plec la școală. De obicei, merg la școală, deoarece este o aruncătură de piatră de unde trăiesc, dar uneori, dacă vremea este rea, iau autobuzul sau tatăl meu.

De obicei, studiez din greu la școală. În mod normal, avem șase până la opt clase pe zi, ceea ce este destul de dificil, așa că uneori mă simt foarte obosit după o zi de școală. Când mă întorc acasă de la școală, încerc să mă relaxez - ascult muzică sau navighez pe internet pentru o vreme. În după-amiaza, merg pe câinele meu în parc. Se pare că este înainte - se linge mâinile, își înghită coada și zgârieturile la ușă pentru a fi lăsate afară. După o plimbare în parc, vin acasă să iau cina cu părinții mei. Îmi place mese de familie - vorbim, râdem și discutăm diverse lucruri care s-au întâmplat în timpul zilei. Adesea mă ajut pe mama mea cu spălătoria. După cină, mă duc în camera mea și îmi fac temele la internet. De asemenea, ne întâlnim din când în când la locul meu.

Seara, de obicei, ne uităm la televizor acasă, deși ocazional mergem la cinema. De obicei, m-am culcat la 11 ani.