Rhodes, revizuire

13.05.11, vineri. Ziua 4 pe mașină. În planurile de astăzi: să intrăm în cele din urmă în cetatea orașului Lindos. la care am ajuns chiar ieri, dar seara nu mai funcționa. Pe drum, hotărâm să oprim pentru a vedea atracția locală: "7 surse" (Epta Piges).

Ne trezim la hotelul nostru Blue Horizon Palm Beach 4 *, situat în satul Ialysos (Ialyssos), în partea de nord a insulei dimineața devreme, așa că nu fac la căldură să se plimbe prin ruinele antice Lindos. Deși ... conceptul de căldură este foarte relativ: dimineața doar 18C. În afara, vântul este teribil, pe mare sunt valuri uriașe. Un alt motiv să plecați cât mai repede posibil. Preferabil, la sud. 😉

8,50. Plecarea de la hotel.

Rhodes, revizuire

9.30 (am trecut 34 km). Epta Piges (7 surse). Acest loc pe hartă este înconjurat de un cerc albastru. Temperatura este peste bord + 17 ° C. Strada este proaspătă, dar foarte confortabilă. Suntem într-o pădure de pini, aroma de dimineață a acelor de pin este pur și simplu magică. Mergem să căutăm surse. Este greu să găsești câteva fluxuri. Probabil că sunt șapte dintre ele ... Nu fac o impresie specială asupra acestor picături de apă. Desigur, după cascade chic croate. pe care am vizitat-o ​​anul trecut, reperul de la Rhodes nu este deloc surprinzător.

Plimbind puțin de-a lungul râurilor de-a lungul frumoasei păduri de conifere, ne întoarcem în tunel. Aparent, el este principalul "cip" al acestui loc. În recenzii sa scris mult despre scopul său. Dar majoritatea dintre noi ne-au plăcut versiunea pe care au fost săpate de călugări străini. Nou-venit, care urma să intre în mănăstire, trebuia să renunțe la tot ceea ce era pământesc, să se îndepărteze de o viață trecută și să intre într-unul complet nou. Această tranziție trebuia să simbolizeze acest tunel de aproape 200 de metri.

Nu este foarte mare: aproximativ 175 cm, dar în unele locuri chiar mai mic. Tunelul este suficient de îngust și un curs de apă (aproximativ 15 cm adâncime) curge de-a lungul acestuia. Pentru a merge este necesar pe apă. Ei bine, în întuneric complet.