Recenzii ale filmului "plătiți altul"

Un tânăr-fiu la tatăl a venit și a spus o prăjitură "John Bon Jovi - bine, Modern Toking - rău". Aici totul este invers. Nu fiul, iar fiului, dependentul de tată, John Bon Jovi, revine. Oricine ar fi fericit pentru el, chiar și un dependent de droguri. Dar nu, copilul în vârstă a ales un tip cu aceeași față slabă ca Dieter Bohlen. De câte ori a promis că nu îl va urmări pe Kevin Spacey. Există un film minunat "American Beauty", și nu mai există nimic. Helen Hunt joacă în mod constant niște femei nenorocite, așa că nu vreau să plâng, ci scuipă. În general, filmul este un parașut complet, pentru familie

De ce se confruntă cu tot filmul se termină cu un rahat? Iartă-mă, meu cititor francez brav. Acest film este teribil! nedreptate teribila! Și totuși, eu nu pot opri un sentiment de furie, care a cauzat acest film, și chiar și tastatura este tot ud cu lacrimi. Cu toate acestea, filmul este perfect.

Aceasta este o poveste despre cum un băiat de unsprezece ani a vrut să schimbe lumea. El a venit cu un sistem foarte simplu și eficient de fapte bune, care a salvat multe vieți. A salvat pe cei dragi, pe cunoscuți, pe străini, dar nu la salvat. Ah, dacă toată lumea de pe planeta s-ar fi făcut o treabă bună în raport cu cel puțin o altă persoană (să nu mai vorbim de trei) - vom trăi în paradis. Dar utopia, pentru că și utopia, este imposibilă. Nu, teoretic, toate acestea ar putea funcționa cu adevărat! Dar aici e problema - lumea noastră a putrezit până în măduva oaselor, și nu era nimic de făcut cu privire la aceasta. Și este vorba de oameni care se tem să schimbe ceva. Cu toate că de multe ori trebuie să facă doar un pas în direcția corectă și se repetă încă o dată, dacă ai greșit dintr-o dată.

Și totul a început cu sarcina școlară obișnuită. Din primele minute ale filmului, am visat un astfel de profesor. Cât de mult la fel în viața noastră depinde de cine, când și cum ne întâlnim, cu care ne duce destinul. Da, viața nu este un lucru ușor, dar totul este în mâinile noastre. totul depinde numai de noi, de acțiunile, deciziile, gândurile și dorințele noastre. După cum a spus marele Nike: "Doar, fă-o!"

Am încercat, dar nu a mers. Mulți se tem. Îi este frică să creadă că lumea poate fi schimbată. Acum cred că lumea nu este așa de rahat. Dar nu este ușor să recunoaștem pe cei care sunt obișnuiți cu ceea ce este. Nu vor să schimbe nimic. Își ridică labele. și apoi pierd.

Să nu ne temem! La urma urmei, putem câștiga!

Jocul "De trei ori trei teme." Vă mulțumim pentru sfatul cheshir117 Ne pare rău, nu a lucrat: (Aparent, acest film nu este deloc.

Nu-mi pasă de evaluare. Am vrut să schimb lumea ... Și a schimbat-o. Ar putea.

El îi ajută pe cei fără adăpost, primul său pas poate să nu aibă succes, dar a făcut o încercare de a schimba lumea. Și nu este doar o încercare, a funcționat! Un dependent de droguri a ajutat pe cineva și chiar el crede în "plătiți altul".

De fapt, nu este greu să ajuți pe altcineva. Pentru a ajuta pur și simplu, fără a cere ceva în schimb pentru tine, ci doar invers, cere-i pe altcineva să te ajute. Nu este necesar să dai cuiva o mașină sau să dai bani. Poate cineva face pace, cineva spune examen, dacă el nu știe răspunsul, să ia un animal de companie de la un adăpost, dacă nu aveți alergii și-l cel mai fericit pisica sau caine din lume, sau suficient pentru a zâmbet te face și ai făcut o bună .

Îmi place cu adevărat Kevin Spacey, el a fost unul dintre motivele pentru care am vrut să mă uit la acest film. Se joacă foarte bine. E doar uimitor. Îl ador. Și vreau să văd cât mai multe filme cu participarea lui posibil.

Helen Hunt este uimitoare, foarte frumoasă, frumoasă, incredibil de mulțumită, are un rol excelent. Cât de emoționată și-a tratat fiul.

Haley Joel Osment este un băiat incredibil de talentat, care privește în ochii lui sincer vrea să meargă și să plătească înainte. Îmi amintesc de el și din Inteligența Artificială. Pur și simplu radiază bine. Fără îndoială rolul său cel mai bun.

