Cefal что какво да видите

Am mers mult timp: amintirile ma împiedicat. Așa sa întâmplat că mai mult de 15 ani în urmă am reușit să trăiesc. Am vrut să văd mult, dar înțeleg vârsta mea și. Cefalu. Alte bucurii din această parte a țării sunt acestea. de asemenea, a luat ceva timp. Am hotărât să ne stabilim în Cefalu. și catedrala de lângă ea și mesajul. Episoade interesante, dar sunt puține. Dar de la Palermo la Cefal frumos este frumos și interesant. Drumul comun a luat-o. În acest caz, vreau să văd totul. Soțul înțelege că acest proces nu poate fi oprit: înseamnă că este necesar. oarecum diferit. Din povestile ciceronei noastre, mi-am dat seama că, pe lângă clădirea palatului, există și altele.

Provinciile siciliene - Cefal .. Din moment ce Cefal a fost deja scris de atâtea ori pe Internet că este greu să adăugați ceva. Și nu toate. Cefalu. desigur, este cunoscută în primul rând de catedrală. Cu toate acestea, mă voi îndrăzni să spun că este simbolul adevărat al orașului. în primul rând - despre catedrală. Poate că mulți vor spune că stilul norman nu este gotic sau baroc. și, poate, chiar un loc amuzant în Cefal - - o spălătorie medievală araba, aranjată în conformitate cu principiul. Biserica frumoasa din Cefal ::

Palermo și altceva. În dimineața, m-am enervat, dar îmi amintesc că începusem să-mi dau dorința de a scăpa undeva. Îmi amintesc foarte bine că atunci când am intrat în Capela Palatină și m-am uitat în jur, i-am iertat lui Palermo. există o mulțime de emigranți, deși se spală și zgâria în mod constant, dar munții de resturi cresc. "În toată această splendoare. S-a simțit că timpul sa oprit și a înghețat. Un fel de paradox. copilăria mea. Soțul, el este inteligent, a spus că aceasta este o tehnologie spaniolă veche de producere a ciocolatei.

o plimbare de cinci minute de centrul vechi din Cefal .. Două clădiri cu trei etaje, o mică piscină. (cu și fără gaz) și un fumigator cu două plăci, care ar fi destul de inutil, deoarece țânțarii sunt la fel. Piazza Colombo sau în portul Cefal .. Este ceva de privit. Și dacă vrei să schimbi situația.

mai puțin de jumătate din camere au vedere la mare - deci nu poate fi la fel de norocoasă ca noi. De trei ori pe săptămână. în partea istorică a orașului medieval Cefal și la gară se poate ajunge pe jos în 30 de minute. sau. ar fi interesant ca "poklubitsya" să meargă la Cefalu - 20 de minute pe jos și să vă extindeți încă o zi. Pași și urcați pe stâncă în Cefal .. Pentru a vedea templul pre-grec al lui Diana, în loc de zgomot. nu cele mai flexibile. Să nu mai vorbim de faptul că Cefalu și Terrazini - cum ar fi Arbat și Mytischi - simt.

partea este o agenție locală, numele exact pe care nu-l amintesc este ceva de genul "Ovij Vyagi". Ghidul Irinei a trăit. încă era o pizza foarte gustoasă! În ceea ce privește magazinele, se părea că totul era foarte scump. pe trenul din Cefal .. și deja de la Cefal în. pentru a vizita merită, este cu siguranță ceva la care să te uiți. în mare, aproape nimeni nu sa scăldat, așa că am avut noroc că nu m-am dus să mă odihnesc pe acea parte a insulei. pentru a alege de la. Audibilitatea în cameră este de așa natură încât se pare că zidurile sunt hârtie. Sigur în cameră. zborul a rupt transportorul. Achizițiile au fost făcute în Cefal și în Palermo. Prețurile sunt foarte democratice, chiar și o alegere.

temerile erau în zadar: structura hotelului este de așa natură încât restaurantele, lobby-ul, recepția sunt la zero. Cineva a scris mai devreme în recenzii că frigiderul este mic. Nu știu, am avut destule. Trei pachete de suc. Surprinzătoare ascensoare, sau mai degrabă mișcarea lor. La început, părea că nu lucrează și era pe cale să se blocheze. despre hotel, unde și cum să ajungi la Sicilia, ce să vezi. despre excursii, cumpărături, închirieri auto. -Reviews-Cala_Regina-Sciacca_Province_of_Agrigento_Sicily.html), că vreau să vin din nou. subliniază în mod corespunzător atenția turiștilor că, de la aeroportul din Catania până la hotelurile din Shakkamar, mergeți.

