Cum am mers să vizitez fata

Am întâlnit o fată. L-au familiarizat cu ea în VK. Văzând statutul trist, mi-am dat seama că aceasta este o scuză pentru a scrie, a mângâia și poate începe o cunoștință.

- iluminarea lunară a operatorului centrului de apeluri.

- la vînătoare, în vară, a suflat paturile respirației părinților ei în zonă. Adică, întâlnim prost și ne cunoaștem într-o cafenea, ca niște "oameni albi" obișnuiți, pe care nu am putut.

Am făcut-o, astfel, nu dispera, a așteptat până în vara este de peste si Mașa de la fel de mult ca nouă luni va fi meu veni doar pentru a mușca granit științei înapoi la Irkutsk.

Dar într-o zi, când aveam o zi liberă, soarele strălucea stralucitor, păsările cântau și nimic nu prefigurează necazuri, Mary mi-a spus:

Cum am mers să vizitez fata

Apoi am adus conversația la o glumă. Ceva ca "Nu m-am săturat să văd 250 de km de dragul cunoașterii". Am discutat unde voi petrece noaptea, dacă vin și închid subiectul.

Cu toate acestea, nu aș fi scris această poveste acum.

M-am gândit cum să ajung acolo. Am hotărât că ar fi prost să urci în autobuz și să devii prea plictisitor de la locul la loc. Am ales opțiunea de 180 km în tren și apoi 60 km pe drumul de pe șosea. Pentru 60 km - gunoi, 3 ore de pedalare sau chiar mai puțin.

Adunat, ca de obicei a luat toate necesare și a plecat.

Atins de un electron la postul dorit, am ora 19 seara, aerul respirat de țară, a mâncat bar și a început să pedaleze la rotirea dorită de 10 km pe autostrada.

După aproximativ 30 de minute, am plecat și am înghețat. rândul său, a fost ucis pe drum, în coșul de gunoi, acoperit dacă drum cu pietriș, sau caldarîm 15-20 de centimetri, iar în fața mea de așteptare pentru 50 de kilometri de această oroare cu Marishka la sosire, care nu știa că vin, și că nu am văzut nici măcar o dată în viață.
"O întrebare de gunoi, o să mă duc mai încet și apoi poate că drumul va fi mai bun", am crezut naiv atunci.

După cum îmi amintesc acum pe cei 50 de kilometri, au existat 4 sate, cu o distanță între ele plus / minus de 10 kilometri. Bineînțeles, am nevoie de ultimul pe malul Angarului.

Drumul nu a devenit mai bun. Mai mult, a trecut prin pădure, nu exista nici o bordură ca atare, nici pădure, nici pietre. Am mers puțin mai repede decât viteza unui pieton. A încercat de mai multe ori pentru a accelera la viteza normală de croazieră - nifiga buchiseală de pietre de pe volan a fost astfel încât 5 minute comparabil cu o zi plină de muncă puncher.

Și astfel, când a trecut penultimul sat, s-au întâmplat înaintea ultimilor kilometri. Am crezut că nu se poate întâmpla nimic. M-am înșelat.

După încă 5 kilometri m-am oprit pentru a evalua situația.

În principiu, nu mă tem, dar e chiar pzdts)) Aceste sentimente încă mai amintesc)

Totul era deja mai banal și plictisitor. Am ajuns la ora 2 dimineața, Masha mă aștepta (în prealabil, la aproximativ 12 am mărturisit neintenționat că am fost deja acolo). Cunoscut cu baie 2 x 1,5 metri. Au trecut ore până la trei. Și dimineața, la ora 9 dimineața, m-am hrănit și m-am întors pentru că mi-a fost frică de Batu și n-am vrut să mai arunc paturile pe care trebuia să le intru în oraș.

Cum am mers să vizitez fata

În general, dacă citiți acest lucru, Masha de la OOO, salut pentru tine))))
P.S timpul mesajelor nu arata, este necesar -5 sa ia in considerare, apoi am trait in Irkutsk, acum m-am mutat la Sankt-Petersburg pentru munca, contactul mesajului cu timpul local prezinta.