Curse autoturisme pe lacuri shatskie (cavaler, shatsk), călătorie în Ucraina, Ukrturizm

Traseul de călătorie: Kiev-Svityaz

Kiev - Zhytomyr - Novograd-Volynsky - Rivne - Lutzk - Kovel - Lyuboml - Shatsk -Svitaz

Toată lumea se confruntă cu o alegere: unde să meargă într-o vacanță regulată. Cred că aceasta este o problemă importantă pentru toată lumea, pentru că veți întâlni Anul Nou așa cum este și veți cheltui, probabil, și veți pleca - cum să vă odihniți și astfel va funcționa până la următoarea vacanță. Scopul principal al vacanței este impresiile și restul sufletului și corpului. De aceea am decis să mergem la Lacurile Shatsky, pentru că am auzit multe despre frumusețea lor și "neatinsă" de bărbat.

Atunci când întrebarea a devenit cu privire la alegerea de locuințe pe lacurile Shatskie, ideea a apărut: nu cautati nimic în avans, dar du-te direct la locul și acolo personal verifica opțiunile propuse. Aceasta este decizia corectă, dacă te duci în primul rând, dacă sunteți deja familiarizat cu cazul, atunci, desigur, mai bine pentru a face rezervări cu o selecție a celor mai bune locuri pentru ei înșiși, camere, apartamente, etc. (Cred că acest sfat se aplică nu numai pentru a se odihni pe lacurile Shatskie).

Într-o excursie la Lacul Shatskie am mers trei: eu, soția mea și copilul meu. Există două drumuri care duc la Lacurile Shatsky din Kiev - așa-numita "Varshavka" Kiev-Korosten-Sarny-Kovel (E373; M-07) - aproximativ 430 km. și ruta Kiev-Zhitomir-Rovno-Lutsk-Kovel (E40; M-06) - 475 km.
De la Kovel, traseul merge mai departe spre Lyubol (45 km.), Unde se face o viraj spre Shatsk (distanta de Lyubol-Shatsk este de 40 km).

Am ales cea de-a doua opțiune, deoarece, în primul rând, drumul este mai "civilizat" și, în al doilea rând, ne-am întâlnit pe drum, dacă este posibil, să vizităm obiectivele turistice.

La început, atunci când ne așteptăm să excursie, am crezut cu naivitate că distanța împărțit la viteza medie și va fi timpul nostru, dar de data aceasta, această formulă clasică a funcționat, pentru că viteza medie nu a fost cunoscut la noi. Am plănuit să mergem cu o viteză medie de 100 km. pe oră, dar sa dovedit că vom 75. În timp ce aproape tot timpul pe zonele Bol-mai puțin bune păstrat întotdeauna 120. Noi pur și simplu nu iau în considerare opriri, mese, grupuri sanitare, etc. Ca rezultat, am plecat la Kiev la ora 9:30, a sosit în sat. Svityaz la ora 18:00 - total de 8,5 ore. Destul de mult pentru 560 km.

Prin urmare, NUMĂRUL CONSILIULUI 1 - plecați cât mai curând posibil! Chiar la sfârșit, am petrecut 1,5 ore. Practic, a fost micul dejun, prânzul și gustări.

Prima oprire majoră a fost în satul Berezovka, la 35 km. de la Kiev, a fost restaurantul AUTO-GRILL Myslyvets Berezovka. unde am luat micul dejun. Totul a fost foarte gustos, iar cu o reducere de 15% este frumos. Am mers în meniul Strawberry și am gustat feluri de mâncare uimitoare. În cinstea zilei mele de naștere, am fost înmânată o sticlă de vin georgian în restaurant (este primită de fiecare persoană de naștere care are un atu) și într-o dispoziție atrăgătoare am continuat.

A doua oprire a fost la o dată Exact - am luat prânzul să ia cu provizii și o treime - 36 km de ruta Rivne-Lutsk din nou AUTO-afumătoare Myslyvets Romashkovka, care este situat într-o pădure frumoasă, cu un lac. Du-te spune că există un hotel și terenuri de tenis (doar 50 UAH pe oră) și un teren de fotbal / baschet și o saună și ... în general, opriți-vă și pentru a vedea pentru tine.

La intrarea în cartierul Shatsky (cea mai mare parte a acestuia este teritoriul rezervației naționale Shatsky), am văzut râul familiar Pripyat. Gândul, probabil la fel ca la Kiev, se dovedește că este - își are originea aici și se află chiar lângă Cernobîl. Iată un paradox: începe în apropierea unuia dintre cele mai ecologice locuri din Ucraina și se află în apropierea celor mai poluate locuri.

