Prima dată în Italia

-La prima mea călătorie în Europa, am ales Italia, am cumpărat un tur "Roma clasică" timp de 8 zile, apoi mi-a fost frică să călătoresc independent și mi se părea că fără cunoașterea limbilor este imposibilă. De ce a fost aleasă Italia?

Îmi place istoria lumii antice și cum în aceste circumstanțe nu trebuie să vizitați marea Roma. În plus, am vrut să combinăm marea, pentru că, pentru un an întreg fără mare, el a ratat-o. Eu nu am cumparat un tur cu autobuzul - în cazul în care este necesar să se deplaseze în fiecare zi într-un oraș nou (. Și într-adevăr, cum puteți vedea Roma, Florența și Veneția într-o zi, sau chiar o jumătate de zi, cred că este o bătaie de joc de el însuși) Așa că am luat doar Roma, dar voi decide pentru mine să mă decid singur.

Pe Internet citi recenzii despre Roma, am cumpărat o hartă de la Roma, în librăria noastră, Rusko-frazeologic italian. și a zburat de la Moscova la Roma.

Sosind la aeroportul din Roma am avut un transfer de taxi la hotel - am locuit în zona dintre strada Veneto și treptele spaniole, la 10 minute de mers pe jos era stația de metrou.

Toate acestea este centrul istoric al Romei suficient de compact și vă puteți deplasa pe jos la toate atracțiile din principiu, dar am folosit și de metrou (în cazul în care pentru a cumpăra o trecere pentru un cost cu o zi, apoi 4 euro, dar acum avem 6 euro, face posibilă plimbare cu metroul , autobuze și tramvaie, precum și pe trenuri către Ostia-Antica și Lido-Ostia gratuit, ceea ce este foarte convenabil).

Prima dată în Italia

Construcția zidurilor vechi a fost inițiată de împăratul Aurelian în 271, care a realizat pentru prima dată că barbarii ar putea amenința Roma. Zidul se întinde pe 18 kilometri, 18 porți și 381 turnuri. Pereții sunt încă în picioare și, la urma urmei, ei sunt un vechi Kremlin din Moscova de 1200 de ani, iar pe drumul din Europa, doar două capitale și-au păstrat zidurile fortificate - Roma și Moscova, și asta este ceea ce se spune!

-Piramida lui Caius Cestius

În urma moda, multi romanii au construit un mormânt în formă de piramide egiptene, pe care a făcut-o în tribunii Gaius Cestius în secolul al doilea, înălțimea de 36 de metri, este situat chiar lângă stația de metrou cu același nume -Piramide, în cazul în care acesta poate fi imediat uvidet.Oblitsovana marmura

-A doua sarcină de la Roma era să examineze marile catedrale creștine din Roma. În oraș mai mult de 900 de biserici, natural a trebuit să facă o alegere - m-am oprit la 7 catedrale.

Cu siguranță, catedralele romane, în special decorarea lor interioară, depășesc restul

Prima dată în Italia

Catedrala Sf. Paul. A doua catedrala importantă din Roma și cea de-a doua cea mai mare după Catedrala Sf. Petru. Are 40 de mii. Ea este deschisă între orele 07.00 și 19.00. În acest loc Sf. Pavel a fost tăiat de către romani

-Este important ca aproape toate bisericile să fie deschise la ora 07:00 dimineața, dar este necesar să le vizitați în îmbrăcăminte strictă, de exemplu, nu vor lipsi de pantaloni scurți.

