Prindeți peștii ruinari pe un șoarece artificial, un club de pescari

rândul său, abatere în minus în jurul valorii de cabluri goale, iar în caz de zbor „mouse-ului“, apoi a dispărut în pădure deasă, și, ca și pentru adâncimea și nu în toate locurile permise pentru a merge în cizme pe de altă parte, căutarea unui evadat „Bat“ Uneori este nevoie de o mulțime de timp. Obosiți astfel la miezul nopții, ne culcăm să dormim. Dimineața, după ce am adunat "șoarecii" zdrențuitori după pescuitul de noapte, ne-am așezat pe sfatul despre cum să fim mai departe. Au decis să coboare de-a lungul râului de kilometri 20-30 și să încerce să pescuiască acolo. Pentru taxe nu am observat nici un pescar - un aborigen care coborî pe râu, pescuind o tijă de pescuit plutitoare și o grayling.

Când a ajuns la parcarea noastră, sa dus pe țărm și a cerut să fumeze. Desigur, nu am ratat o ocazie de a ne interesa de captura, de viteza si de a cerceta cutia de pescuit. pe care le-a scos din umăr și a scos conținutul pe pământ. Baza capturilor a fost, în principal, boabe de până la 300 de grame, dar au existat, de asemenea, 4 lenchi de 2-3 kg. După ce a vorbit, ne-a sfătuit să nu mergem în jos, pentru că există puțină apă în râu, iar în partea inferioară este prea caldă, prin urmare, cu excepția minunii, este puțin probabil să prindem ceva. Toți peștii se află în partea de sus, unde curge un curent rapid și multe chei reci. La rândul său, i-am spus despre încercările nocturne de a pescui "mouse-ul". El a ajuns în interiorul hainei și scoase o bucată de „ureche“ de gri capac vechi soldatului, apuca abil o bucată cuțit de blană de formă triunghiulară, o împături, și ne-a înmânat o pâlnie. "Iată un" mouse "pentru tine. Mama ma învățat să pescuiesc în anii de după război. Am trăit fără tată, nu a fost suficientă mâncare, așa că am mâncat în principal din taiga. Mama ma luat noaptea pe râu, am tăiat o bucățică din aceasta de pe cârpă, l-am rănit pe un cârlig și am târât această creatură peste râu cu o tijă de pescuit. Aproape întotdeauna am prins Lenk peste și taymeshata. „După ce a încărcat în semn de recunoștință nativ unitate de țigări de brand, am spus la revedere de la el și se așeză la coaserea aceste“ minuni de soareci. "

Timpul de fabricație durează maximum 5-10 minute. Trebuie doar să tăiați o bucată de blană artificială de dimensiuni adecvate, să o pliți cu o pâlnie și să coaseți marginile. Apoi tăiați puțin unghiul conului și treceți o linie în această gaură. La capătul liniei se atașează teiul și mărimea acestuia este aleasă astfel încât partea inferioară a conului să nu acopere înțepăturile cârligelor. Conul cusut coboară de-a lungul liniei până la teiul propriu-zis. Totul este gata!

Înarmați cu "șoarece" pe traseul de lumină de 3 metri și unul dintre noi doar pe un telescop de 4 metri, am început să ne pregătim. Înainte de înmuierea "mouse-ul", astfel încât el a câștigat greutate, încearcă, ajustând lungimea liniei până la punctul extrem de casting. Acum, fără a privi (ca și noaptea), aruncând o mașină, "mouse-ul" se așeză la 10-15 cm de țărmul opus. Rămâne să examinăm locurile în care tufișurile și arborii atârnau în apă, astfel încât în ​​întuneric nu le-ar fi prins. După ce ne-am pregătit, am început să pescuim în mod obișnuit tijele de pescuit plutitoare.

Ei bine, asta e seara mult așteptată. Stingeți focul, pentru că ei au de gând să meargă la pescuit chiar de la acest loc (foarte important pentru pescuitul de noapte pe „Bat“ la reflecțiile de foc sau de masina farurile nu se încadrează în apă, în caz contrar, peștele nu se va lua. Ar trebui să existe un întuneric natural). Formăm o "coloană" - primul pescar a început turnarea și a fuzionat treptat în josul râului, când sa retras cu 15-20 de metri, au intrat în joc următoarele. Cantitatea de turnare ajustat destul de ușor, dacă râul este extins și stropi care se încadrează „mouse-ul“ definește ca „reducere sa“ a face 1-2 (sau mai multe) pas în apă, la o ușoară îngustându deșeurilor de pe mal. Efectuați o deplasare peste râu și cu o mișcare lentă a mâinii (înlocuiți rotația bobinei de spin cu această mișcare) "înotați" mouse-ul spre malul opus. Cablarea se face pe mal, pentru că de multe ori aderența este aproape de țărm, când se pare că "mouse-ul" vine deja pe uscat. „Coloana“ metoda de pescuit este foarte bun, pentru că nu este întotdeauna un pește apucă momeala de la un pescar în prima coloană, de foarte multe ori se întâmplă că primul doar pentru a șicana pește, iar muscatura este deja în urmă. După o anumită distanță, primul pescar pleacă de pe țărm, se întoarce la punctul de plecare și continuă pescuitul, urmat de următorul, etc. Astfel, drepturile nici unui pescar nu sunt încălcate, fiecare va fi primul și ultimul. Dacă într-un cerc de mușcături se oprește toată lumea din "coloana", ar trebui să oferiți acestui loc o odihnă cu o oră, mergând într-un alt loc sau doar relaxându-vă pe plajă.

Pescuitul nostru a depășit toate așteptările, până la ora 2 dimineața pentru trei, am prins aproximativ 30 (.) Lenok decent. Dar am vrut să plecăm.

Mouse-ul artificial vă permite să prindeți aproape întregul râu, și nu doar întinderi și gropi cu un curent calm. Mai multe Lenkov au fost capturate pe parcursul și în shallows, destul de încet, merge în jos, păstrați „mouse“ pe curs și conduce doar brațul stâng - dreapta încet „inotat peste“, ea de la o bancă la alta și înapoi din nou, că modul obișnuit de pescuit tradițional „Bat "Este pur și simplu imposibil.

Această momeală folosim pe râuri mici, timp de 7 ani și încă mai amintesc cuvintele fel de pescar - nativ și bucata lui de capac soldat cu earflaps, care ne-a dat atât de multe călătorii minunate de pescuit de-a lungul anilor.