Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Pe drum am trecut satul Malki, cunoscut peste tot în Kamchatka pentru izvoarele sale fierbinți. Lângă ei șoferii au devenit imediat animați și au început să-și amintească o mulțime de povești despre urși. Ei și-au amintit de faptul că în acest loc uneori urșii vin pe drum, răsfățați de turiștii de la izvoarele Malkin.

Apoi, absolut pe un drum gol apare o femeie pe bicicletă. Șoferii încep imediat să glumească - mâine vom merge, vom vedea un urs care mestecă o roată de bicicletă. Și mai mult în acest fel.

Am condus această doamnă, și după câțiva kilometri vom vedea - chiar lângă drum și stă urs săpat într-o grămadă de gunoi, și un pic mai departe în tufiș ascunde pui. Conducătorul auto a trebuit să oprească autobuzul - pasagerii nu sunt pur și simplu voie să conducă mai departe. Dar coborâți din autobuz nu a fost posibil - ursul ar putea fi pur și simplu agresiv.

Ne-am privit un minut, ursul sa uitat la autobuz și a decis să fugă de noi înapoi în pădure. Dacă întâlniți un urs în condiții naturale, atunci trebuie să fiți extrem de precaut, principalul lucru nu este să-l mâncați. Personal, mi-a fost frică să mă întâlnesc cu ursul în timpul șederii noastre în Parcul Klyuchevsky.

Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Natura din afara ferestrei seamănă mai întâi cu suburbii - copaci asemănători, dar numai din ce în ce mai sălbatice, iar pădurea este o bandă continuă de-a lungul drumului. Din acest peisaj monoton chiar începeți să vă obosiți.

Undeva în cea de-a 4-a oră a drumului pădurea a început să se subțieze și curând a apărut o câmpie cu câmpuri semănate. Am mers până la Milkovo.

Am mers la Kozyrevsk și datorită faptului că am convenit în prealabil cu privire la transferul către Parcul Kliuchevskoy, așteptam deja o mașină. Dar, literalmente, în acele 5 minute în care ne-am schimbat toate cele unsprezece rucsaci de 100 de litri, am fost atât de puternic mușcați că cel puțin fugiți de acești țânțari. Dacă știam în avans, cu siguranță aș cumpăra o plasă de țânțari.

În cabina din Gaza-66.

Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Despre țânțari, pot să scriu pentru o lungă perioadă de timp și cu un sentiment care, ca să spunem așa, a simțit toată condiția noastră.

Timpul a trecut noaptea și am decis să petrecem noaptea în casă - care se așeză pe bănci, care e pe podea. Înfășurat în sacul de dormit, am auzit o ușoară buziere lângă ureche. "În regulă", m-am gândit, "o voi trimite acum și apoi va fi o tăcere". Dar nu, uciderea unuia, a doua și a treia a venit la mine. "Hmm, bine, îi voi ucide, încă nu sunt mulți țânțari în cameră. Cina a fost fără ele și totul este închis în casă - nu pot veni de oriunde. "

O oră mai târziu, nu puteam să-mi închid ochii - nervi pe limite, iar țânțarii par peste tot. Toți au zburat și au zburat! Și mi sa părut că numai eu am astfel de probleme!
Dacă vă înfășurați complet într-un sac de dormit, acesta va fi fierbinte, altfel există o zonă mare pentru atacurile de țânțari. Pot să spun că nu am dormit deloc. Mai târziu, sa dovedit că alții aveau aceleași probleme.

Ziua 1.
În dimineața următoare am mers pe traseu și am început trenul de 18 zile. Nu era ușor să plouă ploaia și țânțarii care simțeau sângele. Până la mijlocul zilei am ajuns la punctul țintă. Fetele au început să pregătească prânzul și cina, iar băieții au mers să se adreseze uneltei la care trebuia să ne întoarcem în 9 zile.

Pe drum, a fost deschis un punct de vedere al dealului Kamen și Klyuchevskaya (care este cel din spate), dar nu am acordat prea multă atenție - nu ne-am cunoscut ce este, iar astfel de specii au dispărut repede în spatele norii.

Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Când am transportat uneltele, am intrat în câmpul de lavă. De fapt, acesta este un fel de batjocură a picioarelor - tot drumul în sus, în jos, în stânga, chiar prin pământul ars negru. Aceste câmpuri încep în cazul în care pământul negru este vizibil la distanță.

Foarte aruncată am aruncat într-o mică peșteră, apoi au umplut intrarea cu pietre și împrăștiate capsule de amoniac peste tot. Toate acestea sunt precauții pentru urs - nu vrem să venim pentru zabroskoy și să aflăm că toate animalele au fost furate, în acest caz ar trebui să terminăm urgent ruta și să mergem la civilizație.

Panta Flat Tolbachik este deja vizibilă în față, tocmai mergem acolo.

Plat Tolbachik Vulcan (Tolbachik, TOLBACHIK deal, Tuluach), a cărui înălțime este de 3085 m. Țintuit același defect ca Kluchevskoy.
Vulcan în faza activă este rar, dar pentru o lungă perioadă de timp. De 220 de ani, începând din 1740 privind erupția plat Tolbachik înregistrat doar 10 dintre ele puternice - doar 4. pauze semnificative între erupții violente - una dintre caracteristicile acestui vulcan.
Panta vulcanului este relativ superficială, uneori precipitantă, cu grămezi de blocuri unghiulare și libere. Interferează cu ascensiunea zăpezilor mici. Craterul se află într-o cavitate adâncă, plină de gheață și zăpadă; diametrul său este de aproximativ 2 km. În partea vestică a craterului se află o baie bine în formă, cu un diametru de aproximativ 300 m și o adâncime de 40-50 m.

Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Merita să ieșim mai sus, deoarece toate norii erau lăsați sub ea, chiar sub ei se udă puternic și nu era deloc confortabil. Să ne amintim aceleași țânțari, care dispar imediat ce dispare iarba verde.
Și vederile de aici sunt maiestuoase - vreau să mă opresc și să mă uit la distanță, uitându-mă la jocul de nori și lumină.

O explozie puternică a vulcanului Beer fără nume de pe peninsula Kamchatka a fost în mare parte neobservată, deoarece nu au fost morți. Cu toate acestea, în intensitate, se află în linie cu cele mai puternice erupții.

Strat Hot cenușă suprafață acoperită de 482 km2, zăpadă topită și format în vale uscată Hapitsa și văi situate pe pante de vulcani adiacente fluxuri rapide de noroi. Aceste fluxuri de spălat imens, cântărind sute de tone de bolovani și le-a purtat prin vale, mătură totul în calea sa. Copacii erau sfâșiați sau arși. La 3 săptămâni după erupția lui G.O. Ghivece gasit mii fluxuri de gaze cu fumarole emiși din suprafața unui strat de cenușă de 30 de metri pe o suprafață de 47 km2.
Piatră și fără nume.

Drumul către parcul cheie și urcarea unui toler plat

Ridicându-mă la etaj, eram foarte obosit, deși nu m-am dus prea mult la început (și acesta este cel mai dificil lucru), dar forțele au dispărut undeva. Am aruncat rucsacul în zăpadă și m-am așezat pe el. Și am stat acolo până am înghețat. Apoi m-am bucurat că am avut datoria pentru seara asta. A trebuit să gătesc cina - să săpat o zonă de bucătărie în zăpadă, să taie un topor de gheață, să fiarbă totul, apoi să toarne pe boluri și să alerg în continuare și să fac poze. În cele din urmă, am fost înghețat și am visat deja să urc în sacul de dormit.

Acum niște imagini la apus.