Strada vechiului Ostia cu case cu două etaje

-Roma, m-am uitat la acest program. Urcarea la 06.30. la 07.00 - micul dejun la hotel și apoi până la 13 ore (de exemplu, 6:00 în inspecția de dimineață de la Roma, până la cald și nu există mulțimile, în plus, am observat deja că aceeași biserică deschisă de la 07 am) - după 13 ore, am M-am dus la suburbiile Romei cu trenul - Lido - Ostia Antica - un oraș mic, în cazul în care există un oraș plaja de la Roma pe marea Tireniană. Pentru a afla cum să se relaxeze în Roma, în apropiere de mare, citiți raportul meu -zdes- „Ca în fiecare zi pentru a combina inspecția de la Roma și restul pe mare“

Ea are ambele plaje libere (nu sunt suficiente - și de aceea există multe persoane pe ele), precum și cele plătite. M-am scăldat și am luat-o la soare, a fost interesant și să văd romanii obișnuiți locali într-o astfel de atmosferă.

M-am întors de la plajă în jurul centrului de la Roma în 18 ore după restul mării a continuat să inspecteze deja seara la Roma.

Prima dată în Italia

În general, frumos în dimineața pentru a inspecta Roma, dar în căldură, în după-amiaza merge la plajă, unde vă puteți odihni și reîmprospăta înainte de seara

-Într-o zi - Am o jumătate de zi alocată pentru orașul Tivoli pentru a vedea vila Cardinalului D „Este (secolul al 16-lea), prototipul viitorului de la Versailles și Pitergofa am ajuns am fost singur în autobuz de la Roma, cum să facă este scăzut din Internet, de fapt - .. A fost mea prima călătorie independentă și mi-a plăcut!

-În general, Tivoli este perfect, în următoarea călătorie am subliniat pentru a examina alte 2 vile la Tivoli - vechea vilă romană a împăratului Hadrian (secolul al 3-lea) și Villa Gregoriana Cardinal.

- Am îndrăznit să mă duc la Napoli pe cont propriu, mi-a fost dureros să văd Pompei, iar grupul care a fost recrutat pentru călătoria spre Napoli nu a reușit și am decis să mă duc eu. La gara Termini, am cumpărat un bilet la biletul de tren și într-o oră am plecat în Napoli. Trenul era rapid.

Prima dată în Italia

La 200 de metri de gară se află Plaza-de-Nicola, pe care se află aceste două turnuri, cu o poartă construită de normanii în 1165

-6:00 am intrat în Neapole, trebuie să spun că am avut un ghid pentru Napoli cu harta orașului (care a fost cumpărat din nou în Rusia), așa că am mers calm la gară și a văzut Muzeul Arheologic, care conține toate cele mai valoroase artefacte găsite în Pompei , Herculaneum și Stabia.

Muzeul Arheologic din Napoli. Clădirea din secolul al XVI-lea, mai întâi a existat un regiment de cavalerie, apoi a existat Universitatea, iar apoi în 1777 muzeul

-Muzeul este pur și simplu excelent. Apropo, dacă am mers la grup, călătoria nu include vizite la acest minunat muzeu.

Ajuta Pompeii au fost îngropați sub un strat de cenușă în 79 AD de la erupția lui Vesuvius, iar rămășițele lui Pompei au fost descoperite în jurul anului 1750

-Apoi m-am întors la Roma târziu noaptea. așa că am prioritat experiența primei deplasări independente.

Nu eram mulțumit doar de mâncare, mă bucuram de Italia și știam că, dacă este posibil, m-aș întoarce cu siguranță în această țară și în orașul Roma.

Dacă sunteți chinuiți de întrebarea unde să mergeți în Europa - nu vă gândiți la ea, este ca într-un concurs de frumusețe - vor exista multe fete frumoase (țări), dar doar o coroană va fi încoronată - și aceasta va fi Italia!

În 10 zile voi fi din nou în Roma și voi continua să cunosc cu el, cu orașele înconjurătoare, apoi cu regiunea italiană din Campania. Aceasta va fi cea de-a treia călătorie în Italia și bineînțeles că o voi face singură!

În plus față de acest raport sunt atașate - 7 albume foto.

Albume foto la poveste

7 cele mai bune atracții antice ale Romei

De la Roma la Napoli pe cont propriu pentru o zi