Ala-arha, Bishkek

Ei bine, GUM sa terminat și sa deschis.

Dar, în weekend, s-au rostogolit în cheile Ala-Archa. Voiam să ajung aici de multă vreme, am ajuns și acum pot să vă spun ce am văzut. Având în vedere distanța totală de la oraș (41 km), povestea seriei "cum să mers" nu funcționează astăzi. Am mers cu mașina.

Drumul merge spre sud, du-te-go-go și acolo ești. Ne-am oprit pe drumul spre Vorontsovka (un astfel de sat, numit Tash Dyobyo), sa uitat la un loc mai populat în același timp.

Ala-arha, Bishkek
Vorontsovka. Nimic special, un sat obișnuit.

Apoi am mers pe același drum mai sus. Prin depresiunea Baitik, la postul de la punctul de control, lăsându-se în rezervă să mănânce kebaburi shish și să bea bere.

Aici, pentru trecere / trecere, banii sunt luați minunat.
Ala-arha, Bishkek
Cât costă să te oprești în Ala-Archa.

Există o mulțime de verdeață. Frumoasă chiar.
Râul Ala-Archa curge prin întreaga chei și apoi prin întregul oraș.
Ala-arha, Bishkek
Ce sunt kebabele, ce esti tu? 450 soms au fost plătite numai pentru a admira natura.
Râul Ala-Archa, vedere de la pod.

Râul, ca și cheiul în sine, seamănă cu cheiul Almaty din Aksay (despre care nu am scris și nu intenționez). Numai teritoriul din zona de recreere din Ala-Archa este alocat de 50 de ori mai puțin. Principala coloană vertebrală a "zonei" este de 300 de metri de teritoriu pe o parte a defileului. În ciuda acestui lucru, chiar și sâmbătă, chiar și la ora 11 dimineața, era un loc pentru noi.

Aproape imediat au acționat ca o trupă separată și au mers să viziteze reperul local - cimitirul alpinistilor. Acest lucru este necesar de la podul de la care se face fotografia de sus, pentru a merge în sus, spre munți.

Ala-arha, Bishkek
Calea este ok, dar este mai bine să nu poarte pantofi alunecoși.

Pe drum m-am luptat cu grupul și am mers pe un drum greșit. M-am îndreptat direct spre locul în care există un alt defileu. Mai mic, dar foarte frumos și cu propriul râu.

Aici este, un defileu mic.

De fapt - niciodată unul mic. Iar fotografia a fost scoasă din stâncă, la aproximativ 20 de metri deasupra râului. Apoi m-am dus de-a lungul muntelui de-a lungul râului - pe partea dreaptă. Apoi sa coborât la râu, a traversat-o și a dat seama brusc că nu mă duc acolo.

Ala-arha, Bishkek
De aici, ca și fotografiată. Aceasta este pentru scară.
Și asta este când am trecut râul.

În Kârgâzstan continuă să utilizeze conexiunea operatorului D !. Am internet nelimitat 4G și apeluri scumpe. Dar, cel mai important, capturile pretutindeni și întotdeauna. Deci aici - am sunat cu băieții, am întors-o.

Drumul spre cimitirul alpinistilor merge cu vederea spre cheile principale ale Ala-Archa.

Ala-arha, Bishkek
Acesta este genul de defileu de aici.

Până când urcarea din acest punct durează 20 de minute, nu pentru multă vreme, dar este groaznică - calea este "umană", iar pini continuă să iasă din etapele anterioare.

În ciuda faptului că aici, mai mult, memoriile - atmosfera este într-adevăr cimitir. Dacă cineva nu știe, în Almaty există și un memorial al alpiniștilor. Este deasupra, în districtul Tuyuk Su. Eu, dintr-un motiv oarecare, așteptam să văd ceva asemănător aici.

Decoratiuni interioare.
Pictură neconvențională a monumentului.

În jurul cimitirului - aprox. Sunt pini, păduri, căi, munți. Îmi place. Dar de mult timp nu aș rămâne aici. Deoarece s-au mutat înapoi, de-a lungul modului de fotografiere monotone, cu diferite grade de zoom.

Drăguț zoom.
Vârful Coroanei. Se spune că există o depresiune în mijloc și pietre în jur.
Râgâriul târziu este în picioare. Este doar gustul copilariei.
Ala-arha, Bishkek
O altă vedere a defileului.

Au coborât, au băut bere, au mâncat și au continuat. Deja în defileu, unde oamenii se plimbați, odihniți-vă.

Mercedes în vechile camere din Moscova.
Ala-arha, Bishkek
Cineva se odihnește la microbuze întregi.
Arată cum să nu se înfășoare berbeci.
Această fotografie se datorează faptului că iubesc universitățile bavareze. O mașină frumoasă.
Ala-arha, Bishkek
Drumul spre defileu nu este rău, chiar și în patch-uri. Mai bine decât în ​​cheile Aksay.
Ce este un "punct"?

Deasupra drumului există o altă barieră. Nu mai este permisă cu mașina, numai pe jos.

Ala-arha, Bishkek
Și incendiile nu pot fi aprinse. Hahaha.
Reguli de navigare. Și numele, la fel ca și noi, este în kosher Kazahstan.
Deasupra, foarte, foarte bun. Drumurile sunt la nivel, nu sunt mulți oameni.

De aici am mers jos. Beți bere, luați o gustare cu carne. Nu este nimic interesant din punct de vedere practic. Apoi ne-am dus acasă, din nou, prin Vorontsovka, în care, în principiu, nu se întâmplă nimic interesant.