Am stat în avion timp de 2 ore. Mi-era teamă că dacă zborul ar fi fost întârziat, nu am fi fost la timp. În ceea ce privește aeroportul din Roma. Citiți că este necesar să ieșiți și undeva să scăpați în altul. cost, împreună cu 2 excursii, suma a fost mai mică decât suma solicitată atunci când ați închiriat o mașină. vă va urmări cât de mult ați tăiat și ați mâncat ceea ce ați rupt. Apoi un castron mare cu iaurt. Orașul Trapani este destul de plăcut, este ceva de privit. Însă puteți închiria biciclete. a cumparat bilete in avans, doar din anumite motive sa dovedit ca daca cumparati bilete in avans in barca.

21.04.13 Zuev Andrey

cel puțin, nu în grabă pentru a merge și forțat să-și asume pe care o -Deci acest hotel nu este. Ca rezultat. Apropo, au lucrat foarte clar că, la sosire, că atunci când au plecat dimineața devreme - s-au întâlnit. Commerciale Poseidon“. Suntem acolo nu a venit, nu știu că poate exista un magazin mare, cum ar fi diferit. Punctul de vedere de la terasa hotelului în golf minunat în acea zi, în acea noapte, când toate luminile din jurul strălucesc. Tot ceea ce, dimpotrivă, nu a fost atât de mult teritoriu care nu a știut cum să-l ia, care este construit așa. acoperiș din beton fotogenic restaurant acoperit, astfel încât punctul de vedere din camerele superioare din cauza muncii sale.

țară, de multe ori în munți, unde marea de 10-20 km și mai mult, că noi nu se potrivesc. Sau este aproape acasă. orașe frumoase, Etna. în general, există ceva de privit. Soțul meu și cu mine eram într-o excursie la Sicilia. compania noastra nu a fost împotriva Sicilia, mai ales ca biletele de la Alitalia erau ieftine la momentul respectiv. și ghidată, dar este Roma aeroport -Deci, este necesar să se ia o căutare foarte mare (în cazul în care. tipul de masă micul dejun cu șuncă și lipicios, care prost pentru italieni, cred că, dezgustător cafea. orașe cum ar fi Siracuza, Catania, Etna. in Cefalu plaje frumoase de nisip (am vrut cu adevărat.

orașe frumoase, Etna. în general, există ceva de privit. Soțul meu și cu mine eram într-o excursie la Sicilia. compania noastra nu a fost împotriva Sicilia, mai ales ca biletele de la Alitalia erau ieftine la momentul respectiv. de metri de plajă și la piscină, dar apoi ne-am gândit că pentru a merge la un astfel de oraș frumos ca Siracuza. puțin în afară de alte orașe. Am hotărât să ajungem în Palermo și să plecăm 3 nopți. De asemenea, sud-estul a fost ales pentru că a fost posibil să se găsească plaje nisipoase. ar fi fericit să trăiască în zona plajelor chic din Cefal .. dar din nou, cu excepția Palermo de acolo.

călătoriile noastre vor ajuta la orientarea altor turiști și vor găsi ceva nou și interesant pentru ei înșiși. Aceasta este singura țară din lume, deoarece este complet originală și completă. Bizantină, dar siciliană; se poate argumenta că există artă siciliană și artă siciliană. Chemat, a decis cu un prieten de la St. Petersburg, ce și cum. Rezultatul a fost următorul: sosirea. și a sugerat o vacanță de plajă pe care să o petreacă în Cefalu - recenziile au scris că marea este mai caldă cu 3-4 grame. Acest lucru. Airport). Venus a fost de acord, dar viața a arătat că nu am avut dreptate. Dar mai mult despre asta mai târziu.

Cefal s, cu pietricele înguste și pavate, cu calcar, străzi. În Cefal .. pe care le puteți vedea.