Zonă de schi Salla în Finlanda (salla)

Fotografii ale stațiunii

Descrierea stațiunii

Pârtiile acoperite de zăpadă ale stațiunii de schi Salla sunt situate în afara cercului Arctic, în estul Laponiei. Numele său a fost dat resortului cu numele unei așezări mici, aflată la 10 km de ea și are aproximativ 4.000 de persoane, multe dintre ele fiind angajate în herding de ren. Stațiunea este situată la 38 km de granița rusă (de la Salla / Salla în regiunea Murmansk, regiunea Kandalaksha), la 930 km de Helsinki. la 164 km de Rovaniemi.

În domeniul Salla tot timpul anului condiții perfecte pentru odihna activa in timpul verii, vă puteți plimba de-a lungul unul dintre trasee montane din toamna pădurile locale sunt pline de ciuperci și fructe de pădure, de iarnă oferă pârtii cu zăpadă mobilate. Frumusețea virgină a naturii acestei regiuni este în același timp nordică și strictă, dar în același timp incredibil de generoasă și diversă. În partea de sud a regiunii este Parcul Național Oulanka cu râuri, păduri și lacuri, precum și în partea de nord - dealuri maiestuoase și întinderea tundră.

program:

În zilele de marți și vineri, indiferent de sezon, pantele Sallei funcționează între orele 10:00 și 19:00.

Costul trecerii liftului (€)

În timpul antrenamentului, casca și utilizarea ascensoarelor sunt gratuite.

cazare

Zonă de schi Salla în Finlanda (salla)
Stațiunea oferă oaspeților săi diverse modalități de cazare.

Contacte: tel. 030 686 5700

• Hotel Takkavalkea. 20 camere (duș, baie, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, TV). Nouă camere sunt dotate cu saună. De asemenea, un restaurant pentru 68 de locuri și divertisment de seară.

divertisment

Parcul Național Oulanka acoperă o suprafață de 290 de kilometri pătrați. km. În timpul verii, puteți face o excursie pe traseul "Cercul ursului" sau pe una din celelalte căi, vă puteți bucura de frumusețea naturii în puritatea sa pură, puteți urca dealurile, puteți merge pe canion. În Casa Naturii, care se află în Hautayarvi, puteți obține informații despre facilitățile naturale și serviciile turistice ale parcului.

Surprinde copiii care vizitează Deer Park, unde puteți asculta tur, introducând caracteristicile naturale ale Laponia, și să învețe despre tradițiile și păstorii de reni, precum și hrana pentru animale reni și de a lua amuleta de oase de cerb pe amintirea acestei provincii de nord.

În timpul iernii, oaspeții din Salla sunt așteptați de divertismentul tradițional nordic: călărirea cu șerpi de câini și de câini, precum și safari de snowmobile și zboruri cu snowshoe.

La 150 km de Salla, în Rovaniemi se află o reședință a lui Moș Crăciun.

Baruri și restaurante

Din această vacanță activă, ca și în munții din Salla, veți simți în mod inevitabil foame. Produsele locale, cum ar fi carne de vânat și de cerb, somon și coregon, precum și cadouri de natura înconjurătoare, cum ar fi fructe de pădure, ciuperci și plante medicinale sunt baza de delicatese lapone delicioase care restaurantele Salla oferi vizitatorilor pe tot parcursul anului. În meniul bogat de restaurante există o mâncare potrivită pentru cei care vor să mănânce masa de prânz și cei care vor să aibă doar o gustare. Gama variază de la bufet „acasă“ în Sallainen pitopöytä, și diverse paste pentru pizza și care poartă un vizual și gustativ amestec mese restaurant à la carte.

Centrul turistic are tot ce aveți nevoie pentru un turist, însă o selecție mai largă de magazine și servicii se află în centrul orașului Salla, aflat la 10 km distanță.

Pe lângă vizitarea parcului Deer, care, bineînțeles, va fi amintit de mult timp de copiii dvs., există o altă ocazie de a surprinde tinerii călători. 150 km de Salla, în Rovaniemi, este reședința lui Moș Crăciun. Locul fabulos nu se găsește în toată Finlanda.

Ferma Point Husky este de asemenea situată lângă Rovaniemi. Aici puteți călări o sanie de câine de-a lungul pădurii din Laponia de iarnă și apoi încălziți-o lângă foc, sub povestea uluitoare a vieții și a educației husky. Câinii amăgitori și prietenoși nu vă vor lăsa indiferenți pe tine sau pe copiii tăi!

