Recenzie album Slipknot

• cușcă
  • Cel mai rău album
  • Slipknot
Recenzie album Slipknot

După cum știți acest an, trupa Slipknot încă adus în minte ideea albumului de pe oasele fostului său jucător bas, iar acum hrană pentru viermi - Paul Gray, care a devenit un bas legendă (bine, pentru un ansamblu de fani și a fost revelația că trupa are un basist ). Discul a fost numit în mod corespunzător - .5: gri Capitolul (pur și simplu nu spun că nu există nici o relație, un album puteți asculta aici), cu toate că unii fani străini au început deja să numim această înregistrare .5: Homosexualilor capitol, da, bine, să fie acest lucru pe conștiința lor.

Albumul începe marșul său din compoziția "XIX", care este atât de plictisitor încât vreau să mă alătur lui Paul Gray. Și pe parcursul piesei "Sarcastrophe" vreau să stau puțin mai mult cu el, bine, și pe popsonny chanson "AOV" și rămân pentru totdeauna. Pe de altă parte, este posibil să se perceapă această înregistrare ca la circ sau acoperirea prelungită a „Vladimir Central“, cu o abundență de ebashilova percuție, care, potrivit unor indivizi, care seamănă vag om, este un element al muzicii de ponderare.

În cea mai mare parte, toată agresiunea lui Slipknot pe acest album este similară cu strigătele isterice pe puricii pisicii unui vecin. O afacere atât de lipsită de sens și nemilos, precum și de a scrie părți de chitară pentru acest grup. Deși în piesa "Killpop" au încercat să joace solo, dar ce contează dacă acești tipi își pot aminti doar măștile. De exemplu, în topul celor mai bune grupuri care poartă măști, s-ar afla în top zece. Și să fii una dintre cele mai mascate grupuri este onorabilă și profitabilă pentru afaceri.

În ciuda faptului că .5: Capitolul Gray este un album mediocru, are o funcție didactică, astfel încât profesorii tăi de școală ar aprecia acest record dincolo de laudă, pentru că te învață să rezolvi rahatul. Este diferit - tare, moale, lichid și, desigur, fosilizat, ca niște cântece de Slipknot, unde există o mulțime de cardan, în care drumul lor local pare să fi adormit.

Este interesant faptul că Joey Jordison și-a salvat sufletul în timp și sa scufundat de la Slipknot, gândindu-se probabil că a fost profund dracu 'să vadă concerte de elevi de grăsime agresivi. Și poate este deja futut să joace pe cardan, jucând împreună cu trilogii de chitaristi locali care par să fi învățat să joace instrumente la instrucțiunile primitorului. Pare foarte asemănătoare.

Un terci asemanator cu farfuria .5: Capitolul Gri este bine diluat cu tot felul de mufe ca "La revedere". În astfel de momente, înțelegeți că melodiile se schimbă și albumul se îndreaptă spre apogeul său. Și cântecele de pe .5: Capitolul Gray a primit multe, deja, 14! Și s-ar părea că acum cu asta, când pe 7-a deja futut? Puteți să-l opriți și nu veți pierde prea mult.

Recenzie album Slipknot

Krasava! A râs pentru ca stomacul din intestine să se rupă!)) Scris de la spital și alături de șapte mai multe cu aceeași minciună de diagnostic. Ei spun că au reușit să pună un plus pe ea, în timp ce ambulanța a sosit.

Mântuitorul este minunat. Este bine că ai dezabonat, dar am crezut că ești supărat pe mine pentru trupa noastră anterioară discuția Slipknot, dar văd că există, ești un adult :) Apreciez opinia ta ca opinia cu privire la orice Slipknot trupa de amatori.

Orașul Kurgan, mă voi întâlni!

În esență, nimeni nu poate face nimic. Așteptat.

În esență, există (probabil) cineva care să răspundă, numai: a) răspundeți la ce? pe flacăra dvs. sau de ce albumul / grupul este rău? b) puteți accepta critici constructive? c) uneori petreceți mult timp găsindu-vă și mestecați pe cine a publicat-o și, în schimb, obțineți nota epică "de șapte" d) de ce este imposibil să vorbim rău despre morți? despre toți cei morți nu pot, sau numai pe cei care vă plac? e) "violuri un ventilator de bandă de grăsime" spui așa, ca în cazul în care este ceva rău: D

Pentru a fi sincer, nu cred că Kage are vreo ură pentru muzicieni, poate, cu excepția câtorva reprezentanți ai scenei naționale, dar cine nu o are? ) Despre decedat este de acord cu Veronica, IMHO, acesta este un stereotip prost, ca și cum o persoană a murit, apoi a devenit un sfânt. Dacă o persoană era bună sau chiar un sfânt, atunci oamenii obișnuiți vor vorbi despre el și numai lucrurile bune, și dacă ar fi fost rahat, atunci există o opinie că nu este suficient să mori pentru curățire)

Îi sugerați că Paul Gray era o persoană rea? Mă întreb care este opinia. Nici tu nici eu nu îl cunoaștem personal, prin urmare, expresia "dacă ar fi fost rahat, atunci există o părere că nu este suficient să mori pentru purificare") este inutil aici.

Bine comandat deja un bilet;) Paul Gray tremura!

Și aici Paul Gray? Dacă sunteți în mod special despre el, atunci nu am idee ce fel de persoană era, așa că nu pot spune nimic despre el. Dacă da, atunci da. fraza este inadecvată, dar am vorbit în general.

În opinia mea, și tu ar fi bine să scrieți recenzii)

Mulțumesc, mă voi gândi :)

Asya, scrieți totul corect, dar de ce predica nu se răspândește la toți, ci numai la cei aleși? Și cum va învăța viața și va învăța o lecție, dacă nu așa?

Da :) A lovit pe sine. Ți-a luat nici măcar un comportament deosebit de demn, așa cum am scris deja mai sus. Dacă mi s-ar răspunde astfel atacul emoțional, aș arăta imediat. ^ ____ ^ Pentru că are talentul de a răscumpăra conflicte :) Și toată furia se va evapora instantaneu. Cum poți să fii supărat cu un astfel de drăguț? Nici unul: p