Prin urmare, CONSILIUL NUMĂRUL 2 - aflați în prealabil vremea înainte de plecare (cu siguranță ne-am uitat la Gismeteo și Meteoprog, dar au existat informații conflictuale și nu am sunat pe nimeni).

După ce am intrat direct în satul Svityaz, am început să căutăm un loc de odihnă, beneficiul aproape a fiecărei case și a cabanei este inscripția:

Am găsit mai multe opțiuni cu vedere la Lacul Svityaz. Imediat voi spune că mulți oameni întâlnesc ceea ce este necesar numai cu vederea lacului, dar de obicei astfel de locuințe sunt mai scumpe. În general, puteți închiria și la începutul satului, iar lacul doar merge, totuși nu va dura mai mult de 5-10 minute. La urma urmei, totul este aproape.

După ce a văzut câteva opțiuni din sat, am amintit că au auzit despre Pensiunea „Shatsky Lacurile“ și a decis să-l vadă. Când am ajuns acolo, am devenit convinși că Uniunea Sovietică a lăsat o amintire bună. Aproape tot corpul de pensii nu este în cea mai bună stare, iar valoarea euro în camerele renovate de locuințe 400-800 UAH. pe ONE persoană fără hrană. Ne-am uitat la camere în clădirea (min. 120 UAH. Pe persoană cu mese) și într-o casă de lemn (65 UAH. Cu mese) și a dat seama că în sat pentru bani ar fi mai bine de locuințe. Desigur, mai târziu am aflat că aproape în apropierea pensiunii se afla centrul de recreere „automobilist“ cu camere și prețuri decente și alte recreere, dar a fost aproape 20, iar ploaia a căzut, am decis să se întoarcă și să rămână în casă chiar lângă lac în apropiere cafenea "Sub Birches". Costul casei este de 100 UAH. noapte cu un frigider și un televizor. Dar facilitățile sunt în afara. Noi nu suntem confuzi ca „comoditatea“ au fost de o calitate excelenta si cu constanta la cald. / Rece. apă. Desigur, am putea alege și o mai bună (de exemplu, cu un duș și toaletă în cameră), dar ne-am gândit că cele mai multe ori ne va lipsi, și de ce avem nevoie pentru a cheltui bani pentru locuințe - cel mai bun divertisment și calitatea produselor alimentare. Este deja de ales fiecare individ, cine și ce își poate permite. Am văzut camere și apartamente pentru 350 UAH. pe zi și doar "euro" pentru 200 UAH pe cameră. Dar pe baza capacităților noastre, la acea vreme am ales "economia". Principalul lucru pe care a fost frumos - eram singur în casă, mașina era parcată chiar sub ferestrele de la lac 30 m.

Acum, hai să vorbim despre Lacurile Shatsky. Dacă am fost răsfățați de vreme în prima zi după sosire, atunci a doua zi a fost deja mai bună. Și cel mai important, am văzut ce lacul Svityaz. O astfel de apă pură nu am văzut nicăieri în Ucraina. Intrând în apă în jurul gâtului meu (înălțimea mea este de 186 cm), am văzut complet degetele de la picioare. La toate acestea, într-un lac este o mulțime de pești, lacul are în structura mai multor elemente de argint și are efect de vindecare, iar pielea după baie este foarte moale. În general, mulțumim lui Dumnezeu pentru Ucraina și pentru minunile sale naturale!

Chiar mai mult, am fost surprinși când am condus în jurul lacului Svityaz pe de altă parte (a activa tractul Ridge 2 km. Route Shack-Food-Brest) și a constatat că există 68 de centre de recreere cu o varietate de condiții. Mare plus aici este faptul că în partea de jos este, așa cum am spus, există o parte a argilei albastru si apa par chiar mai transparente decât în ​​apropierea satului Svityaz și plaja mai bine îngrijit. Prin urmare, suntem în ultimele trei zile de la lansare a venit în dimineața din satul Svityaz aici (7 km.) Și scăldat aici. De asemenea, imediat găsit un loc în care au mancat, foarte gustoase și nu deloc scump 25 UAH. prânz sau cină pe persoană imediat lângă parcarea de la centrul de recreere "Svityaz-Center". Închirierea de bărci și catamarane - 20 UAH pe oră

Lacurile Shatskie. Putere.

Am mâncat uneori în cea mai apropiată cafenea "Sub Birches": supa-borsch 6-9 UAH. Plov 16 hrv. și așa mai departe. uneori înșiși - gătit pește pe grătar (fiecare om are gratare).