Cum să ajungi acolo

E interesant

• Harta pantelor din stațiunea de schi Salla cu toate semnele

"Știam despre schiori, încă din copilărie. Cu toate acestea, în acele zile, acest tip de sport nu sa bucurat de o popularitate atât de frenetică ca acum, au fost concursuri, dar nu pentru noi, a fost echipament, dar nu și pentru noi. La schiurile normale, m-am plimbat cu părinții mei, am alergat la școală și la institut în competiții. Dar mai ales în această vacanță mi-a plăcut să ajung la niște mazăre mici și să-l rostogolească din toate părțile.

Familiarizarea cu schiurile montane a început accidental. Vizitează vechii noștri prieteni și revizuiau vechile fotografii ale sărbătorilor lor de schi. Au vorbit mult despre călătoriile lor cu mașina în Finlanda. Conversația a intrat ușor în oferta de a încerca. Am vorbit și ne-am despărțit. Și un an mai târziu au convenit și au decis să meargă în Finlanda pentru sărbătorile de primăvară pentru copii.

Prietenii au abandonat ideea de a călători cu mașina - a fost prea obositor și drum lung, iar prin agenția de turism am rezervat o excursie într-un loc numit Salla.

Modul de a ajunge la locul educației viitoare a fost ales destul de neobișnuit. Arăta așa. Din Moscova, prin trenul Murmansk, am ajuns în orașul Kandalaksha. Această parte a drumului nu este aproape atractivă: cine a petrecut mai mult de 24 de ore pe tren, mă va înțelege. După 36 de ore la stația locală am fost întâmpinați de o mașină - un minivan mic al unui localnic. Faptul este că aproximativ un an înainte de acest moment sa deschis un punct de control suplimentar lângă Kandalaksha. Se numește Salla, iar locuitorii locali câștigă bani, transportând turiștii din Kandalaksha în locurile de odihnă finlandeze din apropiere. Călătoria de la gară până la controlul de frontieră nu a fost de asemenea vizibilă - drumurile locale nu sunt mai bune decât toate drumurile regionale în timpul iernii, o mulțime de zăpadă și gheață, movile etc.

La controlul frontierei, am fost prima în această zi lucrătoare (punctul de control funcționează de la 9 la 21 de ore). Gardienii de frontieră locală, pentru a risipi plictiseala și trenul, au lansat un spaniel fermecător local în mașina noastră și au cerut să descarce toate bagajele de pe banda transportoare pentru inspecție. 4 perechi de schiuri, 4 perechi de pantofi o grămadă de saci cu mâncare și lucruri. Pretențiile noastre au fost auzite de polițiștii de frontieră - el a ales mai multe pungi la întâmplare, pe care trebuia să le transportăm la transportator. De la granița la Salla, încă 60 de kilometri, pe care am făcut-o la un pas destul de rapid (80 km / h, depășirea vitezei depășește foarte multe amenzi). Mulțumită șoferului, pe drum ne-a condus la cel mai apropiat supermarket, unde am cumpărat mâncare timp de o săptămână.

Aproximativ cinci ore după descărcarea din tren am fost în orașul Salla. Ne-a stabilit într-o cabană confortabilă, situată direct pe pantă. Bucătărie, dulap de uscare, șemineu și saună în interior (de asemenea, facilități).

În aceeași zi am vizitat și testat închirierea locală a inventarului (în acel moment nu aveam inventarul meu). Alegerea nu a fost foarte mare. O problemă specială a fost pantofii. După o oră și jumătate de comunicare, schiurile și cizmele au fost luate în chirie. Și instructorul a fost luat a doua zi la ora 8 dimineața.

Întâlnirea cu instructorul a avut loc în apropiere de închiriere, comunicarea a avut loc în limba engleză, ceea ce nu a fost nici pentru el, nici pentru noi. Jumătate din informațiile au apărut pe degete. 10 minute de dezvoltare a prinderilor și schiurilor, și am fost conduse la lift. Nu știu dacă am făcut o impresie atletică asupra instructorului sau dacă au o tehnică, dar după 10 minute eram pe o pantă roșie. Drept urmare, soția sa, după ce a făcut câteva trepte incredibile, după aproximativ 30 de minute de la începerea antrenamentului, ia spus instructorului că a fost obosită și sa dus la noi acasă.

