Moscova - Vologda (noapte) - Borinul Lipin - Vytegra - (incercarea de a conduce spre Olkovo) - Shal (noapte) -

Moscova - Sankt Petersburg (peste noapte) - Lipin Bor - Vytegra - (a încercat să trec în Olkova) - Shalsky (noapte) - Pudozh - Chelmuzhi (noapte) - Medvezhegorsk - Girvas - Kivach - Petrozavodsk - Sheltozero (noapte) - Înălțarea Domnului - Vytegra - Lipin Bor (noapte) - Feropontovo - Kirillov - Vologda (noapte) - Moscova.

Sora lui Romka ne-a chemat împreună cu ei să conducăm prin Lacul Onega. În general, au plecat de la Rostov-Don pentru a călători. În planurile lor erau Peter, Ladoga, Onega, poate Arhangelsk. Și în general - unde arată ochii pe hartă. Romka însuși a refuzat imediat, pentru că are un loc de muncă. Și i-am oferit mamei mele, a întâlnit cu bucurie această propunere și am început să ne adunăm. Compania: Sunt de conducere, Maxim (fără o lună doi ani) în scaunul auto și mama mea. În timp ce se adunaseră, prietena mea de la Vologda ma invitat, fiul ei - aproape Maximinkin de aceeași vârstă (Makar), au luat o altă prietena ca al treilea membru al echipajului. Echipajele noastre pentru copii mergeau la drumul de cort, iar oaspeții din sud au refuzat să doarmă în corturi, aveau să stea în case de oaspeți sau hoteluri. Am început să studiez traseul, drumurile, interesul. M-am așezat pe Internet și am privit totul în detaliu. Până în momentul în care am citit unde oamenii au oprit să doarmă, am căutat fotografii pentru a vedea cât de aproape au putut să ajungă la lac și pe ce mașini. La urma urmei, ceea ce voia cu adevărat să vadă pe țărmul estic - Petrografia - a fost mai mult decât indisponibil. Drumul este o rută de sărituri sau o plimbare de-a lungul țărmului. Am fost alertat în acest moment și am început să studiez totul - totul - totul! Și cum am avut dreptate! Rudele noastre din sud au spus că vor merge în jurul lacului, am hotărât că nu avem nevoie de copii, că ne-am opri pentru noaptea din est și apoi ne-am întoarce. Și undeva vom trece, și împreună vom reveni la Vologda. Am studiat banca în detaliu la Medvezhyegorsk (doar în caz) și ultimul lucru pe care l-am făcut în notebook-ul meu a fost realimentarea. Pe site-ul Lukoil și TNK a scris tot ce este pe traseul nostru.

Pudozh - alimentarea cu combustibil (TNK - rezervor complet). Desigur, s-ar putea să nu fie necesară alimentarea de fiecare dată. Litrov 15 a inundat, dar nu am vrut să risc - există posibilitatea - lăsați-l să fie plin. După Pudozh, drumul sa transformat într-unul ireal. Chiar nu am putut crede că asta ar putea fi. Mai ales, o distanță atât de mare. Asta este, am înțeles când o bucată de drum este rău, dar atunci când rău TOATE drumul de la un oraș la altul! Și, de fapt, ruta este semnificativă. De câteva ori am căzut în gropi. A fost înfricoșător. Mergem mai departe și mai departe de locurile cunoscute. Nu există aproape mașini. De asemenea, așezările. Și dacă se întâmplă asta? Nu știu dacă m-am simțit atât de înspăimântată ca atunci. Viteza am încetinit complet, de la groapă până la groapă, am mers uneori cu o viteză de 10 km pe oră. Uneori de-a lungul marginea drumului, uneori existau bucăți de drum renovat de 500 de metri sau un kilometru. Apoi am accelerat cel puțin undeva de-a lungul drumului de tăiat. Cu siguranță nu știu unde să dorm, iar călătoria spre Olkovo ma neliniștit foarte mult. Mi-am adus aminte de fraze din deplasări îndepărtate pe drumuri proaste: nu au fost observate 120 de găuri. M-da, dacă intri în aceste găuri, poți dezasambla podeaua mașinii. Chiar și în cazul în care bucăți de asfalt decent pot fi introduse în groapă. Nici o încredere în drum. A întâlnit din nou o bucată (probabil 5 km) a drumului pentru o nouă acoperire ideală, marcare și reflectori de-a lungul laturilor. Deci, la noi în Karelia au existat de câteva ori printre oroarea drumurilor dintr-o dată o pistă, nu înțeleg sensul acestui lucru.

