O excursie la cascadele din regiunea Akmola în zilele de sărbătoare

Întrebarea a fost: "Ce ar trebui să continui?".
De dragul vremurilor ne amintim că una dintre cascade ar putea obține un jeep, dar având în vedere climatul nostru sharp-continental în care la începutul lunii mai pe timp de noapte temperatura scade la zero, iar somnul este încă rece în corturi, el a decis să meargă la VW California, în cazul în care dormit și cald și confortabil. În plus, grupul a pregătit un cuplu de patrule și off-road, puteți conta întotdeauna pe sprijinul lor - trebuie doar să le dea o încrucișare între noroi și cineva povytaskivali)!

Am plecat vineri seara si a zburat 170 km de-a lungul autobahnului, campat pentru prima noapte la marginea padurii, in spatele satului Makinka, unde se gasesc primele cascade si se incepe masivul forestier al Parcului National Burabai.

O excursie la cascadele din regiunea Akmola în zilele de sărbătoare

După câteva ore după ce am stabilit tabăra într-o poiană presărată cu ghiocei (doar împușcat siberian sau de somn-iarbă), să vină pentru noi, pădurari locale și asigurându-vă că adecvarea noastră a permis să facă un foc.

Locul pentru tabără, în special luat pe un deal, care putea fi urmărit, pentru că a promis că va fi un apus de soare minunat.

Miezul nopții a trecut după conversația prin foc, sub carnea căpriorului, care fusese stins din cazan, capturat cu prudență de unul dintre băieți din trofeele lor de vânătoare înghețate.
Noaptea însăși, așa cum era de așteptat, sa dovedit a fi rece și a petrecut noaptea în corturi, a înghețat în saci de dormit dimineața - începutul lunii mai!

O excursie la cascadele din regiunea Akmola în zilele de sărbătoare

După adunarea de dimineață, am condus două cascade locale din Makinka, le-am luat și am continuat.

În a doua zi a fost programată pentru a vizita frumoasa cascada „Əulie-Bulak“ (Luna), situată în zona Sandyktau în mijlocul pădurii, între așezările - și Razdolnoe Uyaly.
Din păcate, pentru a ajunge acolo în această zi, nu eram destinați.
Dacă acoperit cu masa de prânz de la Makinka nomazilor si nivelatoare aproximativ 70 km, umbla pe ele timp de o oră și admirând mânji și miei nou-născuți, toate următoarele pentru mamele lor timp, am ajuns la lemnul dorit.

Locurile mele cele mai frumoase și familiare din copilărie - în aceste părți mama mea sa născut. Apropo, m-am bucurat că obeliscurile cu numele celorlalți săteni - veteranii din WWII au fost actualizați în toate aulsurile, în ajunul Zilei Victoriei.

După ce a găsit pe drumul spre primăvara pădure N ° 6 (așa cum este indicat pe indicele marginea drumului) și rezervele de apă adăugarea a început coloană din Razdolnaya care găzduiește de camping, o cascadă, schimbul periodic de radio de emoții de cerb văzut, potârnichi, macarale și alte animale .
Singura dezamăgire a fost că câțiva kilometri mai târziu, margelele au început să se blocheze pe drumul care stagnat de la inundațiile din primăvară.

După "oprire" într-o baltă deosebit de adâncă, unul dintre Patruli, a târât California pe linia de remorcare. A fost suficient pentru câțiva kilometri, dar mai departe, drumul inundat a devenit impasibil și pentru jeepuri.

Având în vedere seara vine, decizia a fost făcută - să se întoarcă și du-te 100 km pe Ulgilinsky (Ermak) cascadă că peste Zerenda și Əulie-Bulak Cascada rupe din nou mâine, dar de la Uyaly și șirag de mărgele fluturând în sat pe un tractor)!

Pe drumul către Zerenda, seara unei zile grele ne-a condus la un apus de soare impresionant și neamenajat.

Chiar și în întuneric, ajunge la zonele de agrement echipate în apropiere de cascada Ulgulinskogo tăbărât tabără acolo, și inspectarea canion și cascada cu înțelepciune amânată predpochtya dimineață acest proces de gătit beshbarmak noi povești de noapte în jurul focului de tabără!

Dimineața ne-am plimbat în jurul cartierului, am cântărit canionul și cascada.
Ultima dată când am venit aici cu fiul meu acum doi ani, este adevărat că am ajuns aici pe biciclete, lăsând o mașină în Zerenda, care este la 36 km de aici.