Această "antrenament" a respins vânătoarea de la schi în ea timp de doi ani. Cât despre mine, „vânătoare pădure captivitate“ și „patinat“ ora cu un instructor, am continuat să-și exercite în compania prietenilor. Ne-am mutat pe pista albastră. Seara, după câteva întâlniri cu pista minte-suflare troiene din jur, am fost în stare să încetinească în josul pantei arcele mari. Dar una dintre problemele a fost că pantele albastre sunt situate pe partea opusă a muntelui din locuința noastră. Deci, ultima coborâre pe care trebuia să o fac din nou pe versantul roșu. Oportunități pentru a merge în jos pe liftul nu este și nu poate fi, deoarece toate lifturile platou (cu un mop în formă de T). Flying câțiva metri la următoarea movilă și rotunjite în sprijinul ridicare de zbor, am făcut o aterizare moale, în zăpadă cincizeci de metri de casa noastră și a decis să termine astăzi, „zbor“ practică.

Următoarele două zile de zbor au trecut în exerciții pe panta de zbor (albastru) fără aventuri speciale. O cantitate moderată de căderi în zăpadă și sommers peste cap, dar, în ciuda acestui fapt, nu a existat nici o dorință de a lua un instructor.

Date fiind zilele anterioare de echitatie și rulare pantofi, pentru a găsi un limbaj comun cu care se obține cu dificultate, în „oraș mare“ au fost vizitate toate magazinele de sport și, în cele din urmă, au fost cumpărate de brand nou Salomon, potrivite în dimensiune și bloc. Următoarele zile au trecut fără aventură specială, patinajul în pantofi noi a fost apreciat de prietenii noștri. Plănuiește-mă că am început să călăresc mai bine, vărsam balsam pe corn.

Timpul de seară, practic, a trecut cu o ceașcă de bere în saună, care se afla în cameră sau lângă un șemineu arzător, cu o carte interesantă. Potrivit zvonurilor din clădirea principală a stațiunii din restaurant, au fost discoteci, dar forțele care le-au ajuns nu mai erau acolo.

Stațiunea nu se poate lăuda cu numărul și varietatea de trasee, dar ceea ce este acolo - bine îngrijit, curat și bine pregătit, nu este suficient pentru oameni, nu este necesar să stai pe lift pentru mai mult de 1,5-2 minute. "

„Timpul Salle a avut în principal pe schi și Grenier șemineu prin timp Kake părea zile monotone și noi Anka, înarmați cu 18 de euro dus la închirierea de snowboard :)

Omitem că acolo era un hamovoaie moscovită în haina de blană și, în general, reușise să ia o tablă numai în a doua zi, să începem să fotoreportăm!

Starea de spirit a fost combativă, convingerea fermă că un salt de schi la bord mai ușor) și care sunt argumentele pro găsite în curând: pantofi pantofi confortabili de funcționare, și într-adevăr, placa de greutate nu poate fi comparat cu schiurile. Apoi apar primele dificultăți!)

Sa dovedit că cel mai groaznic lucru nu era să părăsească muntele, ci să-l urce. Schi, deși, el însuși ed înainte, și apoi împinge prin între picioare ale jugului, placa de sub picioare și încearcă să meargă undeva în cazul în care nu trebuie să stea pe sau kant..brrr, și într-adevăr, din exterior nu pare izschno și feminin.

Pentru a ajunge la summitul de la prima dată nu a fost posibil pentru noi!)

Și când liftul se ridica timp de 10-15 minute, iar eu stăteam în mijlocul muntelui într-o formă atît de răgușită, m-am gîndit să mă întind pe spărturi și să nu-mi îndrept spatele.

Au fost mulți oameni pe munte - snowboarderi, dar nimeni nu a vrut să explice cum de pe această bucată de plastic cu picioarele într-o poziție incomodă de a merge! La început au învățat mai mult să stea pe ea sau să cadă din ea.

Și apoi, după 2 ore de chin, căderea, și când mănușile ar putea fi deja stoarse, în sfârșit am mers mai mult sau mai puțin corect și nu am zgâriat zăpada de pe munte! * ca schiorii noștri nu-i plac scobitori de zăpadă, mai ales când este atât de mic *

Și după aceea, am decis că schiorul poate călări și un snowboard, dar va fi mult mai convenabil dacă îl tăiați. "