Am mers la Chelmuzh și înăuntrul nostru a fost luată decizia că nu vrem să ne întoarcem aici, ceea ce este mai bine în jurul lacului! Și acolo, ca și ruta de la Medvezhyogorsk la Petrozavodsk, Murmansk, ar trebui să fie normală. Iar cea de-a doua soluție este să-i informăm pe sudicii noștri că nici măcar nu urcă pe această parte a lacului - nu au nevoie de el. Pe hartă - drumul de-a lungul lacului, ne-am gândit că vom găsi o ieșire mai devreme. Dar cele trei întrebări de serviciu din sate au fost întotdeauna întâlnite cu negare. Voiam să văd că ele reprezintă așezările acestor locuri. Ele sunt puține, dar atunci când acestea sunt - aceasta este un imens sate plin de viață, și între plimbare de-a lungul traseelor ​​drepte ale oamenilor și în seara fete frumoase la Mummers.Un (probabil la o discotecă?). Ei, de regulă, am întrebat totul. Ei, perindându-ne pe țânțari, ne-au vorbit ferm, am înțeles că nu eram acolo și călătorim. Lacul uneori a strălucit la stânga la orizont. Am călătorit de-a lungul ei, dar abia am văzut-o. Din pădurea mărăcitoare severă, peisajele s-au transformat în nisip-pin, mai plăcut la ochi. Nisipul era alb. Pini la soare au fost aruncate în roșu. Soarele uneori strălucea ușor în parbriz. Este greu pentru o lungă perioadă de timp a stat scăzut, astfel încât nu am putut coborî cortina, nu-l acopere, iar umflaturi nu sunt vizibile deloc, iar acest lucru complică sarcina unui alt ordin. În scurt timp, m-am așezat pe volan, privind pe asfalt. Ei bine, asta e reverul pentru Chelmuzhi. Am condus grederul într-un sat zgomotos (la ora a douăsprezecea). Imediat la un cuplu adult, mersul a întrebat unde suntem. Numai ne-au dus la cimitir. Ne-am întors, ne-au pereobyasnili ... Am condus prin pod mort, care atârnă în fața unei cărămizi, dar „totul merge“, a trecut un cimitir, a apelat la drumul de câmp de-a lungul lacului, iar apoi două piese mototolită iarba de pe drumul spre coasta. Și nimeni ... Dar am citit că în Chelmuzhy locul de parcare. Că există întotdeauna o mulțime de corturi aici. Probabil că nu suntem acolo. Încă o dată, îți dai seama că ai nevoie de o mașină acceptabilă și de cunoașterea locurilor. Deoarece locul unde stăm este un câmp. La lac există o pantă mică de nisip. Piesă de vacă și prăjituri. (vor veni aici dimineața?) Și lacul însuși este buza, adică ramura ei îngustă. Komarov în seara și după-amiaza gadget-uri - întuneric. Dar știm deja cum să ne ascundem de țânțarii și până când ajungem la gadgeturi, vom continua dimineața. Ei bine, nu există lemn de foc. Cumva am colectat ceva, și împreună cu el am fost din Vologda))) Am aflat deja în seara pentru a pregăti mâncare pentru toată ziua (și apoi copilul tot drumul de la oala la aceeași alimentație), iar ceaiul preparată într-un termos . Necesitatea în focul de dimineață a scăzut. Și Maxim, păstrează întotdeauna vorbesc „NU“ pentru copil, mereu cu înșelare sau lacrimi de a merge la culcare, întotdeauna pe oferta de a merge la culcare într-o mare toane negare isteric, copilul însuși. A alergat la cort și mi-a cerut să mă așez. El a luat două jucării blană mici, împânzit cu ei, a cerut ca am pus totul în jurul valorii de autobuze și mașini, și pace a adormit el însuși, fără basme și altele. Au adus ... Baby a realizat frumusețea somnului. Și a avut un joc diferit. Anterior, și-a construit mașinile unul câte unul sau unul lângă celălalt (blocaje de trafic urban). Acum conduce mașini și autobuze de pretutindeni. Stând în scaunul de mașină și le conduce la picioarele lor, prin corpul curelelor scaun auto.

Ziua a fost excelentă. O bucată de asfalt neuniform pentru MedGora, nu mai suntem obosiți, suntem obișnuiți. Și cel mai important, am mers dimineața. Și până în seara căutarea unei șederi peste noapte este încă atât de departe. Starea de spirit a fost excelentă, vremea încă încântată de soare și căldură.