Cafe-restaurantul "Zajezhy dvor" din Shatsk lângă piață - preparate excelente și prețuri scăzute pentru un restaurant. Puteți mânca la centrele de agrement, înregistrând o alegere: mic dejun, prânz sau cină. În cazul în care am mâncat (baza "Svityaz-Center") - mâncarea a fost excelentă.

Ce puteți vedea

În timpul celorlalte am vizitat:
• Lacurile Pesochnoe (centru de recreere Lesnaya Skazka) - la 8 km de Shatsk (traseul Shack-Food). Un frumos lac cu apă limpede, situat într-o pădure pitorească, o plajă frumoasă și mare, ambarcațiuni / catamarane.

• Lacul Lucifer. Al treilea cel mai mare lac. Acesta este situat în Shatsk. Frumoasă, dar mai potrivită pentru pescuit (aici este pescuitul). Nu există locuri pentru a înota, pe țărm sunt adesea pășunate de vaci
• Lacul Peremouth. Este în pădure. Frumoasă, dar înverzită cu stuf. Un loc de pescuit.
• facilități de echitație în sat. 2 km de la Svityaz. Puteți merge un cal 100 UAH. oră adult și 15 UAH. oră pentru copil (pentru un cerc pe un ponei).
• Nu am ajuns la Lacul Pulemetskoe, din cauza drumului dificil de la piatră, care este extremă și nu se tem de tremur, poate conduce.
• Există o mulțime de afine, dar există țânțari. Ei spun și oprit nu le ajută întotdeauna
• Piata Shatsky are aproape totul, lucrarile de miercuri, vineri, duminica.
• Spălați singurul supermarket «Nash Kraj» - acolo veți găsi o selecție largă de toate necesare
• De asemenea, puteți vizita orașul eroic din Brest (dar, din moment ce nu aveam documente cu o fotografie despre copil, nu am mers).

Lacul Shatskie este cea mai bună vacanță de familie cu copii

Pentru familiile cu copii există condiții bune: natura excelenta, apa limpede și curată în lac, apă de adâncime mică (pentru a merge pe centura ar trebui să treacă min 100 m.), O varietate de fructe si boabe, precum și bărci / catamaran, slide-uri și leagăne.

Pescuitul pe lacurile din Shatskie

"Stafide de odihnă"

• Donuturi - acestea sunt vândute la 4 UAH. cu umpluturi diferite la fiecare pas, mai ales pe plajă. Aceasta este o farfurie specială a Lacurilor Shatsk.
• Saltele - deja în ochi, care se învârte de la saltelele gonflabile ale companiei INTEX, sunt doar peste tot!
• Ciclopeianiștii pe drumuri - CONDUCEREAZĂ CU ATENȚIE, conduc în mijlocul drumurilor așa cum doresc și adesea nu acordă atenție mașinilor.

Prețurile - numărul 3 al Consiliului - aproape tot ceea ce puteți cumpăra sau închiria poate fi mai ieftin aproape de două ori, așa că uite, cere, afacere! Au verificat pentru ei înșiși - au cumpărat taranka, lemn de foc, afine, etc. De 2 ori mai ieftin și patinaj pe o barcă pentru 10 UAH.

Peste 30-35 UAH / kg - stiuca, tench, biban, anghilă, etc.
Afinele -10-15grn. 1 l
Capsuni 45 грн. galeata mare
Zmeura - 15 UAH. 1 litru.
Lemn de foc - 10-20 UAH. buchet
Barci / catamarane - 10-25 UAH pe oră

Un alt sfat numărul patru. când alegeți un loc pentru a încerca să identificați sursele de iritare: zgomotul mașinilor, următorul joc muzical, cântând broaștele, țânțarii, posibilele sărbători mari etc. și altele asemenea.

Cei care iubesc să viziteze obiectivele turistice spun că pe drumul spre Kiev ne-am zaehli la Lutsk și am vizitat castelul Lutsk și în așezare. Olyka unde au vizitat Radziviliv Residency. Au vrut să se oprească la Mănăstirea Korețki și la Muzeul Cosmonautic din Jytomyr, dar pur și simplu nu era suficient timp, într-o zi nu poți să-l găzdui.

Și când am ajuns la Kiev, am vrut imediat să mă întorc și să spun sincer, puțini oameni pe care i-am întâlnit și care urmau să vină din Lacurile Shatsk nemulțumiți.

P.S. Alte fotografii pe care le puteți vedea în secțiunea galerie foto - Lacurile Shatskie

Călătoriți în jurul Ucrainei UkrTourism - odihna pe Shatskie Ozerah (Svityaz, Shatsk)