Călătorie spre Kalmykia festival de lalele înflorire!

După sesiunea foto și masa de prânz, s-au mutat înainte. În jurul stepei, căi prăfuite și întindere vastă!

Calea noastră era la festivalul de lalele. În timp ce se deplasau de-a lungul rezervorului, se gândeau să privească câmpurile cu lalele. Domeniile lor nu erau atât de multe. Lalelele au crescut în grupuri mici. Ei vor alege o pantă pentru ei înșiși și se vor stabili acolo, absolut fără a se deplasa pe altă pantă sau pe cealaltă parte a drumului.

Și așa am ajuns la festival! Corturi de vizitatori sunt împrăștiate pe un teritoriu vast, corturile organizatorilor și participanților la festival sunt aranjate mai compact. Imediat scena intercalate cu echipe proeminente calmucă și Kuban, tir cu arcul, echitatie cămilă, unele meșteșuguri locale și de suveniruri ... Și în jurul aceleași fețe! Deși mai târziu sa dovedit că și noi (europenii) ne confruntăm cu ei.

Călătorie spre Kalmykia festival de lalele înflorire!

Kiddies a coborât pe cămile:

A fost posibil să tragi dintr-un arc, frumos făcut:

Mersul pe teritoriul festivalului a decis să se deplaseze în direcția Elista și să caute un loc unde să stea peste noapte. Plecând de la festival foarte puțin, Misa Novice avea un sentiment de loc de miros pentru petrecerea nopții și a mers acolo. Din drumul în care stăteam, nimic nu prefigura o parcare convenabilă. Dar el a mers persistent acolo. Am decis să merg cu Yaroslav într-un alt loc - pentru a vedea ce este acolo. Vadim-VT a rămas între noi ca o legătură pentru comunicarea la radio.
Căutarea unui loc de petrecere a nopții în stepă este o căutare specială. În principiu, terenul este același. La prima vedere se pare că toate locurile vor fi la fel. Cu toate acestea, de fapt nu a fost așa. Stepa este diferită. O movilă sau un gol mic schimbă radical terenul atât din punct de vedere al vegetației, cât și al microclimatului.
În direcția noastră era o mică alee de copaci (o mare raritate în stepa) ocupată de ciori! O grămadă de cuiburi în copaci și o grămadă de ciori în cartier. Aceasta, probabil, a fost o zonă de elită pentru păsări - ar putea cuibui în copaci! Și păsările mici nu au zbura acolo - zona a fost strâns "ținută" de către patchanchiki-crows locale. Pentru o ședere peste noapte - un loc necorespunzător. Misa spune că are un loc minunat și nu va pleca nicăieri de aici. Mergem la el.
O altă parte a coloanei noastre în numărul de 3 mașini a decis să meargă în cea mai apropiată așezare pentru a alimenta și a cumpăra alimente. Cel mai apropiat punct pe care l-au avut deja în Elista! Din acel moment, le-am "pierdut" ...
Sosind la Misa, sa găsit un loc destul de decent, o platformă de nivel, blocată de drum printr-o movilă mică, aproape absența vântului și o vedere frumoasă asupra lacului.
Nu a fost nici o îndoială - petrecem noaptea aici! Am creat un cort, mese, într-o mișcare coordonată, și ceva este deja tăiat și pregătit pentru mâncare, am pus corturi ... O oră mai târziu stăteam deja la masă și mâncam o oală de supă! Excelent.

Adunările tradiționale de seară pentru echipa noastră au fost distractive. Misha a primit titlul onorific de "deget deget" și "pilot adjunct pentru căutarea locurilor de petrecere a nopții". Stepa ne-a purtat un miros plăcut de pelin cu o aromă dulce, noaptea a turnat miliarde de stele în cer! Și în locația neobișnuită a constelațiilor - au fost oarecum părtinitoare față de Krasnodar. Dar diferența este de numai 300 de kilometri pe linie dreaptă.

Deci, mergem la templul Buddha de Aur. Pe drum ne-am oprit la piața centrală, am făcut fotografii pe tabla de șah (figurile au fost eliminate - se pare că nu este sezonul de a juca șah).

Călătorie spre Kalmykia festival de lalele înflorire!

Vova Barmaley și apoi a reușit să se familiarizeze cu femeile ...

Templul ne-a impresionat foarte mult. Mare, frumos, intrarea fără pantofi, femeile îmbrăcă în mod necesar. Nu puteți face fotografii în templu, deci fără fotografii (cineva a reușit să facă o singură fotografie spion).