Bordul a mers din cauza mamei, pentru că este foarte curajoasă. Și mulți se tem. Îi este frică să creadă că lumea poate fi schimbată. Înțelegi? Acum cred că lumea nu este așa de tare. Dar nu este ușor să recunoaștem pe cei care sunt obișnuiți cu ceea ce este. Nu vor să schimbe nimic. Și își ridică labele. Și apoi pierd.

Nu vreau să-mi ridic labele și să pierd, vreau să încerc să fiu amabilă. Și cel puțin puțin ajutor oamenilor.

Desigur, merită să urmăriți acest film. Poate că ne va împinge la acțiune.

Aceasta este o mică capodoperă cinematografică. Nu știu unde se uită criticii, dar filmul este vrednic chiar și de nominalizarea la Oscar. Totul a început cu faptul că noul cadru didactic le dă elevilor din anul al șaptelea o sarcină de un an. Ei trebuie să vină cu ideea de a schimba lumea și ao aduce în acțiune. Ei bine, ce se poate gândi un copil în 11 ani? Desigur, mai ales au fost câteva fantezii din copilărie. Dar Trevor a ajuns la sarcină cu seriozitate maximă. El a inventat un lanț de bun și a încercat să-l execute. Ideea este că a trebuit să ajute trei persoane, fiecare dintre ele la trei persoane, etc. Ideea lui ma impresionat, dar eu sunt încă un sceptic, așa că am fost solidar cu profesorul. Este doar o utopie. Deși teoria pare a fi cu adevărat frumoasă. Deci, puțin Trevor a întâmpinat dificultăți în practică, dar el nu a renunțat. Și ma lovit. Dacă fiecare dintre noi ar fi avut un astfel de entuziasm și dezinteres, atunci lumea ar putea fi mult mai bună. La urma urmei, în copilărie am fost cu toții mult mai buni. Nu-i așa?

În plus față de lanțul de bine, există multe alte drame. La urma urmei, dacă o persoană are nevoie de ajutor, atunci are probleme. Și fiecare dintre aceste probleme mi-a atras-o în felul ei. Mai mult, ceva mai puțin, dar există multe momente emoționale puternice. Mulți oameni condamnă mama lui Trevor. Poate că întotdeauna faceți totul bine, dar muritorii obișnuiți au proprietatea de a face greșeli și nu învățați toate din greșelile lor. Da, cu siguranță nu pretinde că este o mamă ideală, dar, în același timp, i-am înțeles motivația. Și uneori, când se pare că ați ajuns în partea de jos, este foarte important să aveți o persoană lângă dvs. care să creadă în voi. Copila ei a făcut-o. În mod separat, voi observa povestea nebună a profesorului. E groaznic. Am avut o bucată dreaptă în gât când mi-a povestit despre cicatricile sale.

Și sfârșitul este în general drept la lacrimi. Deci vrei să-l discutăm, dar el nu le place să vină peste în comentarii cu privire la spoilere pentru final, așa că voi încerca să-și exprime opiniile cu tact. În general, sfârșitul mi-a atras puternic. Mi-ar plăcea un alt scenariu? Poate. Dar apoi filmul ar deveni o poveste utopică. Și în această finală au arătat realitățile lumii noastre dure. Este păcat că totul sa terminat. Dar nu am inventat regulile vieții și, aparent, nu trebuie să le schimbăm. Toți actorii au jucat la cel mai înalt nivel. Din nou, favoritul meu Kevin Spacey a lucrat ca educator. El joacă astfel de roluri foarte mult, pentru că în el există o carismă, care ar trebui să fie în fiecare profesor bun. În momente dramatice, a fost blestemat. Și lacrima lui lacrimă a fost supusă. Există actori cu adevărat talentați! Haley Joel Osment este doar un farmec pur. Îmi plăcea imediat băiatul ăsta. Fața lui era familiară, dar nu putea să-și amintească în alte filme. Dar el poate fi numit deja un profesionist în domeniul său. Chiar a cerut ca el să dea o palmă în aceeași scenă, dar regizorul a refuzat încă. Toți ceilalți actori, de asemenea, de-a placut: James Caviezel ca boschetari, și Jon Bon Jovi ca tată, și Helen Hunt ca o mama (chiar si cu breton sale teribile).

Filmul "Plătiți altul" ma făcut foarte dezamăgit. Se pare că o astfel de idee originală și atractivă, actori buni, dar. Spacey și (în special) Hunt mi sa părut că nu sunt în locul lor în acest film, constant iritat de imaginile create pe ecran. Desigur, aceasta nu este vina actorilor (regizorul este o mică mătușă în serialul de televiziune). Osment, desigur, inteligent, dar nu poate același joc de un băiat de geniu desena întregul film.