În reîncărcarea cu Medgor (TNK - până la plin). La stația de benzină, mai multe mașini umplut și canistre, de asemenea. Din nou, pe vârful localului, ne-am dus la lac de pe plaja orașului. Acum ne aflăm chiar în partea de nord a lacului. Timp de o oră și jumătate înotat, sunat, și a băut ceai. Norii s-au adunat și tunetele s-au rostogolit. Am trecut pe lângă stație, am mers pe jos cu copilul, cu excepția autobuzelor, Maxim este foarte preocupat de trenuri și nu ne-am putut opri în apropierea "muzeului locomotivei". Apoi, ne-am dus la autostrada Murmansk-Petersburg. După cum am înțeles, am avut noroc, este doar reparați și este aproape gata să Petrozavodsk. Cel puțin, am fost lipsiți de tensiune constantă în patenitatea gropilor. Am condus cu o viteză de 100 în confort. Au fost bucăți și drumuri proaste - dar nu în comparație cu ceea ce se afla pe coasta de est. Am părăsit orașul și am aerisit - o asemenea frumusețe! Drumul este încadrat de pietre (văi, scrise cu tot felul de inscripții). Pe pietre sunt pini. De la drumul spre dreapta și spre stânga sunt lacuri diferite. Mașinile nu sunt multe, dar sunt. Am condus acum cu o viteză de 20, doar pentru distracție, să ne uităm în jur. Ne-am dus la Girvas - acolo am citit, puteți vedea cascada. Sa întors la Girvas. Cerem localului. Au ridicat din umeri - ce cascadă. Poate un baraj? Ei bine, hai să mergem cel puțin să vedem barajul))) Kivach - un muzeu centralizat. Există multe mașini și autobuze în parcare. O mulțime de vizitatori. Am fost prinși în ploaie, am mers de-a lungul cascadei în haine de ploaie și cizme de cauciuc. Și în jurul valorii de alți turiști, civilizat, urban)) Imediat ce am plecat de la drumul principal spre Petrozavodsk, drumul sa deteriorat din nou. Am păstrat în corespondență cu sudenii noștri. Au călătorit de la Ladoga și au căutat și Petrozavodsk, dar s-au dus pe drumuri proaste sau reparații. Mai târziu, ne-am împărtășit impresiile și nu am putut ajunge la concluzia în care și cu cine era mai rău.
În orașul rutier este și mai rău, am fost din nou șocați (de ce nu ne-am obișnuit și am fost surprinși de drumuri bune și nu rău?). Ne-am plimbat de-a lungul digului, ne-am uitat la ceas, ne-am dat seama că a fost seara, iar noi trebuie să ne uităm din nou. Numai aici situația este mai complicată, pentru că am studiat coasta de est, nu sunt Occidentală. Nu am citit și nu m-am uitat în cazul în care oamenii se opresc pentru nopți, nu cunosc călătoriile presupuse la lac și chiar benzinării etc. Aproape imediat la ieșire găsise un copac strălucitor prin copaci. Dar nu poți rămâne acolo. Asta înseamnă că ar trebui să arunc mașina pe drum. Am condus în general 85 km. Am condus aproape toate stânga. Și s-au întors înapoi. Am mers pe jos și am realizat că nu vom trece. Am cerut în sate și, de asemenea, am înțeles că nu vom trece. Iar lacul se află în apropiere, dar este imposibil să mergi la el. Ne-am asigurat reciproc că, în cele din urmă, vom petrece noaptea doar în pădure, nu în apropierea apei. Trebuie doar să petrecem noaptea, să ardem focul, să facem ceai. Am intrat în carieră, case de țară, plante, pietre. Am văzut toate țărmurile posibile ale lacului Onega. Și aproape că nu a pus cortul pe un mic teren aproape de apă lângă drumul de lângă fabrica de cuart)))) Drumul nu este bun. Din nou, nu veți fi overclockat. Așa că am ajuns la Sheltozer. Acesta a fost ultimul punct pe Onega pe hartă, unde drumul era aproape de el. Nu pentru prima dată când l-am lovit pe drumul care duce la lac. Trecând pe lângă niște fabrici de cherestea, scrise pe pereții semnelor "spre lac, conform povestirilor locale. Ultimul rever ma speriat. Dar era un tip care stătea acolo, a spus că drumul trece, că nu mai era nevoie să fii speriat. Este adevărat, nu la lac în sine - este nisip. A mers cu mine, a arătat-o. Am ajuns într-o baltă adâncă. Dar eram gata pentru orice. Nu am de gând să mănânc într-o baltă, dar vom pune cortul aici ... Așa că am stat odihnă pentru o altă noapte.

Prietenii noștri au fost în așteptare pentru salvatorii lor mult după plecarea noastră. Au venit cu un microbuz, plin de piese de schimb. Ei au schimbat bateria. Dar în mijlocul drumului sa dovedit că defalcarea generatorului. Dar era cu el. Schimbată. Au revenit la Vologda la ora cinci dimineața. Sudanii noștri au rămas cu noi la o petrecere la Vologda, apoi am mers să mergem pe malul digului și au mers pe neașteptate. Și noi ... am crezut că era greu să mă întorc din munți. Se dovedește și din drum. Maxim la mine de la apartament este rupt pe strada, și acolo este purtat pe o curte curte ca nebun. Și, de fapt, mai devreme, pentru a convinge să meargă, a fost necesar să se joace un spectacol întreg. Întotdeauna vreau să ajung în spatele volanului și să merg undeva. Cred cu oroarea vieții de zi cu zi a Moscovei: casa-curte-casă-curte. Totuși, drumul se apropie de ...