Secretele urmăririi moose

Citirea piesei este cheia pentru succesul vânătorii

În cazul în care traseul de elks merge exact la picior, atunci înseamnă că moose grabă la un bine-cunoscut, dar încă îndepărtat obiectiv. Nu se vor opri în curând pentru o tocană sau hrana pentru animale. Urmele unui astfel de moose "intenționat" merg direct, fără ocoluri inutile și zig-uri. Vânătoarea uneori trebuie să meargă pe această cale de-a lungul celor 15-35 km sau mai mult. Distanta creste in cazul in care elks sunt de curse sau de fotografiere. Ei încearcă să se mute mai departe la un seif, în opinia lor, un loc pentru drumeții sau hrană. Urmele înaintea hrănirii nu se dublează doar în cazul în care elcul merge singur. Ar putea fi un taur vechi, un Odin matur sau un vițel tânăr care sa îndepărtat de mama sa. Urmele unui astfel de lăcust singur înainte de hrănire nu mai sunt drepte, ci zig-zag. Este ușor să observați diferența - fiara face pași mai scurți, merge încet, etc.

Tehnici tactice în urmărire

Observând semnele apropierii losului, vânătorii se opresc pentru un minut. Apoi, trebuie să vă plimbați prin fiare, să descrieți un cerc larg pentru a vedea dacă animalele se află în parcare sau dacă ați mers mai departe. Dacă există câțiva vânători, atunci ei deviază de la pistă: unul descrie în același timp arcul spre dreapta și celălalt la stânga. După ce au descris un arc mare, se convertesc din nou pe partea opusă a cercului. Cel mai bine, dacă o persoană rămâne pe traseu, așteptați rezultatul. Intervalul de valori este întotdeauna diferit, depinde de teren, densitatea plantației, vreme și așa mai departe. D. Dacă cerc complet, vanatorii nu vor afla rezultatele de la ea, elanii sunt încă aici. Dacă pista părăsește cercul și merge mai departe, atunci vânătorii îl urmăresc până când ajung la moose. Atunci când circumambulați elanul, cercul ocolit poate fi foarte mare (cu diametrul de 2-4 km sau mai mult). Uneori terenul și vremea îl pot tăia puțin, dar este puțin probabil să aibă un diametru mai mic de un kilometru. În timpul bypass, vânătorii pas cu pas foarte atent, își păstrează mereu pistoalele gata, se mișcă liniștit înainte și examinează vizual terenul. Este mult mai dificil să te apropii de moose într-o vreme calmă, fără vânt și înghețată. În plus, efectivul ar trebui să fie abordat mult mai liniștit și cu precauție decât pentru o fiară singură.

Dacă vremea este liniștită, și un pic de zăpadă sub schiuri și dețin împreună câteva vânători, unul dintre vânători urmând calea din interiorul cercului, alege un loc curat (chiar pe traseu sau în apropiere) și se ascunde în spatele unui obstacol sau a unui trunchi de copac larg. Restul vânătorii merg în partea opusă a cercului, apoi încet și cu atenție, văzând mereu unul pe altul, ei încep să se deplaseze spre centrul cercului. Trebuie să mergeți foarte atent, încercând să nu faceți cel mai mic zgomot, chiar și un simplu rugină. Vânătorii se opresc adesea, se uită în jur, se uită la fiecare tufă în față și pe lateral, în timp ce avansează. În cele din urmă, se întâlnesc cu moose și încep să tragă. Dacă abordarea a fost făcută direct împotriva căii, și losul stătea, în loc de a minți, atunci ei urmau să alerge de-a lungul vechii căi, adică în urmă. Acolo se împiedică un vânător care se ascunde într-o ambuscadă. În cazul în care, cu toate acestea, atunci când traversează vanatorii găsit Moose minciuna, prea brusc abordat și prins pe animale de paza (care, cu toate acestea, în aceste condiții, de ex., E., în vreme clar, este rar), Moose a intrat în panică grabă în direcții diferite, oriunde.

În cazul în care, în aceleași condiții de vânt ușor suflă în direcția Moose (aceasta se numește „calea vântului“), cei doi vânători merg în vânt - pe de cealaltă parte a cercului, iar al treilea vânătorul se ascunde în ambuscadă. Două vânători se plimbă de-a lungul căii spre vânt sau, mai precis, păstrează calea între ei. Acestea merg una lângă alta, la aproximativ 50 de pași de la traseu (în funcție de natura terenului). Aceștia urmează calea până când se îmbolnăvesc. În astfel de circumstanțe, loose-ul merge, de obicei, împotriva vântului. Cel de-al treilea vânător, lăsat în ambuscadă, joacă un rol secundar, primii doi șoferi au șanse mult mai mari să primească fiarei. Cu toate acestea, dacă ceva nu merge bine și moose-ul începe să fugă, dacă nu există nici o persoană în ambuscadă, în general, puteți rămâne fără un trofeu.

În conformitate cu cele mai favorabile condiții, când peste crusta congelată este moale ca în jos, nu lapoviță, atunci când o briză ușoară, iar pădurea este „zgomotos“ tactici în urma abordării variază ușor. Dacă elanul pentru hrănire este urmat de vânt, adică poteca în raport cu moașul este sub vânt, atunci toți vânătorii se apropie de moșul de-a lungul căii de conducere. Nu este nevoie să rămâneți în ambuscadă. Dacă vânătorii sunt doi, atunci urmează două laturi ale căii, aproximativ 120 de pași distanță. Calea va fi în mijlocul lor. Dacă există trei vânători, cel mai bun shooter este "permis" de-a lungul căii însăși, iar tovarășii săi se duc în jur, la o mică distanță de el. Deci, șansele de a obține un elan (și nici măcar unul) sunt mult mai multe.