Operatorul turistic Pegasus (pegas)

Am zburat cu familia mea pe insula Rhodes, în Grecia. Ne-a plăcut. Hotelul are lipi colirso. A fost rezervată o cameră de familie - nu luați niciodată aceste camere în acest hotel, acestea sunt chiar lângă bar în COCKPIT. zgomotul și mulțimea de oameni sub ferestrele dvs. sunt asigurate. Este mai bine să luați pe oricare altul decât la cel central și apoi să vă înzestrați dotarea în cele din urmă! Plecare a plecat normal de la zbor direct către Chelyabinsk către Rhodos. Vestili aeroportul a fost dus la hotel. Am cerut să înlocuim numărul în cele din urmă, am făcut concesii și am înlocuit-o, este bine că la recepție a fost un lituanian vorbitor de limbă rusă. Excursiile pe insula Sim nu au nimic. Pe alte excursii, cu excepția faptului că am găsit informații, am petrecut o mulțime de impresii asupra transportului închiriat. Omratil pleacă cu o întârziere a aeronavei timp de 4 ore! a zburat bine. Am zburat pe Boeng 737, este suficient spațiu.

Am plecat să ne odihnim de la 08.10.12. până la 15.10.12. (Chiar dacă a fost scris un bilet la 16.10, pur și simplu „plăcut“ Pegasus a furat de la noi o zi de odihnă, explicând că un zbor charter, pe care ei înșiși cumpărat - o astfel de inteligent) în Sanya, Sanya Bay. În general, restul a fost minunat, pentru că pentru surprize din Pegasus am pregătit în avans, înainte de a părăsi prolazili o mulțime de site-uri cu comentarii, ca Pegasus și de vacanță în China. pentru că China a fost prima dată când a avut doar un singur tur de la Pegasus - un sondaj, doar plimbare și orașul pentru a vedea, și să Pegasovsie ghiduri nu ne jignit și furios, și creează un nerv, deși aș numi nu obiectiv turistic, ci „un proiect de lege de despărțire "Banii sunt singura modalitate de a scoate, ca și cum 50% din achizițiile de turiști pe care le primesc cu siguranță. Pe celelalte tururi prețurile în Pegasus, nu numai umflate, dar, în general, nu se știe de unde să ia (avem un tur de patru Pegasus ar costa o medie de 200 $ mai scump decât ghidurile locale). Dar este ca orice afacere a oamenilor: să se dea la bani și să înșele sau nu. Ca să fiu sincer, mă așteptam la Pegasovtsev mult mai rău, dar dacă din cauza conștientizării mele, sau din cauza caracterului meu democratic al vacantei, dar unul furat a doua zi nu mai era nimic nu este rupt (da, sunt intimidați de către poliție și de deportare, dar pentru că întregul avion pentru o viză și toți ceilalți turiști, în jur de 200 de oameni înapoi, nu-i trimiteți - astfel încât basmele și povestile sunt toate). Deci, sfatul meu, care totuși îl găsește pe Pegasus ca operator, îi contactează mai puțin în vacanță.

Și mai mult despre rechemarea lui Tatiana din 04.10.12. care odihnit, de asemenea, în Sanya - sentimentul că ne-am odihnit absolut în locuri diferite, dar nu există nicăieri șobolani n-am mai văzut, plaja este curat, sau chinez în fiecare zi ecranate mare, prea curat, fără animale și produse ale activității umane Nu am văzut acolo, cu excepția câtorva călăreți pierduți de cineva))))) Deși nu ne-am odihnit în cel mai liniștit golf al insulei. Da, și o mulțime de mâncare pentru fiecare gust, și o mulțime de baruri și cafenele pur rusești. Da Hainan este încă foarte departe de distracții, chiar în măsura în care Egiptul și Turcia, la adevăr, atunci când ajunge, sentimentul că veți obține, în perioada sovietică, la Soci, dar au deschis insula turiștilor străini în urmă cu doar 5 ani, dar acum ei sunt foarte încercați toate de captură în sus și ajunge, anul 2, acestea vor finaliza cu un parc imens de apă, și poate, totuși, că firul va veni și se repetă - acestea sunt chinezi))))) opinia mea cu privire la această chestiune, care ambele se referă la restul, el este bine odihnit, care va căuta contra și trucuri în totul și tot în lume pentru a alege I - mult pentru a strica vacanta, si care tocmai se vor relaxa și bucura de mare și soarele cald, restul sufletului, așa cum ne-am)))))))