Merseau în jurul perimetrului templului, învârteau tobe și se îndreptau spre partea cealaltă a casei. Dar dacă nu am gustat bucătăria locală (Misha foarte recomandat khinkal), nu am putut pleca, bineînțeles. Ne-am oprit la restaurantul bucătăriei locale Altyn Gerl, pe care l-am observat în timp ce se îndrepta spre templu. În meniu ați văzut numele locale - ceea ce aveți nevoie! Mâncăm aici!

Călătorie spre Kalmykia festival de lalele înflorire!

mese ordonate cu nume ciudate, care, după degustare de date nume rusești: Hursn Mahn (paste nautică, numai cu miel), Mahan Sheltehn (fierte bucăți de miel cu cartofi friptura, dar cartofii nu au fost - a pus bucățile de aluat, cum ar fi în bisch-. Barmak), Berg (nu este găluște cu carne de miel), Djombo (ceai calmucă cu condimente, sare și lapte) și Bortsg (gogoși în forma sa cea mai pură! Doar presărate cu zahăr pudră nu este). Acestea din urmă au fost luate ca pâine, dar s-au dovedit dulce. Prin urmare, am fost mâncați cu ceai în timp ce am așteptat principalele feluri de mâncare.

Și am așteptat în mod special! Au fost indicate 40 de minute pentru gătit. Și ne simțim atât de foame încât deja nu mai este loc unde să dormim! Mai ales salate nerăbdător comandate, într-un fel de a intercepta și Iaroslav cu familia, la toate cu înțelepciune - a ordonat o salată Caesar și găluște, și au mâncat în termen de 20 de minute de la comanda! Ce este: experiență sau doar noroc? În loc de cele 40 de minute promise, am așteptat puțin mai mult de o oră. Probabil s-au mielul pe pășune -))) În acest timp, am băut ceai, a mâncat gogoși, salate ... Și, desigur, având în distracție și icni în anticiparea unei mese de fiecare dată când ușa sa deschis spațiu de birouri. Dar, de fiecare dată fără nici un rezultat: șervețelele sunt apoi bortsgi, apoi niște apă pe cineva ordonat ... dar atunci când sunt transportate în cele din urmă principalele feluri de mâncare, ne-am precipitat! Au fost uriașe. Se pare că meniul a fost de 200-250 de grame, dar, de fapt, s-au dovedit plăci pline! Și acest fel de mâncare costă 220-250 de ruble. Mâncat de burtă, care nu este nici măcar terminat lui ... m-am umplut în tot ceea ce nu părea să se potrivească în mine vreodată. Sarcina era să fie plină timp de 6 ore pe drumul înapoi. Pentru non-stop -)))
Barmaley a început să se îmbrățișeze cu chelnerii noștri și aproape că nu îi adoptă! Bătrânii au înțeles tema și au dispărut în timp, dar cei mai tineri au rămas. A obținut totul. Vova a luat-o ca să devină și mai mică, dar ochii au devenit destul de europeni! Tolley de la îmbrățișând presiuni, fie surpriza ... Vova a promis să vină înapoi, nu o dată, a luat o carte de vizită și a promis să recomande restaurant tuturor prietenilor și cunoscuților mei ... Chelner, mai mult și mai extins în ochi ... Aparent imaginat cum ar fi prieteni Vova care vin mulțime mare , îmbrățișându-l și făcând poze cu el ... În general, le-am plăcut!
Nu am filmat procesul de stoarcere - nu am avut timp să scoatem camerele. Dar rezultatul este:
Călătorie spre Kalmykia festival de lalele înflorire!

Satisfăcuți și bine hrăniți s-au turnat în curtea restaurantului, și-au luat mașinile și s-au dus acasă. Pe acest site al călătoriei noastre, nimic remarcabil nu a fost acolo. Dacă nu a simțit foarte clar granița regiunii Stavropol și Krasnodar: cum a intrat Europa. Roțile au oprit lovitura pe patch-uri de asfalt, cabina a devenit mai silențioasă, mașina a încetat să vorbească ... Frumusețea.
Ca și în cântecul copiilor:
Pe drumul cu nori, de-a lungul drumului cu nori,
Chiar îmi place când ne întoarcem!

Vă mulțumim tuturor participanților la călătorie pentru o călătorie plăcută! Se pare că din nou am reușit!