Albastru Tuva (povestiri mici) - Snegirev Gennady Yakovlevich, p.

CELE MAI BUNE REFERINȚE DESPRE CĂRȚI

O carte minunată. Nu-i plac doar pe naziști.

I-am citit toate cărțile! Un om grozav, mi-a schimbat radical viața.

Cartea UTILIZAREA. Este păcat că în Rusia există puțini oameni care au citit.

Albastru Tuva (povestiri mici) - Snegirev Gennady Yakovlevich, p.

RANDOM WORK

Asta este, totul a fost, o dată,
(Pentru un timp în față - un pic!)
Mi-a plăcut mama soldatului meu
Și era un soldat îndrăgostit de un mastak.

A invitat-o ​​la un dans
Și a dansat foxtrot cu ea,
Și mi-a făcut o amintire
Despre dragostea lui față.

Vârsta soldatului în față - rapid:
O mină rătăcită, baionetă, plumb

31 iulie 2010 - 14:56
Vladimir Vanke

Vrei să apară aici munca ta sau rima ta preferată? adaugă-l!

Privit prin binocluri - balena de spermă! Îndoit îndoit, coadă arătată peste valuri, dispărută. Un alt scufundat, al treilea. întreg turma.

Bomboanele de balenă înot în sudul mării. Înotau din Marea Chukchi și din coasta Kamchatka. Este deja toamna acolo. În mare, plutesc verde flores și vulcanii noaptea iluminează norii cu o flacără roz.

P R O P I N G I N N IN

Lângă Antarctica, din Africa, există un mic insulă. Este stâncos, acoperit cu gheață. Și plutele de gheață plutesc în oceanul rece. Peste tot există stânci abrupte, doar într-un singur loc, țărmul este scăzut - este o plajă de pinguini. Din nava ne-am descărcat lucrurile pe această plajă.

Pinguinii ieși din apă, aglomerându-se în jurul cutiilor. Alergând în pungi, plângându-i și strigând cu voce tare, vorbind: nu au văzut niciodată lucruri uimitoare!

Un pinguin își strânse sacul, își înclină capul într-o parte, se ridică, se gândi și îi spuse cu voce tare unui alt pinguin. Un alt pinguin, de asemenea, pecked sac; au stat împreună, s-au gândit, s-au uitat unul la celălalt și au strigat cu voce tare: "Carr. Carr."

Mai sunt încă pinguini din munți care au fugit să ne privească. Mulți dintre ei s-au adunat, în spate pe presă din față și strigau, ca pe piață. Bineînțeles: pentru prima dată au văzut oameni și toată lumea vrea să urce în față, să ne privească, să pună punga.

Deodată aud: în spatele unor dansuri.

Am avut o placă mare de placaj. Stătea pe pietre, iar pinguinii îl dansau. Pinguinul va alerga de-a lungul placajului, se va întoarce, va alerga din nou, și chiar va avea o laba! Coada cotidiană - toți doreau să danseze.

Un pinguin alunecat pe un placaj neted și pe burtă a condus, alții au început să cadă și să se rostogolească.

Întreaga zi au dansat pe placaj. Nu l-am curățat. "Lăsați-i, cred, să se distreze, probabil că se bucură că am ajuns."

Seara, pinguinii au format o linie și au plecat. Un pinguin sa uitat la mine și a căzut în urmă. Apoi, el a prins cu ceilalți pinguini, dar nu a putut ține pasul, pentru că se uita la mine.

Stau pe o stâncă și mănânc pâine. Și pinguinii mă apropie și mă uit în gură - nu înțeleg ce fac. Sunt foarte curioși.

Seara, am atârnat lavetul de pe scânduri. În timp ce l-am bătut la bord, un pinguin stătea și privi atent, chiar dădu din cap.

Dimineața am ieșit să mă spăl, dar nu la chiuvetă: s-au adunat o mulțime de pinguini. Apa se scurge din chiuvetă, iar pinguinii stau tăcuți în jurul tău, se îndreaptă spre o parte și asculta picăturile care se sfărâmă de pietre. Pentru ei este, poate, muzica.

Odată în cort am aprins o sobă Primus. Primus face un zgomot. Nu observ nimic.

Vroia să iasă din cort și nu putea: pinguinii s-au aglomerat la intrare, au ascultat soba Primus. Am încălzit ceaiul și am oprit soba Primus.

Pinguinii țipau și începu să strige. Vor să audă mai mult. Le-am pregătit exact așa - lăsați-i să asculte.

Pinguinii nu sunt doar curioși, erau printre pinguini și luptători.

Un pinguin a trecut prin cortul nostru și a fugit într-o cutie goală. Trestia a sunat.

Pinguinul sa întors și a zburat din nou. Inelele de tun, pinguinul strigă la el și bate cu aripi.

Trag pinguinul din cutie și îmi mușcă mâinile, se înfurie.

Dar cel mai rău lucru a fost să dai apă.

Mergeți pe drum, dar vă este frică.

În spatele pietrelor trăia un bătăuș de pinguini. Mereu mi-a așteptat și sa aruncat. Își bate ciocul în cizme și mușcă, își bate aripile.

Când m-am dus la apă, am luat o boabă cu mine. Ca un ticălos, o să-l zboară. Era foarte frică de ladă.

Mă duc o dată pe insulă, aud: pinguinii plâng pentru pietre, își aruncă aripile.

Este vânt peste ei, vrea să ia un pinguin.

Skua este cel mai important dușman al lor pe uscat.

Dacă pinguinul se îmbolnăvește sau cade în spatele altora, skua îl trage în lateral și mușcă la moarte.